Melkein 30v vanha pesuri.
Mitä öljyä sinne vaihdettaisiin?
Ja sitä ei käytetä kuin kesällä.
Miksei siihen ole laitettu tyhjennysproppua, joskus olen vaihtanut öljyn ja entinen piti valuttaa tarkistusilmän kautta ulos kallistamalla pesuria.
Painepesurin öljy?
10
15468
Vastaukset
- öljyt?
En ole koskaan kuullutkaan moisesta että painepesurissa olisi öljyt. :D Tosin kyllä on vanha pesurikin joten voihan se mahdollista olla.
- pumpussa
öljyä pitää olla. Vaikka vesi vanhin voitehista niin ei ne pumpun laakerit vedestä tykkää.
- Kärcher 570
pumpussa kirjoitti:
öljyä pitää olla. Vaikka vesi vanhin voitehista niin ei ne pumpun laakerit vedestä tykkää.
http://cdn.propertyroom.com/ImageServer/Sellers/Seller1/Images/CtrImgs/1_165200913440969.jpg
Tuollainen pesuri melkein 20v vanha, ei 30v.
Mutta millaista öljyä sinne pitäisi laittaa? - oma öljy
Kärcher 570 kirjoitti:
http://cdn.propertyroom.com/ImageServer/Sellers/Seller1/Images/CtrImgs/1_165200913440969.jpg
Mutta millaista öljyä sinne pitäisi laittaa?Kärcherillä öljy on hinnaltaan järjetön. Itselleni olen laittanut aina jotain vaihteistoöljyä ja hyvin on pelannut vaikka paljon käytetty. Siellä sisällä on pyörivä vinossa asennossa oleva kiekko joka painelee kolmea pumppuyksikköä. Ei varmaankaan paljon öljyltä vaari ominaisuuksia.
- luulisin
Kärcher 570 kirjoitti:
Mutta millaista öljyä sinne pitäisi laittaa?Muutamalla sivulla oli suositettu 20W-40-moottoriöljyä. Saattaisi olla aivan käypäistä.
- Käyttöohje suosittaa
oma öljy kirjoitti:
Kärcherillä öljy on hinnaltaan järjetön. Itselleni olen laittanut aina jotain vaihteistoöljyä ja hyvin on pelannut vaikka paljon käytetty. Siellä sisällä on pyörivä vinossa asennossa oleva kiekko joka painelee kolmea pumppuyksikköä. Ei varmaankaan paljon öljyltä vaari ominaisuuksia.
Sellaista tuohon pesuriin suositellaan.
Onkohan siinä muuta erikoista kuin että se 15W-40 öljyä purkissa, jossa lukee Kärcher? - Anonyymi
pumpussa kirjoitti:
Aivan oikein tuo pumpun laakeriasetelma-tilassa pitää olla öljyä. Sen kuulemma pitäisi olla alumiinipumppuöljyä, mutta en kylläkään löydä tietoa mistä sitä saisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein tuo pumpun laakeriasetelma-tilassa pitää olla öljyä. Sen kuulemma pitäisi olla alumiinipumppuöljyä, mutta en kylläkään löydä tietoa mistä sitä saisi!
Mitä jos pumppu on rautaa? Laitetaanko silti alumiinipumppu öljyä?
- pikkureiska
Vain remontin yhteydessä tarvitsee vaihtaa, siis jos sinne epäkeskolevylle ja jousille tarvitsee mennä.
Itse olen takaiskuventtiilit vaihtanut, ja ensimmäisellä kerralla löysin ne öljyt kun purin enemmän konetta kun oli tarpeen.
Yllätys se öljy oli minullekkin.
Toisella kerralla tiesin missä mennään, niin jätin öljyt ennalleen.
Mutta ihan tavallista moottoriöljyä laitoin, kun on vanha kone ja mietin ettei se käyttö ihan formulatouhua ole.
Kesällä käytän pesuria. Kone on pieni Kärcher, 500-sarjasta. (Oliko 520, en muista ulkoa)- mf...
Jos pumppuosassa on "öljysilmä" on helppo seurata milloin öljy tarvitsee vaihtaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682