Uusi hirvimerkkitaulu

Näkyykö ok

Joku väitti et se oikee osumapaikka näkyy vielä huonommin kun siinä entisessä missä ne numeroviivat toimi ohjarina keskikohtaa etsiessä!

8

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näkyis

niin eihän siihen kukaan sokkona osuis. Eli jos silmät vaan pelaa niin kyllähän sen tällää avotähtäimelläkin. Ja kahta kauheempaa kymppi kasaa kiikarilla. Suurennos täysille, hyvä tuki hiekkasäkeistä asettamalla ja allekirjoittanutkin vetäny puolarilla karhukokeen kuudessa sekunnissa.
      Luvattoman helppoa nykyään. Vanha koe ehdottomasti takas! Kukaan mettälläkään asettele tukia ja alustoja. Aina se hirvi liikkeessä on, karvakasa karhusta puhumattakaan sano kuka mitä hyvänsä.

• että pakko

ampua hiekkasäkin päältä..lakiko niin sanoo..eikö saa ampua seisaaltaan ilman tukea enää nykyään..

• hehee.......

Eli tällää avotahtäimelläkin.. silti suurennos täysille..
        Sitten hyvä tuki hiekkasäkeistä ja kukaan metälläkään asettele tukia& alustoja..

• rinkula..

merkkaa mitään. helpottaa vain kokeen suorittamista. ei siinä hirvessäkään tai karhussa sitä rinkulaa ole vaan pitää etsiä siitä ruhosta se tähtäyskohta. opetelkaa tällee niin voi tulla kaatojain.

• jahtimees

Kokeessa ei kaadeta hirveä niikuin metsällä, vaan yritetään osua rinkulan sisään. Oikea hirvihän jää vaikka osuma olisikin rinkulan ulkopuolella 1 cm, mutta merkkiä ei tule jos sentti ohi. Se rinkula näkyy todella huonosti vaikka olisi suurennustakin jonkunkin verran. Siksi kyllä olen sitä mieltä että sen rinkulan tulisi näkyä paremmin. Kun on paikattu muutaman kerran, niin sitten alkaapi erottua paikat.
        Jos joku väittä että avotähtäimellä sen näkee, niin puhuu paskaa.

• Mikäli haluat

Paikallistaa osumakohdan hanki hirvimetsälle täysin soveltumaton miljoona kertaa suurentava laajakulmakiikari..

• vaikeeta tuo

hirven kaato..kun on huonot taulut ja kiväärit mitkä ei sovellu hirven kaatoon..308 liian tehoton ja 9.3x66 liian nopea ja..ja..voi ristus perkele..

• Controlman

ja hyvin näkyi rengas. Toisaalta noin lapsellisessa merkkiammunnassa on ihan sama näkyykö rengaas tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe