KAKSOSET

kaksosnainen^^

Jousimiehet voitteko kertoa, millasinä pidätte kaksosia? Saa sanoa suoraan turhia kiertelemättä! :)

7

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi sairaslomalle...

      Mielenterveydellisistä syistä. Tulinen tempperamentti, ei kestä odotusta, määrää kaikkea ja kaikkia. Vallanhallinta alitajuista, luonteeseen kuuluvaa. Kuka kestää?

      • kaksosnainen^^

        Sä siis tiiät sen naapuris horoskooppimerkin, ja hän on kaksoset, niinkö? :D Ootko millälailla ottanu asiasta selvää? :D Köh köh, teillä on vissiin aika läheiset/luottamukselliset välit.......

        Kiitos kannanotosta! :)


      • luottamukselliset ovat.
        kaksosnainen^^ kirjoitti:

        Sä siis tiiät sen naapuris horoskooppimerkin, ja hän on kaksoset, niinkö? :D Ootko millälailla ottanu asiasta selvää? :D Köh köh, teillä on vissiin aika läheiset/luottamukselliset välit.......

        Kiitos kannanotosta! :)

        Asuimme jo edellisessä paikassa viereisissä rapuissa, taloissa. Olemme tunteneet vuosikausia. En meinannut uskoa, että ihminen voi raivota häpeämättä laisinkaan. Ole vain hyvä kannanotostani. Osoitat hyvin kaksosnaisen jääräpäisyyttä. Ja tempperamenttia. Tuo tuskin katoaa koskaan, vaan se on luonteenpiirre.


      • kaksosnainen^^
        luottamukselliset ovat. kirjoitti:

        Asuimme jo edellisessä paikassa viereisissä rapuissa, taloissa. Olemme tunteneet vuosikausia. En meinannut uskoa, että ihminen voi raivota häpeämättä laisinkaan. Ole vain hyvä kannanotostani. Osoitat hyvin kaksosnaisen jääräpäisyyttä. Ja tempperamenttia. Tuo tuskin katoaa koskaan, vaan se on luonteenpiirre.

        Mutta mitä ihmettä, häpeääkö joku sitten raivoamisiaan? Tommosta en ole koskaan aiemmin kuullu! Miksi sitä pitäis hävetä? Siis HÄVETÄ? Miksei vaikka ennemminki katua sitä kun toinen pahottaa mielensä? Mielenkiintosta.. Tiiätköhän jotain muitaki erikoisia häpeämisen aiheita? Mä tykkään skorppareista, teiän koko olemus on jotenki semmonen hupaisa, te ootte yleensä semmosia söpöjä kömpelöitä ihmisiä :)


      • häpeämättömyys.
        kaksosnainen^^ kirjoitti:

        Mutta mitä ihmettä, häpeääkö joku sitten raivoamisiaan? Tommosta en ole koskaan aiemmin kuullu! Miksi sitä pitäis hävetä? Siis HÄVETÄ? Miksei vaikka ennemminki katua sitä kun toinen pahottaa mielensä? Mielenkiintosta.. Tiiätköhän jotain muitaki erikoisia häpeämisen aiheita? Mä tykkään skorppareista, teiän koko olemus on jotenki semmonen hupaisa, te ootte yleensä semmosia söpöjä kömpelöitä ihmisiä :)

        Luhtitalo, kodin ulko-ovi auki. On lähdettävä viemään lapsi tarhaan, mutta koska kaikki ei mene kohdalleen, alkaa mieletön huutaminen ja raivokohtaus. Ajattelin maailman olevan tulessa, kunnes menin pihalle. Tämä eloisa ja kaunis rouva on saanut mielipuolisuuskohtauksen, en voinut kuvitella, että niin mukava rouva on tuollainen. No, asiat ovatkin toisi. Tuli avioero ja nyt entinen puoliso,aurinko-Vaaka, on tukihenkilönä, kun entinen rouva sairastaa. Kaikenkaikkiaan, eloisa rouva-X.


    • JoUsINainen..

      mutta eivät kovinkaan luotettavia. Erittäin herkkiä loukkaantumaan....

    • Jousimiesnainen !

      Hei,

      Isosiskoni on kaksonen.

      Hän oli ainakin 20 v sitten oikein kade monelle henkilölle. Jos pyysin häntä kylään ja kerroin kerroin hänelle jotain mitä olin hankkinut, niin hän vastasi vihaisesti, Ei me tulla kylään katsomaan sitä... Minä siihen vastasin, että mä voin pistää sen kaappiin jos vain tulette kylään.

      Sitten oli paljon sellasia asioita mitä ei pitänyt kertoa hänen kuullen, jottein hän pahoittaisi mieltään.

      Sitten paljon myöhemmin tapahtui hänelle sairaskohtaus ja kade on jonkun verran häipynyt. Kuitenkin hän riitantuu helposti ja mun pitää usein hänelle puhua järkeä.

      Sitten hän kiittää mua ja pitää mua hyvänä ystävänä. Usein hän miettii että mitä taikaa minulla on kun mä osaan neuvoa ja puhua järkeä hänelle, niin että se menee perille.

      Hän on erittäin hellyydenkipee ja nykyään hänen aviomies ei hirveesti hellii häntä, siitä siskoni onkin katkera.

      Siskoni on nykyään erittäin avulias minulle ja syy on kuulemma se, kun osaan keskustella hänen kanssaan.

      Huumoria löytyy, sillä me nauretaan aina aika paljon toisillemme kun jutellaan kahdestaan.

      Me siis tullaan nykyään hyvin toimeen toistemme kanssa, ei riidellä, mutta kuitenkin sanotaan suoraan asiat ettei jää mitään hampaan koloon.

      Siskoni on ihana. ;)

      Jos tarpeen, niin kaksonen on mun kuumerkki 8 -huoneessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe