Täytän nyt maaliskuun lopussa, ja on vain kolme ajotuntia jäljellä, joten teoriakoe häämöttää.
Kysyisinkin teiltä, että miten paljon pänttäsitte kokeeseen?
Oliko koe mielestänne helppo vai vaikea?
Ja viimeksi, olisiko teillä vinkkejä tähän kokeeseen liittyen? Ihan minkäänlaisia vaan. :)
-Tyttö 17 v.
Kuinka paljon luitte teoriakokeeseen?
14
20288
Vastaukset
- Lissu
Mä tein koululla niitä harjotuksia koneella. Teinköhän mä niitä jonkun 5 kertaa. Ja meidän koululla ne oli pakollisia. Piti saada kolme harjotusta (max 4 virheellä) läpi. Ite luin sitä kirjaa aina ennen tunnille menoa kun oli välillä niin että satuin olemaan siellä yksikseni open kanssa niin ei ihan tyhmältä vaikuttanu.
Tsemppiä sulle, kyllä se hyvin menee!!!! - Jäbä
Itse luin kirjan kerran, ja tein harjoituksia, autokoulun omalla CD:llä ja myös hyvällä ajokorttikoulu softalla jonka saa ilmaiseksi osotteesta www.sompsa.fi
- Jäbä
Eli ekalla meni läpi :)
- mkk
luin kirjan kerran nopeasti läpi ja tein koululla kolmekertaa harjotuskirjallisen.teoria koe oli paljon helpompi kuin koulun harjoitukset!
mulla meni kirjalliset ekalla kerralla läpi!tärkeintä musta on olla rauhallinen ja jatkaa kokeen tekemistä tarkkana,vaikka huomaisikin tehneensä virheen!jos menee paniikkiin niin kokeesta ei varmasti tule mitään...mutta musta kirjalliset oli kyllä tosi helpot! - N21
mun mielestä teoriakoe oli ihan pimeen inhottava..itellä meni kolmanella läpi vasta..kannattaa harjotella autokoulun tietokoneella ainakin mun autokoulus oli sellanen ajomari ohjelma joka oli tosi hyvä harjottelun kannalta..ei sitä kirjaa niin tartte lukee..
- Eeevoi
mullaki meni teoriat läpi vasta kolmannella kerralla.. ja olen mies!!! PAHA PAHA PAHA! Onko minulla sitten naisen aivot.
Siis ne kuvat on moniselitteisiä, ne voi tulkita monella tavalla. Oikein, melkein oikein, ja väärin
kone haluaa siis aina oikean vastauksen.
- posse
mä en lukenut yhtään. kyllä käytännön asiat tossa vaiheessa pitää osata lukematta ja pänttäämättä sitä tietoa! ja omaksi ilokseni voin todeta päässeeni ekalla kerralla läpi, ei yhtä ainutta virhettä. sen lisäksi olen opetuslupalainen, en ole käynyt teoriatunteja enkä edes avannut tota kirjaa kertaakaan. että se siitä .kyllä säännöt pitää osata.
- puhuu
paskaa, märissä unissasi olet läpäissyt teorian virheittä, tokkopa ollenkaan.
- posse
puhuu kirjoitti:
paskaa, märissä unissasi olet läpäissyt teorian virheittä, tokkopa ollenkaan.
ensiksi voin todeta olevani aivan tposen sukupuolen edustaja kuin sinä luulet. ja mikähän ihme se muka on, jos pääsee kirjallisisat läpi virheittä? kyllähän nyt herrajumala ihmisten pitää osata liikenne säännöt jos kerran kortin haluaa!
itse olen ollut asiasta kiinnostunut jo 5-vuotiaasta asti, osasin käytännössä kaikki säännöt kaikesta mahdollisesta jo ala-asteellaa. Että s esiitä. kateellisten panettelua, sanon minä. - olkoon
posse kirjoitti:
ensiksi voin todeta olevani aivan tposen sukupuolen edustaja kuin sinä luulet. ja mikähän ihme se muka on, jos pääsee kirjallisisat läpi virheittä? kyllähän nyt herrajumala ihmisten pitää osata liikenne säännöt jos kerran kortin haluaa!
itse olen ollut asiasta kiinnostunut jo 5-vuotiaasta asti, osasin käytännössä kaikki säännöt kaikesta mahdollisesta jo ala-asteellaa. Että s esiitä. kateellisten panettelua, sanon minä.Jos näin on. N. yksi tuhannesta läpäisee teoriakokeen virheittä, ja valmistautumatta kokeseen menevistä varmaan 95% hylätään. Valmistautumattomia virheettömiä ehkä yksi miljoonasta. Tästä siis skeptisyyteni.
ps. P:tä puhuvia "poikia" löytyy molemmista sukupuolista.
- tme
En oikeestaan kerenny lukemaan ollenkaan...
noin tunnin ennen kirjallisia...
Opetusluvilla ajoin korttini, eli ei ollu edes pakollisia lukemisia...
Helposti kirjalliset läpi menee, kunhan on tarkkana, eikä hermoile.
Ite pääsin ekalla kerralla läpi ja seuraavana aamuna inssi läpi =) - bb
M, A, B, C - luokan teoriakokeet on helppoja! kaikki ekalla läpi... nyt edessä ison E:n teoriakoe.... siihen pitää sit jo lukeakkin jotain...=)
- Kobayashi Maru
Lukeminen tai Ajonetillä harjoittelu hyödytti itseäni lähinnä SANALLISTEN kysymysten kohdalla, koskapa ainakin pk-seudulla käytössä olevat A-teoriakokeen TILANNEKUVIA hallitsivat taas prosentuaalisesti rahastukseen tähtäävät "rysät", joista järjenvastaisten kohdalla ei auttanut muuta kuin painaa muistiin ne "oikeat" vastaukset. ... Sitten pääsin kuitenkin ihmeekseni jo tokalla (!) kerralla läpi, uusista "virheistä" huolimatta.
Ennalta opittujen liikennesääntöjen perusteella et siis kuitenkaan voinut tuntea tyydytystä oman panoksesi avulla tehdystä työstä pääteltyäsi kuvien ratkaisut, vaan ne jäivät jopa ilman sisäistä logiikkaa, tyyliin välillä saat olla paikassa X ja välillä et... ohittamaankin saa/PITÄÄ lähteä, vaikka keltainen keskiviiva alkaa parin millin päässä ruudun alareunasta, yms.
Ko. asetelman on kuitenkin ilmeisesti joku jossain nähnyt hyväksi luomaan jonkinlaista toimivan (... sekavuuden ja sanelun odotuksen tunteilla hallitun?) yhteiskunnan perustaa!
Kannattaa myös katsella tarkasti ruudun ylä- sekä oikeaa reunaa ennen napin painamista - ne oikean vastauksen päälaelleen kääntävät merkitkin kun SAATTAVAT löytyä sieltä.
Onnea vaan kokeeseen... kyllä se kone kertoo sitten lopuksi, miten olisi pitänyt vastata! Sitten ei muuta kuin muisti avuksi... ja kassan kautta kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841