Ahdistus ja pakkoajattelu?

Hei3

Eikös ahdistuksen kanssa tuo kulje käsi kädessä? Noh, mulla on ollut ahdistusta jo monta vuotta eikä loppua näy :( Syrjäidyin kouluista, kavereista, perheestä.. huoh. Enää ei saa takaisin menneisyyden päiviä. Niin, ja nämä pakkoajattelut.. En saa päästäni pois jotain asiaa, ja se vaivaa minua kokoajan. Mielessä pyörii myös montaa muutakin asiaa. Ja biisitkin jää soimaan moneksi päiväksi. Miten tosta pääsee eroon???

9

3126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et toistaiseksi
      • ----

En käytä psyyke lääkkeitä. Käytin aikoinaan SSRI:ta. Lopetin n. puoli vuotta sitten. Ainoana lääkkeenä Propral- eli siis beetasalpaaja.

• simba-
        ---- kirjoitti:

En käytä psyyke lääkkeitä. Käytin aikoinaan SSRI:ta. Lopetin n. puoli vuotta sitten. Ainoana lääkkeenä Propral- eli siis beetasalpaaja.

Suosittelen terapiaa! Pääset käsittelemään asioita, jotka tuottavat ahdistusta, ja siis sellaisia joita et välttämättä tiedosta mutta jotka ovat mielessä etkä saa niiltä mielenrauhaa. Mulla on ollut juuri tuota, että joku asia jää jankkaamana päähän kuin rikkinäinen levysoitin. Olen myös syönyt lääkkeitä, beetasalpaajia "paniikkiin", ja lääkettä nimeltään Sertralin, joka tehosi hyvin pakkoajatuksiin. Suurin apu on kuitenkin ollut terapiasta ja suosittelen sitä siis sinullekin!

• Onnetontaaa menoaa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Citizens_Commission_on_Human_Rights

Näillä on selkeä kytkentä scientologeihin.

"Valhe on luomisen alin muoto..." L. Ron Hubbard.
        Eli Scientologit saavat luvan valehdella

Lainaus wikipediasta:

"The Citizens Commission on Human Rights (CCHR) is an advocacy group established in 1969 by the Church of Scientology and psychiatrist Thomas Szasz."

Skientologia taitaa olla lähellä ateismia. He eivät usko mihinkään jumalaan. Paitsi rahaan ja valtaan.

South park auttaa lisäämään tietoa aiheesta:
        http://www.youtube.com/watch?v=T7EEOMbBIO8
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Xenu
        http://en.wikipedia.org/wiki/Xenu

Ja tästä tiedosta siis saisi maksaa jos haluaisi:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology_as_a_business

• psyykenlääkkeitä

jos niin lopeta.Pääset jälleen normaaliksi ja aivosi puhdistuvat hermomyrkyistä.

• ocd

Voisitko jo lopettaa sen skientologipaskan täältä keskusteluista.Syön itse näitä "hermomyrkkyjä" ja olo on parempi.Ja normaalia minusta ei saa vaikka lopettaisinkin lääkkeet.

• zluipero

mulla patoutuneet tunteet aiheuttaa pään sekoilua ja mielen herpaantumista ja tulee juuri tollaisia pakko-ajatuksia. rivatril lääke toimii pienelläkin annoksella kaikkein parhaiten mitä mikään aine mitä olen kokeillut. pää rupee toimimaan, skarppaantuu, häviää pakkoajatukset aika minimiin ja jostain syystä purkautuu noita patoutuneita tunteita kuten aggressiota ja vihaa joka on kylläkin kohteetonta ja liittyy enemmän elämän tilanteeseen. toinen lääke mikä toimii jotenkuten on lyrica, sillä se rentouttaa niin paljon että pää alkaa toimimaan, mutta päihdyttää ja lamauttaa tunteita ja sillä on muitakin huonoja sivuoreita. suosittelen rivatriliä (klonatsepaami) (clonazepam wikipediasta), mutta niitä voi joutua hakemaan yksityiseltä lääkäriltä, koska tk ym, eivät välttämättä mielellään niitä jakele vaikka rivatril on tarkoitettu mm. OCD:n hoitoon. tsemppiä.

• ÄITI KOLMELLE

Minkälainen lääke on tuo Rivatril? Onko siinä ollut sivuvaikutuksia? Minkä takia lääkärit eivät sitä mielellään määrää?

• bentsamiini
        ÄITI KOLMELLE kirjoitti:

Minkälainen lääke on tuo Rivatril? Onko siinä ollut sivuvaikutuksia? Minkä takia lääkärit eivät sitä mielellään määrää?

Rivatril on bentsodiatsepiini kuten Diapam, Xanor ym. Lääkärit eivät nykyään bentsoja niin helposti määrää. Syynä on riippuvuusriski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe