Päikkärissä oli, että uskovainen tarvitsee seurakuntaäidin syleilyä jaksaakseen.
Jälleen en löydä asiaa Raamatusta.
Seurakuntaäidin syleily?
21
185
Vastaukset
- vakass
Sylelyistä suloisin !!!
- vakass
Devoit kirjoitti:
Minä tiedän suloisempiakin syleilyjä, kuin vl-seurakunnan..
Suloisenpaa syliä kuin Kristuksen syli ei ole !!!
- xxxoooxxx
Apel on lähtenyt ja Devoit on palannut :D
Kyllähän seurakunta on keskeisessä asemassa sekä Vanhassa että Uudessa testamentissa. Esimerkiksi Paavali sanoo (1. Kor. 15:9): "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.". Siis "vainonnut Jumalan seurakuntaa", ei niinkään yksittäisiä ihmisiä.
Ef. 1:22 Jumala on alistanut kaiken hänen valtaansa ja asettanut hänet kaiken yläpuolelle seurakuntansa pääksi.
23 Seurakunta on Kristuksen ruumis ja hänen täyteytensä, hänen, joka kaiken kaikessa täyttää.- Joko.
Devoit kirjoitti:
***Apel on lähtenyt ja Devoit on palannut :D***
Mitä tarkoitat?sait tehtyä yhteenvedon kokeestasi?
Joko. kirjoitti:
sait tehtyä yhteenvedon kokeestasi?
,,tehnyt mitään kokeita.
Mistä moinen kysymys?- Joko.
Devoit kirjoitti:
,,tehnyt mitään kokeita.
Mistä moinen kysymys?Unohda koko kysymys :-)
- muutaman päivän
Devoit kirjoitti:
Kysymykselläsi oli tarkoitus, mikä?
ajan nimimerkillä apel
muutaman päivän kirjoitti:
ajan nimimerkillä apel
En.
Tarkista vaikka enirolta.
Miksi olisin niin tehnyt?- tässä.
Devoit kirjoitti:
En.
Tarkista vaikka enirolta.
Miksi olisin niin tehnyt?sekoilen. Anteeksi tyhmyyteni.
tässä. kirjoitti:
sekoilen. Anteeksi tyhmyyteni.
Olisi pitänyt lukea yhtä kirjoitusta enemmän niitä apelin sekoiluja, niin olisin ollut käerryllä mitä hän ajoi takaa.
Kuulin vain että sekosekoja kirjoitti.
Camoon palstalaiset, on loukkaus luulotella minua apeliksi.- ei onnistunut
Devoit kirjoitti:
Annatko linkin ketjuun, jossa apel kirjoittaa?
Apel on feikki
Kirjoittanut: Apel / 29.7.09 / klo 14:43
Löydät sen tästä kohdasta. ei onnistunut kirjoitti:
Apel on feikki
Kirjoittanut: Apel / 29.7.09 / klo 14:43
Löydät sen tästä kohdasta.Että ihan aloitus aiheesta
- voikaan löytää
seurakunnan syleilyä Raamatusta, sinä voit löytää sen vain seurakunnasta. Ethän nyt hyväinen aika löydä vaimosikaan syleilyä Anttilan kuvastosta.
En menisi vertaamaan Raamattua anttilan kuvastoon.
Oikeastaan vertauksesi on hyvä. Ei vl-seurakunnan syleilyä Raamatusta voi löytääkään, yhtä kaikki kuin vaimonsa syleilyä anttilan kuvastosta.
Mihin sitten tarvitsette yleensä Raamattua? Kun ette edes tilaa sieltä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863