Miten tätä tulisi tulkita

Luonnevikainenko

Löysin Astro:fin:n luonne tulkinnasta tällaisen mielenkiitnoisen kohdan.

Venukseni on härässä.

7.huone
Rakkauden ja ihmissuhteiden huone kertoo siitä osasta itseäsi, jonka löydät vain muiden ihmisten avulla. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, jota et hevin tunnusta omaksesi ja siksi oletkin työntämässä näitä energioita muiden hoidettaviksi.

Tavalliset ystävyyssuhteet menevät hyvin mutta parisuhteet avioliitoa myöten menevätkin sitten päin hittoa. Miten tämä tulisi käsittää kun en ole pettäjätyyppinen joten siitä ei suhteissä ole kysymys.

14

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neliössä Plutoon.

      Naisen kartalla :

      Hän voi syntyä sukuun, jossa vieras kulttuuri kasvattaa hänestä erityisen lämpimän ja vastaanottavaisen naisen. Hänestä huokuu lämpö ja tasapaino.

      Hän joutuu kaikenlaisen manipuloinnin kohteeksi. Muut käyttävät ihmistä hyväksi kaikella tapaa, armottomasti ja väkivaltaisesti.

      Hän menettää elämänsä narsistisille ja psykopaattisille miehille.

      Vasta ikääntyesään ja vanhetessaan, hän kohtaa ihmisen, joka ryhtyy korjaamaan hänelle aiheutettua tuskaa ja kärsimystä.


      Copyright Laila Puustinen

      Tekstin kopiointi ja lainaaminen kielletty tekijänoikeuslain nojalla.

      • koitas nyt

        käsittää että tuo sinun kielto tuolla perässä ei sido paskan vertaa etkä saa siitä mitään lisäsuojaa sanoillesi vaikka kuinka copyrightaisit.

        Sinun sanasi ovat sinun sanoja jo oletuksena ja niitä suojaa laki ilman tuota helvetin typerää erityismainintaakin. Meillä on oikeus lainata sitä jos me tässä keskustelemme ja kommentoimme sinun tekstiäsi joten et voi kieltää sen lainaamista.

        Ellet halua että kukaan sitä tekee, niin älä sitten kirjoita mitään tuollaista tänne.


      • astrologiaan.
        koitas nyt kirjoitti:

        käsittää että tuo sinun kielto tuolla perässä ei sido paskan vertaa etkä saa siitä mitään lisäsuojaa sanoillesi vaikka kuinka copyrightaisit.

        Sinun sanasi ovat sinun sanoja jo oletuksena ja niitä suojaa laki ilman tuota helvetin typerää erityismainintaakin. Meillä on oikeus lainata sitä jos me tässä keskustelemme ja kommentoimme sinun tekstiäsi joten et voi kieltää sen lainaamista.

        Ellet halua että kukaan sitä tekee, niin älä sitten kirjoita mitään tuollaista tänne.

        Minulle kirjoitettiin fiktiivinen ennuste. Olen hoidossa. Ammattiastologi hoitaa minua, saamassani tuskassa. On olemassa ihmisiä, jotka rahastavat fiktiivisillä novelleilla. No, nyt olette saaneet käsityksen, mitä niin sanotut astrologit voivat saada aikaiseksi. Toivon, että tuo ihminen tekee omat johtopäätöksensä kyvystään olla ammattiastrologi. Seura tietää asian. Astro Logos- lehteä kannattaa seurata. Pahoittelen aiheuttamaani pielipahaa. Olen hyvä ihminen.


      • tarkoitin.
        astrologiaan. kirjoitti:

        Minulle kirjoitettiin fiktiivinen ennuste. Olen hoidossa. Ammattiastologi hoitaa minua, saamassani tuskassa. On olemassa ihmisiä, jotka rahastavat fiktiivisillä novelleilla. No, nyt olette saaneet käsityksen, mitä niin sanotut astrologit voivat saada aikaiseksi. Toivon, että tuo ihminen tekee omat johtopäätöksensä kyvystään olla ammattiastrologi. Seura tietää asian. Astro Logos- lehteä kannattaa seurata. Pahoittelen aiheuttamaani pielipahaa. Olen hyvä ihminen.

        Mielipahaa, tarkoitin.


      • ...
        tarkoitin. kirjoitti:

        Mielipahaa, tarkoitin.

        Minusta olisi suotavaa, jos näillä ammatinharjoittajilla olisi rahasto asiakkaalle aiheuttejuja vammoja vaativiin hoitoihin. Kaikki asiakkaat eivät ole hyvissä rahavaroissa.


    • ihmissuhteet.

      Hyvin luultavaa on, että Pluto tekee neliötä Venukseen. Ole kiltti, ota yhteyttä ammattiastrologiin, koska tuon kuvion olessa kartalla, se vaikeuttaa eläämääsi liian raskaasti. Selvitys ei maksa paljon.

      • Luonnevikainenko

        Elämä on ollut raskasta, pakko myöntää. Tiedä häntä mistä johtuu. Olen ollut oikea narskumagnetti koko ikäni omasta äidistä lähtien.
        Astrologi voisi olla ihan hyvä asia, jos vaikka sitä kautta jutut aukenisivat.


      • ...
        Luonnevikainenko kirjoitti:

        Elämä on ollut raskasta, pakko myöntää. Tiedä häntä mistä johtuu. Olen ollut oikea narskumagnetti koko ikäni omasta äidistä lähtien.
        Astrologi voisi olla ihan hyvä asia, jos vaikka sitä kautta jutut aukenisivat.

        Olo helpottaa, kun joku hyvä ihminen tekee tulkintaa. Älä siis kärsi yhtään pidempään. Ole tarkka kenet valitset astrologiksesi.


      • astrologi
        ... kirjoitti:

        Olo helpottaa, kun joku hyvä ihminen tekee tulkintaa. Älä siis kärsi yhtään pidempään. Ole tarkka kenet valitset astrologiksesi.

        jolta voisi kysyä tuosta 7 huoneesta ja vähän muustakin. Ei satuilisi ja puhuisi asiaa


      • katso,
        astrologi kirjoitti:

        jolta voisi kysyä tuosta 7 huoneesta ja vähän muustakin. Ei satuilisi ja puhuisi asiaa

        Astro-tveetä, kun astrologeista Kirsi on siellä keskustelemassa. Minusta hän on hyvä. Minulla on hänen yhteystietonsa, jos tahdot. Olen kokenut hirveän kovia miesastrologien vuoksi. Olen lukenut astrologiaa 28 vuotta ja nyt saan herätä.(0449275421, jos tahdot tiedot).


      • kun alkoi kiinnostamaan
        katso, kirjoitti:

        Astro-tveetä, kun astrologeista Kirsi on siellä keskustelemassa. Minusta hän on hyvä. Minulla on hänen yhteystietonsa, jos tahdot. Olen kokenut hirveän kovia miesastrologien vuoksi. Olen lukenut astrologiaa 28 vuotta ja nyt saan herätä.(0449275421, jos tahdot tiedot).

        että mitä ihan käytännössä olet kovia kokenut miesastrologien vuoksi?

        Nimiä ei tarvitse tietenkään sanoa, mutta muutoin kiinnostaisi tietää nuo tapahtumat kun sanot että olet nimenomaan miesastrologien puolelta kokenut kovia.


      • tulkinta :
        kun alkoi kiinnostamaan kirjoitti:

        että mitä ihan käytännössä olet kovia kokenut miesastrologien vuoksi?

        Nimiä ei tarvitse tietenkään sanoa, mutta muutoin kiinnostaisi tietää nuo tapahtumat kun sanot että olet nimenomaan miesastrologien puolelta kokenut kovia.

        "35 ikävuoden aikakaudelle ominaista oli piristävän ja palkitsevan kumppanuuden saaminen, joka paranee jatkossa , katso avioliittoa koskeva kappale.
        Hän on vahva ja haastava, mutta niinkuin karttasikin osoittaa, olet myös itse. Voi syntyä ristiriitoja, mutta vahvan seksuaalisen vetovoiman vuoksi riidoista selvitään. Puolisosi ansiosta menestyt paremmin yleisön suhteen. Puolisosi menestyy urallaan ja saavuttaa hyvän aseman tai statuksen alallaan. Yhdessä annatte karismaattisen, lämpimän ja erityisen tarmokkaan vaikutelman. Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpoksi kulkea." Tuo on fiktiivista kerrontaa. Vanhenen yksin ja nyt minua saa hoitaa ammattiastrologi, koska uskoin tuohon, liian kauan. Tuollaista ei voi kertoa kartasta. Se on väkivaltaa pahimmillaan.


      • ...
        tulkinta : kirjoitti:

        "35 ikävuoden aikakaudelle ominaista oli piristävän ja palkitsevan kumppanuuden saaminen, joka paranee jatkossa , katso avioliittoa koskeva kappale.
        Hän on vahva ja haastava, mutta niinkuin karttasikin osoittaa, olet myös itse. Voi syntyä ristiriitoja, mutta vahvan seksuaalisen vetovoiman vuoksi riidoista selvitään. Puolisosi ansiosta menestyt paremmin yleisön suhteen. Puolisosi menestyy urallaan ja saavuttaa hyvän aseman tai statuksen alallaan. Yhdessä annatte karismaattisen, lämpimän ja erityisen tarmokkaan vaikutelman. Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpoksi kulkea." Tuo on fiktiivista kerrontaa. Vanhenen yksin ja nyt minua saa hoitaa ammattiastrologi, koska uskoin tuohon, liian kauan. Tuollaista ei voi kertoa kartasta. Se on väkivaltaa pahimmillaan.

        Vuosi 2004 : Uusi romanttinen elämä alkamassa. Olen pahoillani, ei enää loukkauksia. No, nyt se alkaakin myöhemmin, mutta kestät kyllä, ja vain, jos vastakaikua tulee. Miesastrologit!!?? Kirsi on jotain muuta. Aivan jotain muuta. Seurassa on nämä tiedossa...


    • Uskomaton Kokemus

      Tulet seuraavan viikon aikana käymään paskalla, jos et käy, niin sinulla on ummetusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe