Kaksospojat nimettiin ! :)

:):)

15.05.09 syntyneet ihanat kaksospoikamme saivat nimet

Noel Kaspian
Levi Daniel


Terkuin: isoveikka Peik Oliver, isosisko Vida Emme sekä nelikostaan onnelliset vanhemmat

10

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Toivottavasti sukunimikin on hieman erikoinen, ettei sentään Virtanen ole.. :)

      • -------------

        Mikä ihmeen pöllö täällä taas valvoo?


    • Tirppanen86

      Kauniit nimet ja onnittelut tuplaukkeleista! Omat kaksoset ovat vielä "nimen julkistamista" vailla, mutta kuukauden päästä sitten ilmoittelen ehkä täälläkin!

      Ihanaa että joku muukin puoltaa ajatusta siitä että kaikkien kaksosten nimien eivät tule muistuttaa toisiaan, alkaa samalla kirjaimella tai ole joku "tunnettu" parivaljakko, niin kuin usein kuulee ja jostain lukee. Lassit ja Leevit on täälläkin unohdettu, Matista ja Teposta puhumattakaan :)

    • meimikki

      Kiva idea nimetä lapsi Levi-tunturin mukaan. Seuraavista lapsista sitten Salla, Saana ja Pältsa.

      • realist fi

        mahtaako olla Levi tekopaikka


    • ............

      Eikös se niin mennyt, että mitä köyhempi perhe, sitä erkoisemmat nimet. Olen järkyttynyt.

      • sfjlsjdfj

        siis HERRAN JUMALA mitä kommentteja täällä jaellaan täysin tuntemattomille ihmisille. lapsille on annettu kauniit nimet joista vanhemmat varmasti itse pitävät. mikä oikeus teillä on arvostella tuohon tyyliin muiden nimiä? se, että ehkä itse ei pidä kyseisistä nimistä, ei tarkoita että niitä voi julkisesti haukkua ja mollata perheen taloudellista tilannetta, mikä ei varmasti liity asiaan mitenkään. itse taidat olla köyhä päästäsi eikä sinulle valitettavasti ole minkäänlaisia käytöstapojakaan opetettu. toivottavasti et jakele omille lapsillesi vastaavaa asennetta!!


      • ...

        ja yleensä vanhemmilla on ikää -20vee.


      • ....
        ... kirjoitti:

        ja yleensä vanhemmilla on ikää -20vee.

        ja yleensä vanhemmat ovat kouluttamattomia ja asuvat surkeassa lähiössä, jossa yrittävät erottua "hienon" nimen avulla. Valittetaavasti huono-osaisuus periytyy ja nämä perheet ovat jo kolmannessa sukupolvessa sossun asiakkaita.


    • ninninni

      Noel! Taidan vohkia nimen tulevalle pojalleni :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe