Olen aikani seurannut kun alemmassa kerroksessa mies istuu parvekkeella tuntikausia. Ei siinä mitään sen ihmeempää, muuta kuin miehellä on kuulosuojaimet korvilla. Jostain ihmeestä kyllä kärppänä nousee pystyyn katsomaan, jos mopo tms kulkee ohi.
Miksi hitossa kuulosuojaimet??
Naapuri istuu parvekkeella
28
2645
Vastaukset
- ..
on näitä vähän kajahtaneita. Mitä jos ne onkin peltorit ja kuuntelee radiota ?
- ........
Eikö sullakaan muuta tekemistä ole kuin kytätä istuvaa naapuria parvekkeella ?
Tarkkaan olet huomannut ..mitä tekee.
Mä istun monesti , parikin tuntia ja juon rauhassa kahvia...kerronko kyttääjä osoitteen..voit tihrustella ja ratortoida mitä mä teen ...juntti ! - ....
Entäpä jos ovat kuulevat kuulosuojaimet? Nykyään on kuulosuojaimia jotka leikkaa pois kovat äänet ja moninkertaistavat hiljaiset äänet. Hiljainen puhe kuuluu jopa 4-5-kertaisena! Siinä ehkä syy istua parvekkeella.
- kysymässä
jos noin paljon kiinnostaa! Naapurisi halua tod.näk.vaan istuskella mahd.rauhassa parvekkellaan!
- Kuulosuojaintenkäyttäjä
Itse käytän toisinaan kuulosuojaimia, koska kärsin ääniyliherkkyydestä. Eli ihan normaalitkin äänet kuuluvat todella voimakkaina, ja esim. mopon pärinä ihan vihloo korvia.
- ollaan....
Asia ei pienemmissäkään määrin kuuulu sinulle..
JOs hän istuisi SINUN parvekkeellasi , asia olisi toisin. - N. A. Apuri
Ja tähtikaukoputki viritettynä!
- no miksei muka..
saa istuu parvekkeella??
Tää on just tätä, ettei kaupungissa saa tehdä just yhtään mitään ilman jotain saatanan kyyläystä!!
Ei vittu saa istuu, maata, kumartua, pieraista, kaivaa nenää, puhua puhelimessa, eikä edes ihailla kukkia, ilman, että joku vitun runkkuidiootti kyylää silmät perseessä kiinni...
maalla saa terhdä tuota kaikkea ihan vapaasti, istumine tosin tapahtuu pihalla, tai metsissä...- Tosikkotosiaan
Ole iloinen,että istuu.Minun parveke naapurini kurkkii päivät pitkät minun parvekkeelleni.Huutelee välihuomautuksia kun minulla on vieraita yms.Kohta palaa hihat.Eikä voi laittaa parvekkeen ovea kiinni,kun on niin kuuma.
- ei siin muu auta
Tosikkotosiaan kirjoitti:
Ole iloinen,että istuu.Minun parveke naapurini kurkkii päivät pitkät minun parvekkeelleni.Huutelee välihuomautuksia kun minulla on vieraita yms.Kohta palaa hihat.Eikä voi laittaa parvekkeen ovea kiinni,kun on niin kuuma.
Itteeni kyl vituttais suunnattomast tommone ei siinä mitää, käyppä sanoo sil muutama valittu sana ja kato tajuaako suosiol? Mut tohon parvekkeel istumiseen nii entä sit istun määki ain välil siin kaiteel ja polttelen samal.. Mut se mikä enemmän vituttaa on se ku toi ylänaapurin ääliö kusee alas parvekkeeltaan! Se vituttaa meinaa oikeest jos saat joku kaunis päivä semmose pienen "suihkun" niskaas, ja jos se saatana kerranki kusee mun pääl nii menen kyl sit saman tien antaa sil semmose opetuksen et tietää sit jatkos käyttää vessaa ku semmone kuuluu vakiovarusteluun joka ikises kerrostalo kämpäs :D ja turha valittaa et mitä jos se o rikki ku oon täs vuoden asunu ja vähä välii se kusee sielt alas!
- ...
ei siin muu auta kirjoitti:
Itteeni kyl vituttais suunnattomast tommone ei siinä mitää, käyppä sanoo sil muutama valittu sana ja kato tajuaako suosiol? Mut tohon parvekkeel istumiseen nii entä sit istun määki ain välil siin kaiteel ja polttelen samal.. Mut se mikä enemmän vituttaa on se ku toi ylänaapurin ääliö kusee alas parvekkeeltaan! Se vituttaa meinaa oikeest jos saat joku kaunis päivä semmose pienen "suihkun" niskaas, ja jos se saatana kerranki kusee mun pääl nii menen kyl sit saman tien antaa sil semmose opetuksen et tietää sit jatkos käyttää vessaa ku semmone kuuluu vakiovarusteluun joka ikises kerrostalo kämpäs :D ja turha valittaa et mitä jos se o rikki ku oon täs vuoden asunu ja vähä välii se kusee sielt alas!
Mies vai Nainen ..tää kuseskelija...aattelin vaan.
- Niskaan vaan
ei siin muu auta kirjoitti:
tommoisille tupkanpolttajille pitää kusta antaa nisikaan, ihan oikein kun savutat niin antaaa mennä kusta niskaan ja sinulle kans vois antaa pienen opetuksen eli kun olet niin UUVATTI että kärytät tupakkaa niin korville vähän ,sopivasti, pieni kipu ei mustelmia mutta se että sä kuset housuus ja ruikutat. Hae Tupakasta APUA.
- paha ongelma
Niskaan vaan kirjoitti:
tommoisille tupkanpolttajille pitää kusta antaa nisikaan, ihan oikein kun savutat niin antaaa mennä kusta niskaan ja sinulle kans vois antaa pienen opetuksen eli kun olet niin UUVATTI että kärytät tupakkaa niin korville vähän ,sopivasti, pieni kipu ei mustelmia mutta se että sä kuset housuus ja ruikutat. Hae Tupakasta APUA.
Savuttelu , kuseskelu niskaan ja pieni kipu..Kuule , jos noi asiat pyörii jatkuvasti sun mielessä niin käänny jonkun ammattisedän ..tai tädin puoleen.
oli senverran sekava sun viestis.. - Anonyymi
Tosikkotosiaan kirjoitti:
Kuse ukon päähän niin oppii istuskelee!
Vanha ukot on usein täysin KUSIPÄITÄ!
- kyselet
miks naapurillasi kuulosuojaimet.
ei me täältä sinne nähdä ja miks pitäis kytätä häntä?
ite olet likempänä,kun noin kiinnostaa naapuris kuulosuojaimet
nii ei kun
hihkaset sieltä parvekkeeltas hänelle itellee ja kysäset.
minua ei kiinnosta kytätä muiden tekemisiä vaikka terassillani istunkin.
eikä taas naapurini vahtaa,minun tekemisiäni.
ohimennen aina kuitenkin jutellann,kun nähdään.- kyllä.
sen verran pitää tietää, mitä naapuri tekee, jos kaiken aikaa istua nakottaa parvekkeella. jotain outoa siinä on.
- on..
kyllä. kirjoitti:
sen verran pitää tietää, mitä naapuri tekee, jos kaiken aikaa istua nakottaa parvekkeella. jotain outoa siinä on.
Jos on Ulkoilma ihmisiä..
- miehen,minä istun yläos
Niin mua jaksa kiinnostaa miten kukin istuu omalla parvekkeella..on siinä tekeminen kurkistella kokopvä parvekkeensa kaiteen yli,TUNTIKAUSIA??? Luulisi jo että,sitä tipahtaisi yli,kun pää alaspäin koko ajan,veri kulkee vain päässä..
Itse istun yläos.mitä milloinkin tekien,korvakuulokkeet päässä,lukien aamulehteä,aamukahvit kupissa ja joskus olut lasi..Hieman fiiliksestä ja ilmasta kiinni.
Jospa tirkistely loppuisi,toisten parvekkeille ;-) - rak7sa
tuo onkin hyvä idea,,taidan kokeilla
saa rauhassa istuu,,ei melusaaste vaivaa,,ja onhan
se raitista,,ilmaa vai?????- ..tässähän se on..
Näin helppo ja fiksu ratkaisu kaikille..lapsien huutamisesta , koirien haukkumisesta , riitelevien naapurien kuulemisesta , päiväsaikaan kärsiville ..
KUULOSUOJAIMET
- Kuis nyt noin
Pitäis varmaan laittaa joku nootti järjestyssääntöihin, jotta sitä pirun parveketta ei sitten saa käyttää. Mielummin ovikin naulata kiinni. Mutta kun me ihmiset ollaan niiiin vallattomia, että jopa uskalletaan sinne partsillekin mennä. Kun siitä nyt vuokraakin maksetaan.
Kyllä vaatehuonekin pitää julistaa kielletyksi alueeksi. Ajattele!! Siellä kukaan naapuri ei edes ikkunasta näe mikä on homman nimi; jos vaikka olisi topz-puikot nenässä naapuriraukalla siellä komerossa.- ri näin
Meinas pissit tulla pöksyyn ku nauroin niin...
- tosi on..
"Kadun meteli hermostuttaa.
Askeleita yläkerrassa, liikenteen melua viereiseltä kadulta ja ilmastoinnin huminaa. Asuntojen äänieristykseltä vaaditaan yhä enemmän.
- Teemme paljon mittauksia siten, että rakennusvalvonta tai rakennuttaja ovat sitä vaatineet. Mutta yhä enemmän tulee mittauksia, joissa asukas kokee, että vaatimukset eivät voi täyttyä, Paajanen kertoo.
Mittauksilla ei haluta selvittää vain ulkoa tulevan äänen tasoja, vaan myös naapurista kantautuvia ääniä.
- Kerrostalossa tai rivitalossa seinän läpi saattaa kuulua puhetta, lapsen huutoa tai että joku kävelee yläkerrassa. Myös ilmanvaihto saa pitää vain tietyn verran ääntä, Paajanen selittää."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1720561 - Antisossuntäti
...sittenkään kuulosuojaimet? Vuosia sitten näin lehdissä mainoksia sellaisista aparaateista joilla pystyy voimistamaan ääniä niin että on mahdollista kuulla pitkien matkojen päästä ihmisten keskusteluja yms. Jos se äijä kyttää siellä naapurustoa salakuuntelulaittein, se selittäisi miksi pomppaa pystyyn kun mopo päristää ohi. Sattuu tietysti korviin kun on ääniä vahventavat laitteet korvilla...
- radiota
ei sen ihmeempää.
- KOSS
Saa sitä istua partsilla ja kuunnella musaa kuulokkeilla, ei se mitään outoa ole. Jos tulee jotain meteliä väliin, niin täytyyhän sitä vilkaista mitä se oli...
- tuimas
alkoi ihan naurattamaan, että' on sitä vielä noinkin normaalilla tavalla reagoivia ihmisiä...meteliin ja ääniin!!!Hyväntuulisuutta on selvästikin pelissä!!!!
- dmadmadmdmkmälm
skitsofreenikko, SIKSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552676Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52188Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101138Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811133Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783