Antin laulutaito ?

helppo tarkistaa

juuri MTV3 suorasta Kuuma kesä lähetyksestä.

Hehheh, hehheh ..................................................

29

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oli

      taas todeta että ei se oikein osaa. ääni kuin perskarva, ohut ja epäpuhdas :)

      • tyttö.

        no sehän on sun mielipide mutta kyllä antti idolsis lauloi hyvin ja ääni oli puhdas toisin kuin kristiina braskilla tai chisulla joka lauloi tyhmästi ja huonosti pitkä kuuma kesä ohjelmassa.


      • korvasi tai
        tyttö. kirjoitti:

        no sehän on sun mielipide mutta kyllä antti idolsis lauloi hyvin ja ääni oli puhdas toisin kuin kristiina braskilla tai chisulla joka lauloi tyhmästi ja huonosti pitkä kuuma kesä ohjelmassa.

        kysy joltain musikaaliselta ihmiseltä parempaa tietoa.


      • tyttö.
        korvasi tai kirjoitti:

        kysy joltain musikaaliselta ihmiseltä parempaa tietoa.

        ja minä erotan hyvän lauluäänen daa

        Antilla on todella puhdas lauluääni toisin kuin chisulla tai kristiina braskilla kummatkin hönöttää niin pahasti nenään että ihan korvia vihloo ja päätä särkee

        ja eikös nina tapio(idols-tuomari)ole musikaalinen ;)


      • sinne sun juutuubiin
        tyttö. kirjoitti:

        ja minä erotan hyvän lauluäänen daa

        Antilla on todella puhdas lauluääni toisin kuin chisulla tai kristiina braskilla kummatkin hönöttää niin pahasti nenään että ihan korvia vihloo ja päätä särkee

        ja eikös nina tapio(idols-tuomari)ole musikaalinen ;)

        niin saadaan porukalla nauraa!!!!!!!!!!


      • ..
        sinne sun juutuubiin kirjoitti:

        niin saadaan porukalla nauraa!!!!!!!!!!

        MIELIPITEITÄ ON MONENLAISIA ja mulle on tullu vaa positiivista kommentteja :)

        jos ette tykkää antista niin ei teidän tarvii olla noin lapsellisia
        ja alkaa muita kiusaamaan ja haukkumaan
        ei uskois että ootte aikuisia jos nyt ees ootte koska ei aikuiset käyttäydy noin lapsellisesti.


      • ......
        sinne sun juutuubiin kirjoitti:

        niin saadaan porukalla nauraa!!!!!!!!!!

        on pakko puolustella muita...

        osaatkohan sinä itse laulaa että laulappas itse youtubes ja laita linkki tänne niin katsotaan..
        et uskalla KOSKA OLET SAIRAALLOISEN RUMA,KATELLINEN,KATKERA..JA KAIKKEE MUUTA JA TEKSTISTÄS PÄÄTELLEN SÄÄLITTÄVÄ.


      • ty...
        sinne sun juutuubiin kirjoitti:

        niin saadaan porukalla nauraa!!!!!!!!!!

        ärsyttää vaa tollaset kun niillä ei oo kuitenkaan itsellään pokkaa sit laulaa.

        taidat oikeesti olla vähän kateellinen niille jotka osaa laulaa ja on komeempia kuin sä :/
        sori mutta tuo on totuus.


      • ...jäädä...
        ty... kirjoitti:

        ärsyttää vaa tollaset kun niillä ei oo kuitenkaan itsellään pokkaa sit laulaa.

        taidat oikeesti olla vähän kateellinen niille jotka osaa laulaa ja on komeempia kuin sä :/
        sori mutta tuo on totuus.

        ...lääkitys sulta väliin. "mä laulan YouTubessa...", heh. Wau! Sinne onkin vaikeaa päästä. Suurin osa Idols-pissiksistä ei laulamista hallitse, mutta saapahan naurut, muahahahahah...

        PS. Lahjattomille idiooteille ei voi olla kateelinen.


      • tyttö.
        ...jäädä... kirjoitti:

        ...lääkitys sulta väliin. "mä laulan YouTubessa...", heh. Wau! Sinne onkin vaikeaa päästä. Suurin osa Idols-pissiksistä ei laulamista hallitse, mutta saapahan naurut, muahahahahah...

        PS. Lahjattomille idiooteille ei voi olla kateelinen.

        et taida osata laulaa kirjoituksestasi päätellen...surullista.youtubessa on monta lahjakasta laulajaa:esmee denters,marie digby,mia rose,david choi ja jotkut noista kirjoittaa omia biisejä ja laulaa niitä youtubessa.


      • ...
        ...jäädä... kirjoitti:

        ...lääkitys sulta väliin. "mä laulan YouTubessa...", heh. Wau! Sinne onkin vaikeaa päästä. Suurin osa Idols-pissiksistä ei laulamista hallitse, mutta saapahan naurut, muahahahahah...

        PS. Lahjattomille idiooteille ei voi olla kateelinen.

        oot todella katkera ja kateellinen,ei pahalla!hän yritti vain puolustaa Anttia ja sinä vain haukut.
        Antilla on todella hyvä lauluääni,get over it!


      • tot gay

        Ruisku kuulostaa ihan naiselta ja on uskomattoman gay. Mut ehkä se saa jonku neitsyt pojan tulemaan housuihinsa, who knows :S


    • heillä on

      samanlaiset äänet.Olen monesti erehtynyt heitä kuunnellessani.Pankaapas merkille.

    • Luuraaja

      ÄÄNI on sitä mitä on mutta siinäpä koko ruisku sitten onkin! Elikkä voin sanoo että Antti Ruisku on Papan pyllystä!

    • tytteli^^

      niin miks pitää alkaa sanoo idiootiksi?!? O_o

      toi Esmee on kyllä todella lahjakas laulaja
      peittoaa kaiken maailman anna abreut.

      antti on menestyin idols tähti.yli 100 000 myytyä levyä.hienoa!

      • ei ei

        Esmee on huono. Siis todella heikk(i)o. Anna on yli 100 000 kertaa parempi.

        Kukaan ei edes tiedä tollasta esmee luuseria.


      • tyttö.
        ei ei kirjoitti:

        Esmee on huono. Siis todella heikk(i)o. Anna on yli 100 000 kertaa parempi.

        Kukaan ei edes tiedä tollasta esmee luuseria.

        yli 15 miljoonaa ja sen youtube sivua on myös nähny 15 miljoonaa ihmistä
        joten peru sanasi...se on sun mielipiteesi mutta esmee on paljon kuuluisampi kuin joku never heard Anna kukaan ei ees tiiä ulkomailla että tommonen on olemassa.
        Anna on kaunis vain ainoastaan jos sen pärstää muokataan..muuten sillä on aika iso pää ja joku on myös sanonu että sillä on kierot silmät.

        Esmee WIN!


      • tyttö.
        ei ei kirjoitti:

        Esmee on huono. Siis todella heikk(i)o. Anna on yli 100 000 kertaa parempi.

        Kukaan ei edes tiedä tollasta esmee luuseria.

        ei pahalla mutta Esmee on tsiljoona kertaa parempi kuin toi Anna.


      • tyttö.
        tyttö. kirjoitti:

        yli 15 miljoonaa ja sen youtube sivua on myös nähny 15 miljoonaa ihmistä
        joten peru sanasi...se on sun mielipiteesi mutta esmee on paljon kuuluisampi kuin joku never heard Anna kukaan ei ees tiiä ulkomailla että tommonen on olemassa.
        Anna on kaunis vain ainoastaan jos sen pärstää muokataan..muuten sillä on aika iso pää ja joku on myös sanonu että sillä on kierot silmät.

        Esmee WIN!

        niin tosiaa n joku on sanonu noin tuolla anna abreun palstalla.

        esmeellä on tosi mahtava ääni,kaunis,ystävällinen,ottaa fanit huomioon.
        älkää pahastuko jokaisella on ,omat mielipiteet jos sun mielestän anna on parempoi sillo se on SUN mielestä...mut mun mielestä ei.


      • laulajatyttö^^
        ei ei kirjoitti:

        Esmee on huono. Siis todella heikk(i)o. Anna on yli 100 000 kertaa parempi.

        Kukaan ei edes tiedä tollasta esmee luuseria.

        taidat ite olla....Mitä nyt oon kattonu sen videoita niin aika moni näyttää tykkäävän ja wow noin paljon video viewsejä ja channelin katsojia uskomatonta ei monet pystyisi samaan.Esmee pärjää maailmalla niin kuin se näkyy mut jotkuei vaa kestä sitä no joo ja onhan esmee esiintynyr monen kuuluisan laulajan kaa kuten enrique iglesiaksen kaa,kelly rowlandin,justin timberlaken,natasha bedingfield
        kuten sanoit mielipiteet jokaisella.
        annaa ei ees voi sanoo samassa lauseessa esmeen kaa,niin menestynyt esmee on,


      • ololololloollo
        tyttö. kirjoitti:

        yli 15 miljoonaa ja sen youtube sivua on myös nähny 15 miljoonaa ihmistä
        joten peru sanasi...se on sun mielipiteesi mutta esmee on paljon kuuluisampi kuin joku never heard Anna kukaan ei ees tiiä ulkomailla että tommonen on olemassa.
        Anna on kaunis vain ainoastaan jos sen pärstää muokataan..muuten sillä on aika iso pää ja joku on myös sanonu että sillä on kierot silmät.

        Esmee WIN!

        Säälittävää. Kirjoitat neljä vastausta yhteen viestiini.

        "peru sanasi...se on sun mielipiteesi"

        Miksi minun pitäisi perua mielipiteeni. Esmee on esmes. perseestä.


      • Fail aaaaaa
        laulajatyttö^^ kirjoitti:

        taidat ite olla....Mitä nyt oon kattonu sen videoita niin aika moni näyttää tykkäävän ja wow noin paljon video viewsejä ja channelin katsojia uskomatonta ei monet pystyisi samaan.Esmee pärjää maailmalla niin kuin se näkyy mut jotkuei vaa kestä sitä no joo ja onhan esmee esiintynyr monen kuuluisan laulajan kaa kuten enrique iglesiaksen kaa,kelly rowlandin,justin timberlaken,natasha bedingfield
        kuten sanoit mielipiteet jokaisella.
        annaa ei ees voi sanoo samassa lauseessa esmeen kaa,niin menestynyt esmee on,

        kuka sanoi häntä luuseriksi????? Opettele lukemaan, sherlock.

        Anna on paljon menestyneempi kuin joku nevöhööd Esmeeeeeee.


      • tyttö.
        Fail aaaaaa kirjoitti:

        kuka sanoi häntä luuseriksi????? Opettele lukemaan, sherlock.

        Anna on paljon menestyneempi kuin joku nevöhööd Esmeeeeeee.

        näin sanoit sinä tai joku muu...lueppa itse tarkemmin tai kirjoita paremmin
        anna abreuta ei nähny 15 miljoonaa ihmistä toisinkuin esmee dentersiä
        anna on maailmalla never heard ja pikkutyttöjen ihanne ei mitään muuta.
        mut ei siinä mitään jos sä tykkäät,mä en tykkää annasta ja sillä sipuli :D


      • tyttö.
        Fail aaaaaa kirjoitti:

        kuka sanoi häntä luuseriksi????? Opettele lukemaan, sherlock.

        Anna on paljon menestyneempi kuin joku nevöhööd Esmeeeeeee.

        jooko?mä tykkään Esmeestä sä tykkäät Annasta.mul ei oo mitään Annaa vastaan mutta mä en vaa tykkää siitä ja sä et tykkää Esmeestä
        sä et selvästikään suostu myöntämään että Esmee on menestyneempi koska 15 MILJOONAA ja enemmänkin on nähneet hänen videoita
        koska sä tykkäät Annasta niin tietenkin se on selvä että pidät sitä menestyneempänä vaikka totuus olisi jotai ihan muuta.
        kuten sitä sanotaan musamausta ei voi kiistellä


      • tyttö.
        ololololloollo kirjoitti:

        Säälittävää. Kirjoitat neljä vastausta yhteen viestiini.

        "peru sanasi...se on sun mielipiteesi"

        Miksi minun pitäisi perua mielipiteeni. Esmee on esmes. perseestä.

        ole mitä mieltä tahansa mut mä en tykkä annasta se on ei perseestä mut huono laulaja


      • Anttifani<3
        tyttö. kirjoitti:

        jooko?mä tykkään Esmeestä sä tykkäät Annasta.mul ei oo mitään Annaa vastaan mutta mä en vaa tykkää siitä ja sä et tykkää Esmeestä
        sä et selvästikään suostu myöntämään että Esmee on menestyneempi koska 15 MILJOONAA ja enemmänkin on nähneet hänen videoita
        koska sä tykkäät Annasta niin tietenkin se on selvä että pidät sitä menestyneempänä vaikka totuus olisi jotai ihan muuta.
        kuten sitä sanotaan musamausta ei voi kiistellä

        Antilla on aivan FANTASTINEN lauluääni ja ne jotka toisin väittä ni on itse vaan kateellisii Antille.


    • huoran nain 2006

      niin hyvä laulutaito että rikoin just hänen joka ikisen levyn jopa hänen rahastavman kokoelmanki.

    • huoran nain 2006

      edes ite laula. Pistää tietokoneen kautta eka äänen läpyskään ja sillä sitten laulaa.
      Niin ja toi kroppa homma, mulle tarjoilee läskit vaikka kävelen 12 kilsaa päivässä ja pyöräilen 10 kilsaa.
      Että huoran nain 2006

      • tigh

        Heh. Ei taida sulla hissi ihan nousta ylimpään kerrokseen... Otapa lääkityksesi ja katso jos helpottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe