suunnitteilla olisi tehdä kiljua ensimmäistä kertaa.Tällä palstalla mielipiteet jakautuneet kuitenkin kahtia,kilju olisi hyvää,tai sitten sitä puli-ukkojen juomaa.Tarkoituksena olikin vain tehdä pieni erä.Ajattelin käyttää siihen 6 kg mansikoita,3pss turbohiivaa,vettä 10 l,ja sokeria 10 pss.Kaikki ainekset survottuna kahteen Bona purkkiin,pitäisikö kansien olla tiukasti kiinni vai eikö tarvita kansia ollenkaan käymisvaiheessa? tarviiko käymisaikana sekoitella,tai ravistella? olisiko% määrä näillä ohjeilla ehkä 60?
Neuvokaa
vasta-alkajaa!
1
767
Vastaukset
- hyvältä
kuullostaa, eli on sitten avohoitojakson aika koittanut ja lääkkeet jääneet hoitolaan vai mitä?
Kiljua olet juonut koko ikäsi, mitä sitä häpeämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532636
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76582
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555