Anna Music Everywhere-sinkun

kannessa

13

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

ei näytä ei...

joku sanoi tuolla staran sivuilla että yrittääkö Anna olla joku Jennifer Aniston...elikkä sen näköseksi olisi yritetty muokata kuvaa.

luuleeko Anna että joku pitää tota kuvaa aitona? O_o

• Miten joku voi...?

Luuleeko joku tosiaan, että Anna on jotenkin ite ollu suunnittelemassa kuvaa ja määränny mitä sille pitää tehdä?

Anna: "Teette sitte musta mahd. paljo Jennifer Anistonin ja Jennifer Lopezin näkösen, kässäätteks? Blurraatte mun feissistä kaikki epätasasuuet pois, kavennatte mun pullaposkii ja nenuu ja... ja... Kattokaaki ett siittä tulee perfecto, tai annan teille kaikille fudut!"

Ei, saatana, mitä porukkaa...

• muokattu

pallinaamasta hevosnaama.

• kröhömm

Anna toki itse muokkaakin kuvansa :'D ehkä siellä on ihan joku toinen ollut asialla..

• tyttö.
        kröhömm kirjoitti:

Anna toki itse muokkaakin kuvansa :'D ehkä siellä on ihan joku toinen ollut asialla..

mutta olis varmaan Anna saanu päättää että muokataanko kuvaa vai ei.

• sedät
        tyttö. kirjoitti:

mutta olis varmaan Anna saanu päättää että muokataanko kuvaa vai ei.

tietää, ettei annan pallinaamalla levyjä myydä.

• selvästi
        sedät kirjoitti:

tietää, ettei annan pallinaamalla levyjä myydä.

kusta päässä kuinka sä kehtaat aina täällä haukkua toisten tekemisiä .ota kuule peili vaikka oikeeseen käteesi ja katso mitä näet sieltä , tuskin näyttää kovinkaan hyvältä uskon näin , siinä se syy .

• peilin
        selvästi kirjoitti:

kusta päässä kuinka sä kehtaat aina täällä haukkua toisten tekemisiä .ota kuule peili vaikka oikeeseen käteesi ja katso mitä näet sieltä , tuskin näyttää kovinkaan hyvältä uskon näin , siinä se syy .

ensin oikeeseen käteen ja vielä vasempaankin ja katso, näin kauniit kasvoni. Kurkistin vielä peilin taaksekin ettei ollut vain harhaa, mutta ei, se olin minä ilman kuvamanipulaatiota; kaunis luonnollinen minä.
        Ei ole meikistä tehtyä naamaria vaan aivan luonnon omaa aikaansaannosta! Joten sen kateuskortinkin voit lähettää jollekin joka sitä kaipaa.

• näytä olevan
        peilin kirjoitti:

ensin oikeeseen käteen ja vielä vasempaankin ja katso, näin kauniit kasvoni. Kurkistin vielä peilin taaksekin ettei ollut vain harhaa, mutta ei, se olin minä ilman kuvamanipulaatiota; kaunis luonnollinen minä.
        Ei ole meikistä tehtyä naamaria vaan aivan luonnon omaa aikaansaannosta! Joten sen kateuskortinkin voit lähettää jollekin joka sitä kaipaa.

ihan kaikki kotona joka tapauksessa.

Netissä on niin helppo kasvottomana arvioida mielin määrin. pistäpä se kaunis kuvasi tänne nettiin niin sitten näet, kuinka monen mielestä se oikeasti on kaunis.

Artistin kuvaan kuuluu esim. stylistit, jotka korostavat ulkonäön hyviä puolia - näin Abreullakin. Joten ethän viitsisi verrata omaa "Luonnollista kauneuttasi" julkkiksen olemukseen.

En ihmettele jos ihmiset on kyllä kateellisia, varmaan itse olet kesätöissä viemäriputkien luona, kun Anna näyttää kauniilta ja saa kymmenen kertaa paremman palkan kuin sinä, koska sattuu olemaan pidetty :)

• kelpaa
        näytä olevan kirjoitti:

ihan kaikki kotona joka tapauksessa.

Netissä on niin helppo kasvottomana arvioida mielin määrin. pistäpä se kaunis kuvasi tänne nettiin niin sitten näet, kuinka monen mielestä se oikeasti on kaunis.

Artistin kuvaan kuuluu esim. stylistit, jotka korostavat ulkonäön hyviä puolia - näin Abreullakin. Joten ethän viitsisi verrata omaa "Luonnollista kauneuttasi" julkkiksen olemukseen.

En ihmettele jos ihmiset on kyllä kateellisia, varmaan itse olet kesätöissä viemäriputkien luona, kun Anna näyttää kauniilta ja saa kymmenen kertaa paremman palkan kuin sinä, koska sattuu olemaan pidetty :)

levyn kanteen omana itsenään? Annahan on ihan nätti hymykuoppineen.

• saada

rahani takaisin jos menen keikalle ja esiintyjä ei olekaan luonnossa kuvannäköinen tuote? Onko minua harhautettu?

• tyttö.

onhan Annakin tavallinen mut siis tiiätte varmaan mitä tarkotan.

se on sen mielipide :/

tuo kuva näyttää hienolta mutta vain sen takii koska sitä on muokattu.

• yltyiooiw

muokattu. Näyttää joltaki vahanukelt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      149
      3730
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      96
      3612
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3153
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      18
      2511
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      181
      2172
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      25
      1367
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      95
      1221
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1061
    9. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1008
    10. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      989
    Aihe