Oli viime viikolla inssi ja meni läpi ja sain siitä sellaisen paperi ajokortin (joka on voimassa 1kk) niin mitä siitä tulee jos lähen ajamaan esim. ruotsiin ja poliisit pysäyttää ja kysyy ajokorttia?
Lähteekö kortti pois ja siirtää virallinen ajokortti vai tuleeko pelkkä sakko?
Paperi ajokortti
4
1081
Vastaukset
- lukkojen taa
tee sitä! lukkojen taahan sä sitä joudut.
- mitä ilmeisemmin
Joka tulee vastaamaan rahamäärältään noin 20€ rikesakkoa :)
- ruotsin laki
Asia ratkeaa Ruotsin lainsäädännön perusteella.Tuollainen väliaikainen ajokortti ei kelpaa ulkomailla eikä Ahvenanmaalla HUOM! Jos käryät tulee vaikeuksia allekirjoittaa paperi joka pyydetään aina kun on ajokorttiasioissa liikkeellä. "Vakuutan, että mimua ei ole asetettu ajokieltoon EU-maassa"
- ...
siis tuo kuukauden liuska ei ole väliaikainen ajokortti, vaan tutkintotodistus..3 kk:n poliisilta 10 eurolla saatava väliaikainen ajokortti (paperinen sekin kyllä) kelpaa pohjoismaissa. Sitä en tosin nyt muista, että pitääkö hlöllä olla pitkäaikainen ajokortti vai käykö myös lyhyttä varten oleva väliaikainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741