Niin, tuossahan se otsikossa ja nimimerkissä tulikin se "ydinkysymys" jo esitettyä, eli mistä NETTIMYYMÄLÄSTÄ olette mahdollisesti itse löytäneet timanttihiomakiven joka olisi ns. hintansa väärti, eli on hintaansa nähden kaikinpuolin laadukas ?
Mistä laadukkain ?
Timanttihiomakivi
3
523
Vastaukset
- Sliippari.
Netistä löytyy ja paljon paikkoja.
Omani ostin kyllä viimeksi Sodankylän K-raudasta. Markettien retkeily osastoillakin niitä näkyy olevan. Hyviä ovat. - Samovaari korvesta
Näitä löytyy joka marketista:
http://www.marttiini.fi/puukot/shop/cont.asp?languageID=2&deptid=30
Hinta paikasta riippuen 8-10€ - atlatl
Ja siinä se on.
Miksi juuri netistä?
Et voi tarkistaa hiontapintojen laatua tai muutakaan.
Itse ostan Dianovani messuilta.
Esim venemessut ovat oiva paikka.
Kalastustarvikeliikkeistä kaikki taitavat myydä noita.
Marketeista toki saa,mutta laatu on kirjavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984