meillä äijä pumppaa penis pumpul vehkeen semmoseen kuntoon välil että oksat pois. on siinä työ kalulla mittaa ku on pituutta 20 ja ymp15 ja pumpattuna pit,22 jaymp,17,5 kyl se jo alkaa joltain tuntuu et ny on se jalko väli täynnä vällemmässäki värkis, saispa viel isonpaa kokeil.,
pippeli
3
1155
Vastaukset
- minulla on
Eihän tuo ole muuta kuin keskimittainen teinin pituus, aikuisella on syytä olla paljon suurempi. Minä en kumminkaan rupea tuntemattomia tirpsukoita nussimaan, mutta voin sentään lainata sinulle jo joutilaaksi käyneen pesäpallomailan. Oikeestaan voin sen samantien vaikka lahjoittaa, en voisi sitä enää kuitenkaan käyttää sinun jälkeesi. Ole hyvä ja ilmoita yhteystietosi, niin maila lähtee postitse luoksesi mahdollisimman pian.
Jos maila ei jostain syystä sinulle riitä, voin tarvittaessa astuttaa sinut naapurini hevosella! Mutta omalla vastuullasi sitten, minä vain toimin välikätenä, en ota vastuuta mistään.- vedä kuivat
Hyvää hyvyyttäni tarjosin apua kun itse sitä ruinasit, ja nyt aloit sit minua solvaamaan. Peruutan tarjoukseni mailasta ja myös hevosesta.
Oletkin selvästi joku pikkupoika joka ei osaa edes yhdyssanoja, etkä mikään isopilluinen nainen.
TÄMÄ PALSTA ON VAIN AIKUISILLE, IKÄRAJA ON 18 VUOTTA, JOTEN PAINU PELLOLLE!
- pienempi
joko vain seisoo koko sessission ajan. tahtoo olla nuo isommat löysiä lötkyjä eli normi kalut voi ilmoittauta myös,tuskinpa niitä täältä löytyy tahtovat vain tumputtaa kouraan ku lukevat tätä palstaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677