Fuusioituuko MTV3:n maksukanavat jollain muotoa Canal :n kanssa? Siirtyykö Formulat Canal Sportille? Loppuuko SubLeffakin sitämyötä?
Tällaisia ajatuksia tuli mieleeni kun kaikki tuntuu olevan nyt vähän levällään, viittaan mm. Viasatin päätökseen karsia MTV3:n maksukanavia, Canal Digital taas ei tällä hetkellä myy antenniverkkoon Canal :aa (onko tilapöistä?) jne. joten jotain isompaa on varmasti tulossa. Kun tietäisi vain että mitä.
MTV3/Canal+
3
536
Vastaukset
- J
Eli, viasat poisti muut paitsi mtv3maxin, koska sitä seurataan pääasiassa plustv:n puolelta, turha maksaa muista, jotka ei kiinnosta niin paljoa. Ja formulat eivät ole canalille siirtymässä muutamaan vuoteen.
- epäloogisuutta on
viestissäsi...
lähinnä tämä herätti ihmetykseni:
"viasat poisti muut paitsi mtv3maxin, koska sitä seurataan pääasiassa plustv:n puolelta, turha maksaa muista, jotka ei kiinnosta niin paljoa. "
Jos kerran Maxia seurataan etupäässä Plustv:n puolelta niin miksi ihmeessä Viasat ei sitten poistanut sitä sitten? Miksi se poisti kaikki muut MTV3 maksukanavat? - mikkikissa
epäloogisuutta on kirjoitti:
viestissäsi...
lähinnä tämä herätti ihmetykseni:
"viasat poisti muut paitsi mtv3maxin, koska sitä seurataan pääasiassa plustv:n puolelta, turha maksaa muista, jotka ei kiinnosta niin paljoa. "
Jos kerran Maxia seurataan etupäässä Plustv:n puolelta niin miksi ihmeessä Viasat ei sitten poistanut sitä sitten? Miksi se poisti kaikki muut MTV3 maksukanavat?Mtv n ja canal ssan tarjontaa yhdistellään ja etuoikeius kanavien näyttämisessä on canaldigitalilla,hirveän salaista touhua vielä kuukauden päästä on tarkkaa tietoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706