Eli sellainen olisi tulossa ja kysyisin sellaista yleistä tietoa kuin että mittarihan mittaa 15-30 välein, niin millainen mittaustilanne on, kuuluuko mittarista samanlainen meteli kuin normaalilla digitaalisella mittarilla mitattaessa ja paisuttaako kädessä oleva mansetti olkavarren näyttämään pallon kokoiselta?
Ambulatorinen verenpaineen rekisteröinti?
2
566
Vastaukset
- Pertttti
Kuitenkin mittausten sarja kestää sen 24 tuntia ja sitä suositellaan esimerkiksi työtätekevälle normaalin työpäivän ajaksi, kummallista jos neljä kertaa tunnissa kuuluu kova mansetin täyttyminen ja mittauksesta aiheutuva meteli.
- ei ongelmia
Siis minulla mittaukset tapahtuivat päiväaikaan puolen tunin välein ja yöllä tunnin välien. En tiedä voiko tuohon tiheyteen potilas itse vaikuttaa, mulla noin tuli ihan oletusarvona.
Ei se mansetti nyt sentään palloksi paksune, mutta ei kannata oikein tiukkahihaista puseroa siksi päiväksi päälleen laittaa.
Hurinaakin toki kuuluu mansetin täyttyessä, mutta eipä tuo mikään meteli ollut kuitenkaan, toki henkilökohtainen tuntemus varmaan. Ja tosiaan toimistotyötä teen enkä pitänyt itse ääniä minään metelinä, ei kukaan (siis ne, jotka sattuivat huomaamaan) työkavereistanikaan. Asiakaspalvelussa en kuitenkaan ollut.
Minulla hankalin aika oli ehdottomasti yö, koska kuitenkin jokaiseen mittauskertaan heräsi, joten yöuni ei ollut mitenkään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765