Eli sellainen olisi tulossa ja kysyisin sellaista yleistä tietoa kuin että mittarihan mittaa 15-30 välein, niin millainen mittaustilanne on, kuuluuko mittarista samanlainen meteli kuin normaalilla digitaalisella mittarilla mitattaessa ja paisuttaako kädessä oleva mansetti olkavarren näyttämään pallon kokoiselta?
Ambulatorinen verenpaineen rekisteröinti?
2
634
Vastaukset
- Pertttti
Kuitenkin mittausten sarja kestää sen 24 tuntia ja sitä suositellaan esimerkiksi työtätekevälle normaalin työpäivän ajaksi, kummallista jos neljä kertaa tunnissa kuuluu kova mansetin täyttyminen ja mittauksesta aiheutuva meteli.
- ei ongelmia
Siis minulla mittaukset tapahtuivat päiväaikaan puolen tunin välein ja yöllä tunnin välien. En tiedä voiko tuohon tiheyteen potilas itse vaikuttaa, mulla noin tuli ihan oletusarvona.
Ei se mansetti nyt sentään palloksi paksune, mutta ei kannata oikein tiukkahihaista puseroa siksi päiväksi päälleen laittaa.
Hurinaakin toki kuuluu mansetin täyttyessä, mutta eipä tuo mikään meteli ollut kuitenkaan, toki henkilökohtainen tuntemus varmaan. Ja tosiaan toimistotyötä teen enkä pitänyt itse ääniä minään metelinä, ei kukaan (siis ne, jotka sattuivat huomaamaan) työkavereistanikaan. Asiakaspalvelussa en kuitenkaan ollut.
Minulla hankalin aika oli ehdottomasti yö, koska kuitenkin jokaiseen mittauskertaan heräsi, joten yöuni ei ollut mitenkään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2483151Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181750Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321275- 1041258
- 781212
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967