Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

suuteleminen:S

Minulla seisoo lähes aina kun olemme tyttöystäväni kanssa lähekkäin. Tämä on hyvin epämukavaa. Joskus olen onnistunut peittämään seisokkini sen verran hyvin ettei hän ole sitä huomannut, mutta hyvin harvoin.
Pelkään myös ensisuudelmaani tyttöystäväni kanssa oman seisokkini takia...Voiko seisontaa estää mitenkään? Onko (teini-ikäiselle) tytölle ihan OK, jos pojalla seisoo?
41021
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kyllä se on ihan ok, jos sinulla seisoo tyttökaverisi lähellä. Ei sitä pysty mitenkään estämään. Enkä usko, että hän pahastuu siitä. Eikä seisominen haittaa ensisuudelmaa mitenkään. Eli huolesi ovat minusta ihan turhia.

Äänestä

iha normaalia se on ja jos muijjas pistää pahaksi et sul stondaa, ni on aika ihmeelline kaveri. sais olla tyytyväine et saa jätkäl stondaa ;)

Äänestä

Älä stressaa! :) Kyllä sen peittelynkin yleensä huomaa, eikä se yhtään haittaa. Ite ainakin viimeks vain halasin poikaa pitkään, enkä ois päästäny irti vaikka sarvet ois kasvanu päähän. :D sitä paitsi ei se tyttökään varmaan minään jääkalikkana siinä pussaile. ;P

Äänestä

en usko, että tytöllä olisi hirveästi mitään tuota seisokkia vastaan, ainakaan itse olisin ylpeä, että hei, minä sain tuon aikaiseksi ;) Tosin, jos nyt puhutaan teini-ikäisestä tytöstä, niin voi olla, että vetää tytön vaikeaksi, jos hänellä ei ole paljoa kokemusta pojista... Jospa kokeilisit pitää vaikka jotain tiukkoja farkkuja tms. missä ei olisi niin paljoa "liikkumavaraa" sitten kun yrität ensisuudelmaa :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

aiettaseisooko.com kirjoitti:

Minulla seisoo lähes aina kun olemme tyttöystäväni kanssa lähekkäin. Tämä on hyvin epämukavaa. Joskus olen onnistunut peittämään seisokkini sen verran hyvin ettei hän ole sitä huomannut, mutta hyvin harvoin.
Pelkään myös ensisuudelmaani tyttöystäväni kanssa oman seisokkini takia...Voiko seisontaa estää mitenkään? Onko (teini-ikäiselle) tytölle ihan OK, jos pojalla seisoo?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu