suunnitteilla olisi tehdä kiljua ensimmäistä kertaa.Tällä palstalla mielipiteet jakautuneet kuitenkin kahtia,kilju olisi hyvää,tai sitten sitä puli-ukkojen juomaa.Tarkoituksena olikin vain tehdä pieni erä.Ajattelin käyttää siihen 6 kg mansikoita,3pss turbohiivaa,vettä 10 l,ja sokeria 10 pss.Kaikki ainekset survottuna kahteen Bona purkkiin,pitäisikö kansien olla tiukasti kiinni vai eikö tarvita kansia ollenkaan käymisvaiheessa? tarviiko käymisaikana sekoitella,tai ravistella? olisiko% määrä näillä ohjeilla ehkä 60?
Neuvokaa
vasta-alkajaa!
1
767
Vastaukset
- hyvältä
kuullostaa, eli on sitten avohoitojakson aika koittanut ja lääkkeet jääneet hoitolaan vai mitä?
Kiljua olet juonut koko ikäsi, mitä sitä häpeämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482