Jos juo klo 14 lounaalla yhden ison oluen niin voiko klo 18 eteenpäin harrastaa täysillä kuntoliikuntaa vai onko tästä jotain terveellistä haittaa? Entä jos juo illalla kaksi niin voiko seuraavana päivänä harrastaa liikuntaa? Siitähän varoitellaan ettei krapulassa saisi harrastaa liikuntaa mutta määritelläänkö krapula tässä siten että olo on huono vai onko se "krapula" vaikka sitä ei huomaa jos on ainoastaan 2-3 isoa olutta mennyt edellisenä iltana niin pitääkö liikuntaharrasteet kokonaan jättää väliin seuraavana päivänä/iltana?
Alkoholi ja liikunta
2
1478
Vastaukset
- paras tuntija..
Kyllähän se on nyt niin, että tässä juominki pelossa on kerrottu, ettei krapulassa kannata harrastaa. Eikä kannatakaan! Tuollaiset määrät eivät saa edes krapulaa aikaiseksi.
Eli Iso olut lounalla on mennyttä klo 17ainakin. Se mitä lenkillä tuntuu, on rentouttavan hämyolon aihettamaa vitutusta, joka lähtee kyllä. Moni sanoo itselleen, ettei tarvitse lähteä kun tuli otettua. Määrä ratkaisee vauhdin ja keston.
Itse olen ns. väärinkäyttäjä ja olutta on mennyt loman aikana 8-12pulloa pvä. 10km lenkillä sen huomaa kun neste irtoaa.
Peleissä en alkoholia nauti ollenkaan, mutta jos vierailet Suomen kesäpeleissä (rantapallo, jalkapallo), niin olutta menee siinä lomassa reilusti. - sadsadsdaadsadsda
Riippuu miten paha kankkunen on, ja paljonko olet juonut edellisenä iltana. Jos aamulla on vain hieman vetämätön olo, voi illalla jo harrastaa liikuntaa. Jos taas laattausdarra, en suosittele mitään kevyttä kävelyä kummempaa, sydän käy ainakin meikäläisellä tuossa vaiheessa niin kovilla että portaiden nouseminenkin on vaikeata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418