Sopivin merkki kumppaniksi?

Vesimies miehenalku

Eli osaisko joku sanoo mikä ois mulle sopivin merkki elämänkumppaniksi? :)

Horoskooppimerkkini on Vesimies, nousumerkki on myös vesimies. Kuu ja Mars on Jousimiehessä. Saturnus, Uranus, Neptunus, Merkurius ja Venus kauriissa. Jupiter ravussa ja Pluto skorpparissa.

Itsestäni tuntuu, että kalat tai vaaka ois sopivimmat. Skorpparit yleensä herättäneet paljon kiinnostusta minussa mutta se ei kuulemma sovi veskarille? :p

Lopuksi vielä mainittakoon, että en nyt kauheen tosissani horoskooppeja ota eli loppupeleissä en rupee valkkaamaan kumppania horoskoopin perusteella. Mutta viimeisen kuukauden aikana oon kummiski ollut erittäin kiinnostunut astrologiasta. :p

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Vesimiehelle suositellaan Rapu-merkkiä kumppaniksi.

      Olette yhtä erikoisi. Teille ominaista on olla erilaisia, kuin kaikki muut.

      Kuinka sinä parannat maailmaa? Ihmisä?

      Olette molemmat menijöitä, liikkeelläolo tekee mielelle hyvää.

      Vesimies on astrologi. Et siis ole sattumalta täällä palstalla.

      Jatka tutkimista. LP.

      • Aloittaja

        Mitkään kutsumusammatit kuten lääkäri, hoitaja yms. eivät kiinnosta minua ollenkaan. Parantaisin maailmaa teknlogisin keinoin. Esim. Kehittämällä asioita jotka helpottavat jokapäiväistä elämää tai jotain muuta vastaavaa. Oon aika paljon tietokoneiden kans tekemisis. Myös ekoloogisuus kiinnostaa.
        Ja olen todellakin erilainen muihin miehiin verrattuna. Minussa on paljon ominaisuuksia, jotka normaalisti löytyy naisilta, tämän takia ymmärrän naisia hyvin. En kuiteskaan ole tai käyttäydy naisellisesti. Tykkään olla erilainen.
        Liikkeellä olosta en osaa sanoa. Ihan kiva liikkua ja käydä jossain mutta viihdyn yleensä kotona. Matkustelusta en kauheesti pidä, viihdyn suomessa.


    • harrastan astrologiaa

      Minä sanoisin 12-vuotisen astrologian kokemukseni pohjalta, että sinulle sopivin aurinkomerkki olisi Kaksoset. Ei tietenkään kaikki Kaksoset, mutta todennäköisimmin tuosta aurinkomerkistä löytyisi eniten sielunkumppaneita.

      • 12 vuotta astrologiaa,

        Ei riitä sinulle.


    • Uskomaton Kokemus

      Olet saanut pienen henkisen flunssan.

      Älä anna tuon pissityksen vaikuttaa nanometrin vertaa morsiamesi valintaprosessiin.

      Astrologia soveltuu vain hupailutarkoituksiin ja jos joku henkilö(alle 8-vuotiaita ei lasketa) osoittaa pienintäkin vakavuuden merkkiä astrologia-sanan mainitessa, pitää kyseinen henkilö välittömästi tainnuttaa ja kiikuttaa pikavauhtia lasarettiin lisätutkimuksia varten.

      Astrologia on uskontoihin verrattavissa olevaa täyttä koproa!

    • ihmisille puhumaan,

      Olet parantaja. Kohtaatko ufoja, näetkö jotain, mitä muut eivät näe? Tuleeko sinulle Tiedelehtiä? LP.

      • Aloittaja

        Ei oo kyl oikein mun juttu noi messut, olen ateisti. Ja sit noista ufoista niin uskon, että jossakin avaruudessa on elämää mutta ei niin kehittynyttä, että pystyisivät matkustamaan maahan. Ja vaikka oliskin niin on erittäin epätodennäköistä, että he löytäisivät tänne. Ei tule tiedelehtiä, oon kyl kiinnostunut tieteestä.


      • ...
        Aloittaja kirjoitti:

        Ei oo kyl oikein mun juttu noi messut, olen ateisti. Ja sit noista ufoista niin uskon, että jossakin avaruudessa on elämää mutta ei niin kehittynyttä, että pystyisivät matkustamaan maahan. Ja vaikka oliskin niin on erittäin epätodennäköistä, että he löytäisivät tänne. Ei tule tiedelehtiä, oon kyl kiinnostunut tieteestä.

        Vesimies nousee Suomessa vain hetken, sinun on pakko olla erikoinen. Mikä se erikoisuus on, ota yhteyttä astrologiin, jos tunnet tarvetta siihen. Mutta, valitse astrologisi tarkoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe