Olen ollut yrittäjänä nyt vuoden. Olen päättänyt ostaa liikkeelleni oman suuremman tilan, jossa jää ns. ylimääräistä tilaa muutama neliö(=suuri tila). Oma liikkeeni tulee tietysti olemaan se pääjuttu, mutta olen ajatellut siihen ylimääräiseen tilaan perustaa vielä kirpputorin. Tarvitsenko jotain lupia tai muuta?
yhtiömuoto on kommandiitti ja tällä hetkellä maksan aivan törkeän isoa vuokraa. Enkä näe siinä enää mitään järkeä kun voin ostaa yritykselleni omat isot tilat samalla tai jopa halvemmalla kuin nykyinen vuokra.
Eli miten on, voinko perustaa kirpputorin omaan liiketilaan , tarvinko jotain lupia ?
kirpputori
jo yrittäjänä
2
1374
Vastaukset
- katso,
Sinun pitää tehdä toimiala rekisteriin merkintä rinnakaisesta toimiala nimestä johon kirjaat päätoimialaksi Kirpputori olisiko ihan Sihteeri-ja muu toimistopalvelut ( 82191 ) toimialanumerona ( ? ) tai olisiko tilavuokra toiminta riippuen siitä vuokraatko nelijöitä myyntipöytinä vai myytkö itse kirpputorilla .
Jonkin luvan tarvitset jonka pitäisi löytyä http://www.patentti-ja rekisterihallitus.fi sivuilta ja http://www.ytj.fi sivulta niin lupa-asioiden hakuojeet kuin kaavakkeet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078