Haaveiletko vain voitoista. Mitä jos saisit kuukaudessa yli 60%:n tuoton pelikassallesi. Laske mitä tekee vuodessa korkoa korolle!
http://www.parasveto.com
VOITA
4
817
Vastaukset
- tää toimii!!
Kiitos jätkät. Meikä alkaa tienaamaan. Ei enää vitun köyhiä päiviä. KIIITOOOS!!!
- oikeasti
Ei se mikään romaanin paksuinen teos ole, mutta toisaalta täyttä asiaa. Ei siihen mitään turhia jaarituksia tarvitakkaan, kun tiukkaa tietoa ja homma toimii.
- -zz-
oikeasti kirjoitti:
Ei se mikään romaanin paksuinen teos ole, mutta toisaalta täyttä asiaa. Ei siihen mitään turhia jaarituksia tarvitakkaan, kun tiukkaa tietoa ja homma toimii.
Kirjan hinta 249 euroa..että silleen...mahtaa olla hieno läpyskä :) ja oikein seminaareja Kanarialla hintaan 2500 €.. heh heh
- Yleistä
-zz- kirjoitti:
Kirjan hinta 249 euroa..että silleen...mahtaa olla hieno läpyskä :) ja oikein seminaareja Kanarialla hintaan 2500 €.. heh heh
vedonlyönnistä. Siellä perustelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066