Minulle on tullut sadeasu fetissi ja niin että olen mies mutta haluaisin pukeutua naisten fetissi ja sadeasuihin.Onko täälä muita ja mistä saisin sadeasuja itselleni tilattua?Onko naisia jotka pitävät sadeasuja ja vilauttavat?Vinkeistä kiitollinen
sadeasu fetissi .....
8
2291
Vastaukset
moi oon mies ja mulla kans fetissi sadeasuihin sadeasuissa voi tehdä kaikkea kivaa keskustellaan lisää mulla kokemusta
- myös mulla
Moi kumi1. Haluatko jutella enemmän kumisaappaista, sadevaatteista ja muusta tähän fetisismiin liittyvään, niin heitä vaikka meiliä [email protected]. Etenkin kumisaappaat ovat olleet mun elämässäni mukana aina...
myös mulla kirjoitti:
Moi kumi1. Haluatko jutella enemmän kumisaappaista, sadevaatteista ja muusta tähän fetisismiin liittyvään, niin heitä vaikka meiliä [email protected]. Etenkin kumisaappaat ovat olleet mun elämässäni mukana aina...
joo keskustellaan lisää aiheesta [email protected]
- tosissasi...
että sinulle on "tullut" fetissi sadeasuihin niin kirpparit on hyvä paikka bongailla, sieltä niitä ainakin löytää. Ja sitten katso Googlesta....löytyy ulkomaalaisia myyjiä sekä kotimaisiakin, jotka tosin ei ehkei ihan niin naisellisa ole...
- rubberrungman
..kun selaa nettiä. Sadeasufetismi on erittäin yleinen ympäri maailman.
Hakusanoilla "rainwear fetish", "raingear fetish" tai "rubber fetish" saa jo niin paljon selattavaa, ettei kesäloma riitä.
Sivuilta löydät myös miehiä, jotka haluavat pukeutua naisten sadeasuihin. Pelkästään Yahoon Groups yhteisöistä löytyy sadoittain sadeasuihin ja kumiasuihin keskittyviä klubeja. Osa vapaita osa rekisteröitymistä vaativia. Alan kuvia ja videoita löytyy tuhansittain. Myös muualta kuten yleisestä You-Tubesta saa paljon katsottavaa haukusanalla rainwear. Meitä on Suomessakin niin paljon, että joku yhteinen kaikille avoin sivusto olisi hyvä perustaa. Kuka panee toimeksi. En tarkoita mitään rekisteröitymistä tai sponsoreiden popuppeja vilisevää kaupallista viritystä, vaan asianharrastajien avointa sivustoa. En ymmärrä nykyisten sivustojen salaseura-luonnetta. Mitä piilotettavaa on ketään ulkopuolista vahingoittamattomassa fetismissä.- juppe...
Voi olla että hiukan tiukemmat sisäänpääsyvaatimukset saattavat tuntua jostakin että ollaan pitämässä salaseuraa, mutta siihen on kyllä hyvin käytännön läheiset syyt.
Miksi vaadin että ylläpitämässäni Yahoo ryhmässä tulijat ilmoittavat ikänsä?
http://groups.yahoo.com/group/colourfulrainwear/
Siksi että aikaisempia ryhmiä on deletoitu ilman mitään näkyvää syytä, eräänä epäilynä, että ei ole ikäkontrollia adult ryhmässä. Hiukan lisää hommaa, mutta ryhmä on spämmivapaa.
Avoimet Yahoo ryhmät ovat ajoittain varsinaisia spämmilähteitä, jollei adminit pidä huolta ja blokkaa tällaisia spämmäreitä, mutta uusi nikki avataan seuraavana päivänä. Yahoon tapa olla tallentamatta liitekuvia on syynä, miksi jäsenet kuitenkin haluavat postiinsa viestit.
Miksi sadeasujen ystävät-sivusto on blokattu uusilta jäseniltä tällä hetkellä? Siksi että viime keväänä eräs mielipuoli hiillostaakseen yhtä tuntemaansa ryhmän jäsentä tulosti pinon kuvia ja vei ne poliisiasemalle. No poliisi tsekkasi ryhmän tämän typeryksen tunnareilla, kiusan kohteena olluttakin kuulusteltiin, 'aikuisten leikkiähän tuo vain on' todettiin, ja se siitä. Mutta haluammeko tällaisen toistuvan? Emme. Siksi kehittelemme parhaillaan uutta sivustoa ja sen aikaa ei uusia jäseniä oteta mukaan.
Siinä muutama syy siihen että saitit saattavat tuntua 'salaseuramaisilta'. Ne, jotka ovat asioista kiinnostuneet löytävät ainakin tälle foorumille jätetyistä viesteistä tiedot, miten sadeasufettareihin saa yhteyttä. - rubberrungman
juppe... kirjoitti:
Voi olla että hiukan tiukemmat sisäänpääsyvaatimukset saattavat tuntua jostakin että ollaan pitämässä salaseuraa, mutta siihen on kyllä hyvin käytännön läheiset syyt.
Miksi vaadin että ylläpitämässäni Yahoo ryhmässä tulijat ilmoittavat ikänsä?
http://groups.yahoo.com/group/colourfulrainwear/
Siksi että aikaisempia ryhmiä on deletoitu ilman mitään näkyvää syytä, eräänä epäilynä, että ei ole ikäkontrollia adult ryhmässä. Hiukan lisää hommaa, mutta ryhmä on spämmivapaa.
Avoimet Yahoo ryhmät ovat ajoittain varsinaisia spämmilähteitä, jollei adminit pidä huolta ja blokkaa tällaisia spämmäreitä, mutta uusi nikki avataan seuraavana päivänä. Yahoon tapa olla tallentamatta liitekuvia on syynä, miksi jäsenet kuitenkin haluavat postiinsa viestit.
Miksi sadeasujen ystävät-sivusto on blokattu uusilta jäseniltä tällä hetkellä? Siksi että viime keväänä eräs mielipuoli hiillostaakseen yhtä tuntemaansa ryhmän jäsentä tulosti pinon kuvia ja vei ne poliisiasemalle. No poliisi tsekkasi ryhmän tämän typeryksen tunnareilla, kiusan kohteena olluttakin kuulusteltiin, 'aikuisten leikkiähän tuo vain on' todettiin, ja se siitä. Mutta haluammeko tällaisen toistuvan? Emme. Siksi kehittelemme parhaillaan uutta sivustoa ja sen aikaa ei uusia jäseniä oteta mukaan.
Siinä muutama syy siihen että saitit saattavat tuntua 'salaseuramaisilta'. Ne, jotka ovat asioista kiinnostuneet löytävät ainakin tälle foorumille jätetyistä viesteistä tiedot, miten sadeasufettareihin saa yhteyttä....asiallisesta infosta. ikätarkastus on ihan ok. Tosin se palvelee vain saitin pitäjän oikeusturvaa eikä se estä alaikäisten kirjautumista, mutta hyvä niinkin.
Colourfull rainwear-sivustoa kehiteltäessä pitäisi kuitenkin miettiä halutaanko sen saavuttavan asianharrastajia mahdollisimman paljon vai halutaanko se pitää pienen piirin omana juttuna, kuten tähän asti näyttää käyneen. SIsältökin rikastuisi käyttäjien lisääntyessä. Nyt on ollut muutaman harvan aktiivin varassa.
Alan harrastajia on suomessakin kuitenkin enemmän kuin edes asiaan vihkiytyneet aavistavat. Sivustolle pitäisi ehkä huolia myös alan "sivutuotteet" kumppari-, rubber-gloves-, pvc- ja kumiasujutut. Monilla ulkomaisilla saiteilla ne kulkevat hyvässä sovussa yhdessä. Ei kun harrastamaan eikä tarvitse punastella. Emme ole mitään pedoja tai raiskureita emmekä edes lääkitystä vaativia kuten jotkut suvaitsemattomat tikapuuaivot luulevat. rubberrungman kirjoitti:
...asiallisesta infosta. ikätarkastus on ihan ok. Tosin se palvelee vain saitin pitäjän oikeusturvaa eikä se estä alaikäisten kirjautumista, mutta hyvä niinkin.
Colourfull rainwear-sivustoa kehiteltäessä pitäisi kuitenkin miettiä halutaanko sen saavuttavan asianharrastajia mahdollisimman paljon vai halutaanko se pitää pienen piirin omana juttuna, kuten tähän asti näyttää käyneen. SIsältökin rikastuisi käyttäjien lisääntyessä. Nyt on ollut muutaman harvan aktiivin varassa.
Alan harrastajia on suomessakin kuitenkin enemmän kuin edes asiaan vihkiytyneet aavistavat. Sivustolle pitäisi ehkä huolia myös alan "sivutuotteet" kumppari-, rubber-gloves-, pvc- ja kumiasujutut. Monilla ulkomaisilla saiteilla ne kulkevat hyvässä sovussa yhdessä. Ei kun harrastamaan eikä tarvitse punastella. Emme ole mitään pedoja tai raiskureita emmekä edes lääkitystä vaativia kuten jotkut suvaitsemattomat tikapuuaivot luulevat.oon sun kans samaa mieltä että ei olla mitään pedofiilejä tai lapsiin sekaantujia.
vaan toteutetaan omaa fantasiaa ja oomme vain mieltyneitä sadaesuihin kumiin
ja joka ei tiedä mistä puhuu.tähän on joko fetissi tai ei oo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406