Muistelen jostakin lukeneeni, että Apulannan Toni olisi kasvissyöjä (oliko peräti ihan vegaani). Pitääkö tämä paikkansa, onko tietoa? Asia kiinnostaa sikäli kun olen itse ollut yli puolet elämästäni eli noin 22 vuotta kasvissyöjä ja tiedän miten vaikeaa on löytää kasvissyöjälle sopivaa sapuskaa tien päällä ollessa. Olen alkanut pohtia, että jos Toni todella on vegaani niin mitä hän mahtaa syödä keikkakiertueiden aikana. Kasvisravintolat ovat Suomessa harvinaisia.
Onko Toni kasvissyöjä?
ratsastajatar65
7
725
Vastaukset
- ooppis
tonista en tiiä mutta sipe ainakin on :)
- <|><|>
peruukki?
- Toni on..
Kasvi! ainakin laulutaitojensa osalta! ehkä yksi karmeimmista raakkujista mitä maa päällään kantaa! Jätkällä on laulutaitoa saman verran, kuin lampaan peräsuolella.
- mie en
saa sanoista selvää,vai laulaako honottajan kielellä.
- ratsastajatar65
Odotin asialliseen kysymykseen asiallista vastausta mutta täällä on näemmä vain paskanjauhajien kokoontumisajot meneillään.
- lums
apulannan musiikki paskanjauhantaa.
- kasvissyöjä itse
Toni ei ole kasvissyöjä. Sipe on, muttei ole vegaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085