Muistelen jostakin lukeneeni, että Apulannan Toni olisi kasvissyöjä (oliko peräti ihan vegaani). Pitääkö tämä paikkansa, onko tietoa? Asia kiinnostaa sikäli kun olen itse ollut yli puolet elämästäni eli noin 22 vuotta kasvissyöjä ja tiedän miten vaikeaa on löytää kasvissyöjälle sopivaa sapuskaa tien päällä ollessa. Olen alkanut pohtia, että jos Toni todella on vegaani niin mitä hän mahtaa syödä keikkakiertueiden aikana. Kasvisravintolat ovat Suomessa harvinaisia.
Onko Toni kasvissyöjä?
ratsastajatar65
7
739
Vastaukset
- ooppis
tonista en tiiä mutta sipe ainakin on :)
- <|><|>
peruukki?
- Toni on..
Kasvi! ainakin laulutaitojensa osalta! ehkä yksi karmeimmista raakkujista mitä maa päällään kantaa! Jätkällä on laulutaitoa saman verran, kuin lampaan peräsuolella.
- mie en
saa sanoista selvää,vai laulaako honottajan kielellä.
- ratsastajatar65
Odotin asialliseen kysymykseen asiallista vastausta mutta täällä on näemmä vain paskanjauhajien kokoontumisajot meneillään.
- lums
apulannan musiikki paskanjauhantaa.
- kasvissyöjä itse
Toni ei ole kasvissyöjä. Sipe on, muttei ole vegaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488