15.05.09 syntyneet ihanat kaksospoikamme saivat nimet
Noel Kaspian
Levi Daniel
Terkuin: isoveikka Peik Oliver, isosisko Vida Emme sekä nelikostaan onnelliset vanhemmat
Kaksospojat nimettiin ! :)
10
1522
Vastaukset
- ...............
Toivottavasti sukunimikin on hieman erikoinen, ettei sentään Virtanen ole.. :)
- -------------
Mikä ihmeen pöllö täällä taas valvoo?
- Tirppanen86
Kauniit nimet ja onnittelut tuplaukkeleista! Omat kaksoset ovat vielä "nimen julkistamista" vailla, mutta kuukauden päästä sitten ilmoittelen ehkä täälläkin!
Ihanaa että joku muukin puoltaa ajatusta siitä että kaikkien kaksosten nimien eivät tule muistuttaa toisiaan, alkaa samalla kirjaimella tai ole joku "tunnettu" parivaljakko, niin kuin usein kuulee ja jostain lukee. Lassit ja Leevit on täälläkin unohdettu, Matista ja Teposta puhumattakaan :) - meimikki
Kiva idea nimetä lapsi Levi-tunturin mukaan. Seuraavista lapsista sitten Salla, Saana ja Pältsa.
- realist fi
mahtaako olla Levi tekopaikka
- ............
Eikös se niin mennyt, että mitä köyhempi perhe, sitä erkoisemmat nimet. Olen järkyttynyt.
- sfjlsjdfj
siis HERRAN JUMALA mitä kommentteja täällä jaellaan täysin tuntemattomille ihmisille. lapsille on annettu kauniit nimet joista vanhemmat varmasti itse pitävät. mikä oikeus teillä on arvostella tuohon tyyliin muiden nimiä? se, että ehkä itse ei pidä kyseisistä nimistä, ei tarkoita että niitä voi julkisesti haukkua ja mollata perheen taloudellista tilannetta, mikä ei varmasti liity asiaan mitenkään. itse taidat olla köyhä päästäsi eikä sinulle valitettavasti ole minkäänlaisia käytöstapojakaan opetettu. toivottavasti et jakele omille lapsillesi vastaavaa asennetta!!
- ...
ja yleensä vanhemmilla on ikää -20vee.
- ....
... kirjoitti:
ja yleensä vanhemmilla on ikää -20vee.
ja yleensä vanhemmat ovat kouluttamattomia ja asuvat surkeassa lähiössä, jossa yrittävät erottua "hienon" nimen avulla. Valittetaavasti huono-osaisuus periytyy ja nämä perheet ovat jo kolmannessa sukupolvessa sossun asiakkaita.
- ninninni
Noel! Taidan vohkia nimen tulevalle pojalleni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764