Mikkeli myy

Kirjalan kartanon

Voi veljet mitä tyhmyyttä taas kerran "päättäjiltä"Mikkelin matkailulle olisi voinut kehittää ohitustielle näkyvästä kartanosta hyvän kohteen Mutta eiku kaava pelloille ja suojeltu kartano-pytinki myyntiin. Ei muka ole rahaa mutta torin alle riittää mättää rahaa ja kylvää lämmitetylle kävelykadulle.Minua ihmetyttää miksi vähän aikaisemmin sosialistiset kaavoittajat ja tekninen lautakunta kierteli noissa lähi- kartanoissa uhittelemassa että" kartanot kuuluvat kansalle" ainakin vanhan maalaiskunnan puolella.

6

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perkelee äkäne kansalain

ostetaan muutaman vuoden päästä suurella rahalla takaisin...aivan taatusti näin käy. Ettei vaan toistuisi sama kuvio kuin sataman tontin kanssa..

Olisi korkea aika laittaa nämä päättäjät ruotuun!

Mitäpä, jos Mikkelin kaupunki tekisi järkevän kaupan kerrankin ja ostaisi Varsavuoren kiinteistön pois venäläisiltä ja alkaisi itse pyörittää sitä, niin saataisiin sekin käyttöön ja tuottoon.

• vaikka

päikseen: Varsavuori Kirjalasta!

• kaavoituksella tuhottu
        vaikka kirjoitti:

päikseen: Varsavuori Kirjalasta!

Vasrsavuori hotelli- ja lomakeskuksena on tyypilliseen mikkeliläiseen tapaan tuhottu kaavoituksella. Lähimaasto on löuhittu ja myllerretty betoniyrityksen tarpeisiin Turha yrittää saada normaaleja matkailijoita moiseen paikkaan, saman tulee kaavoittaja tekemään Kirjalan kartanolle. Kaavoittajat valitaan aina poliittisin perustein ja tulos on sen mukaista.

• Vihreät munat ja kinkku

Mene kaupungintalolle silloin kun kaavamuutos on esillä ja tee valitus jos se sinua häiritsee, minusta tuossa ei ole mitään vikaa. Suojeltu kartanorakennus pysyy samoin kuin suojeltu pihapiiri...onko sinusta parempi että se pysyy käyttämättömänä vai että siitä kehitettäisi jotakin? taas tätä savolaista idiotismia, kaikki pitäisi pysyä niinkuin se on 100 vuotta ollut. Mitään ei saa kehittää tai muuttaa koska muutos on vaarallista ja kerrassaan perseestä. Kummaa sakkia!
      https://webdom.mikkeli.fi/kunnari\internet_mikkeli.nsf/luettelo/33606955BC58309FC2257443002B9934?OpenDocument

• Ruskea Reikä

Yksi kokkaripamppu kabineteissa päättää jutut ja grynderit on kuin agilitynoutajat nyppimässä osuuksiaan.Yksityisen ihmisen on tässä kaupungissa viisaampi olla aivan hiljaa ja seurata hurjaa menoa päätään puistellen. Virkamies poliittisin perustein valittuna istuu eläkeikään saakka asioita hämmentämässä.Valtuutetut ovat naurettava lauma nyökyttelijöitä eikä vaaleilla ole kaupungin menoon mitään vaikutusta.

• Anonyymi

Up.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      73
      1604
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      115
      1047
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      52
      882
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      831
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      776
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      73
      740
    8. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      27
      733
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      42
      716
    Aihe