Pieksämäen pizzeriat

Zzzzz....

Pieksämäen pizzerioitten pizzat ovat laadultaan huonot tai huonontuneet. Esim. Ennen kun kävin syömässä pizzaa tai tilasin kotiin pizzan Atlanticin pizzeriasta, pizzat olivat maukkaita.Mutta nykyään Atlantic on vaihtanut pizzoissaan tomaattikastike-merkkiä, niin että pizzat maistuvat osin ra'alle
tomaatille. (HYI OLKOON!) Lisäksi pizzat paistetaan huonommin kuin ennen. Ennen pizzat oli pehmeäreunaisia, nykyään voi revetä jo huuli kun pizzat ovat niin kovia. Toinen pizzeria joka on aivan , ssiiis aivan paskapizzeria, on El Centro ja sielläkin on kovapohjaiset pizzat. Melkein tarviis sirkkelin tai rautasahan että saa niitäkin pizzoja leikattua. Välttäkää noita. Sen sijaan vaihdoin nyt pizzeriaani Oliiviin. Sieltä saa hyviä pizzoja. Eikä ole valittamista ollut.

17

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyntitykki menijä

      Ennen pizzat olivat irtokarvareunaisia ja nykyään vieläkin sekä tätäkin karvaisempia. Hampaanvälit täytyy putsata paineilmalla (väh. 12 bar).

      • Nimimerkki?

        Eiköhän toi mene jo hieman ylitse, että pitää täällä haukkua paikallisia pizzan paistajia. Vääntäkää vaikka juttua siitä kuinka se naapurin Murre paskoo 11,5cm jalkakäytävän puolelle. Aina te keksitte jotain mistä marmattaa, oli se sitten joku matkailuauto kaupan parkkipaikalla, jokun elikon jätös tai pizza. Niin eihän niissä paikallisissa pizzerioissa ole pakko käydä, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen tai palveluun. Voitte ostaa pizzanne vaikka lähikauppanne pakastealtaasta. Olette Pieksämäkeläiset kauheita marmattamaan kaikesta turhasta, onneksi pääsen teistä muutaman päivän päästä eroon ja jos haluan niin vielä lopullisesti :D

        Oma mielipide Pieksämäen pitserioista:
        Kaikki mestat joissa olen käynyt on ihan asiallisia ja sieltä saa mitä pitääkin. Aina olen saanut hyvän pizzan, ehkä minulla on ollut tuuria mukana tai sitten en vain ole niin kriittinen marmattaja tässä asiassa. Vai oikeen karvaa tiedän pizzoihin on tarttunu, pitäähän aikuisilla miehillä sen verran karvaa olla. Itse en ole kiinittäny huomiota, että olisi ollu karvoja pizzassa. Ehkä mulla on ollut vaan sen verran kova nälkä tai sitten niin kova kiire, etten ole jääny paikanpäälle tutkailemaan, että mikä karva se sieltä pilkottaa. Kaikki on syöty ihan hyvällä ruokahalulla ja huudottu vedellä tai limonaadilla alas ja silti vielä hengissä :) Ei ole edes kertaakaan vatsaa vääntäny.

        Ps.Eihän teidän ole pakko käydä noissa pizzerioissa, jos ette tykkää. Voitte jäädä kotiin ja kokota vaikka rankalaisia. Itse en kyllä karta noita paikkoja, koska minulla ei mitään syytä.


      • Juttimaisesti ajatellen
        Nimimerkki? kirjoitti:

        Eiköhän toi mene jo hieman ylitse, että pitää täällä haukkua paikallisia pizzan paistajia. Vääntäkää vaikka juttua siitä kuinka se naapurin Murre paskoo 11,5cm jalkakäytävän puolelle. Aina te keksitte jotain mistä marmattaa, oli se sitten joku matkailuauto kaupan parkkipaikalla, jokun elikon jätös tai pizza. Niin eihän niissä paikallisissa pizzerioissa ole pakko käydä, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen tai palveluun. Voitte ostaa pizzanne vaikka lähikauppanne pakastealtaasta. Olette Pieksämäkeläiset kauheita marmattamaan kaikesta turhasta, onneksi pääsen teistä muutaman päivän päästä eroon ja jos haluan niin vielä lopullisesti :D

        Oma mielipide Pieksämäen pitserioista:
        Kaikki mestat joissa olen käynyt on ihan asiallisia ja sieltä saa mitä pitääkin. Aina olen saanut hyvän pizzan, ehkä minulla on ollut tuuria mukana tai sitten en vain ole niin kriittinen marmattaja tässä asiassa. Vai oikeen karvaa tiedän pizzoihin on tarttunu, pitäähän aikuisilla miehillä sen verran karvaa olla. Itse en ole kiinittäny huomiota, että olisi ollu karvoja pizzassa. Ehkä mulla on ollut vaan sen verran kova nälkä tai sitten niin kova kiire, etten ole jääny paikanpäälle tutkailemaan, että mikä karva se sieltä pilkottaa. Kaikki on syöty ihan hyvällä ruokahalulla ja huudottu vedellä tai limonaadilla alas ja silti vielä hengissä :) Ei ole edes kertaakaan vatsaa vääntäny.

        Ps.Eihän teidän ole pakko käydä noissa pizzerioissa, jos ette tykkää. Voitte jäädä kotiin ja kokota vaikka rankalaisia. Itse en kyllä karta noita paikkoja, koska minulla ei mitään syytä.

        Hei!

        Kysehän ei ole tästä vaan on näitä ruokapaikkojan muitakin kuin nämä mainitut paikat jossa on sama valikoima.

        Tästä ja vain ainoastaan tästä oli kyse! On se kumma jos ei saa arvostella millään muodoin näitä edellämainittuja pizzapaikkoja vaan kaikkia muita ruokapaikkoja saa arvostella aivan miten lystää!!

        Tämäkö on sitä tasavalta touhua.


      • Kollisevenup
        Nimimerkki? kirjoitti:

        Eiköhän toi mene jo hieman ylitse, että pitää täällä haukkua paikallisia pizzan paistajia. Vääntäkää vaikka juttua siitä kuinka se naapurin Murre paskoo 11,5cm jalkakäytävän puolelle. Aina te keksitte jotain mistä marmattaa, oli se sitten joku matkailuauto kaupan parkkipaikalla, jokun elikon jätös tai pizza. Niin eihän niissä paikallisissa pizzerioissa ole pakko käydä, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen tai palveluun. Voitte ostaa pizzanne vaikka lähikauppanne pakastealtaasta. Olette Pieksämäkeläiset kauheita marmattamaan kaikesta turhasta, onneksi pääsen teistä muutaman päivän päästä eroon ja jos haluan niin vielä lopullisesti :D

        Oma mielipide Pieksämäen pitserioista:
        Kaikki mestat joissa olen käynyt on ihan asiallisia ja sieltä saa mitä pitääkin. Aina olen saanut hyvän pizzan, ehkä minulla on ollut tuuria mukana tai sitten en vain ole niin kriittinen marmattaja tässä asiassa. Vai oikeen karvaa tiedän pizzoihin on tarttunu, pitäähän aikuisilla miehillä sen verran karvaa olla. Itse en ole kiinittäny huomiota, että olisi ollu karvoja pizzassa. Ehkä mulla on ollut vaan sen verran kova nälkä tai sitten niin kova kiire, etten ole jääny paikanpäälle tutkailemaan, että mikä karva se sieltä pilkottaa. Kaikki on syöty ihan hyvällä ruokahalulla ja huudottu vedellä tai limonaadilla alas ja silti vielä hengissä :) Ei ole edes kertaakaan vatsaa vääntäny.

        Ps.Eihän teidän ole pakko käydä noissa pizzerioissa, jos ette tykkää. Voitte jäädä kotiin ja kokota vaikka rankalaisia. Itse en kyllä karta noita paikkoja, koska minulla ei mitään syytä.

        Sillä se selviää kun käy syömässä niitä pizToja ja kepappeja tai possupihvit.


      • Nimimerkki?
        Juttimaisesti ajatellen kirjoitti:

        Hei!

        Kysehän ei ole tästä vaan on näitä ruokapaikkojan muitakin kuin nämä mainitut paikat jossa on sama valikoima.

        Tästä ja vain ainoastaan tästä oli kyse! On se kumma jos ei saa arvostella millään muodoin näitä edellämainittuja pizzapaikkoja vaan kaikkia muita ruokapaikkoja saa arvostella aivan miten lystää!!

        Tämäkö on sitä tasavalta touhua.

        Kyllä sä saat arvostella ja laskea niitä karvoja, sanoin vaan että itse en todellakaan tee niin. Se on sinun asiasi mitä sinä teet, en minä mikään saakelin kuningas ole, joka määrää ei saa arvostella, sanoin vain oman kantani tähän asiaan. Sulla saa olla se oma kanta.

        Mutta jos ette tykkää jonkun paikan ruuista, niin voihan sitä boikotoida. Ei ole pakko syytää niitä rahojaan sellasseeseen paikkaan, jos ei kerran maistu. Kyllä Suomalaisillakin miehillä on käsissä karvaa toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Tuntuu vain, että jotkut nurisiat täällä ovat kuunnelleet liikaa tuota monen kesän takaista läppä hittiä (Pizza Enricoa - Mitä sinä sanoa) ja heidän päähänsä on pinttyny sellainen kuva, että ei suomalaista alkuperää olevien pizzan vääntäjien tekemät pizzat ovat jotain karvalättyjä. Mutta sehän on teidän ongelmanne ei minun.

        Aina jotkut vetää nämä pizza keskustelut isänmaallisempaan suuntaan, että siellä tekee Suomalaiset pizzaa menkää sinne. Jos oikeen yltiö isänmaallinen haluaa olla, niin voihan sitä maksaa ruuasta hiukan enemmän ja syödä karjalanpaistia, riisipiirakoita, kalakukkoja.... Se on suomalaista, eikä mikään Italiasta lähtöisin oleva pizza. Jos taas ei tykkää ulkomaalaisista, niin paras keino vaikuttaa on äänestää oikein ja jättää täällä foorumeilla nuriseminen muille. Eihän täällä foorumeilla maailmaa muuteta, tämä on minullekkin vain harrastus :)


      • Nimimerkki?

        Tämä maassa on pizzerioita täynnä. Eikä tuossa jutussa kerrottu, että pitikö tuota kyseistä pizzeriaa alkuperältään Suomalainen vai maahanmuuttaja, vaikka eipähän sillä ole juurikaan väliä. En edelleenkään ala tuomitsemaan kaikkia Suomen pizzerioita, jos jostain Vantaalta löytyy pizzasta hiuskasa. Voihan tuo linkin postaaja saada tuosta jotain kiksejä, mutta ei tuon jutun perusteella voi tuomita juuri ketään. Tuskin ne sielä tahallaan pizzoihin mitään hiuksia tunkenu ja jos tuollaista sattuu enemmänkin, eiköhän virannomaiset sulje sen aika nopeasti.

        Ps. Eräästä paikallisesta Suomalais yrittäjän elintarviketuotteista on löytyny mm.(lasia ja katkennut mattoveitsenterä..), kyllä me suomalaisetkin osataan välillä kiireessä tumpeloida. Kannattaa pizzeriassa, kuin muuallakin syödä ruokansa hitaasti nautiskellen, niin ei tule nieltyä mitään epämääräistä. ;) Ei ole omalle kohdalle sattunu mitään tollaista, koska ne ovat loppupeleissä erittäin harvinaisia tapauksia.


      • mistä tiedätte
        Nimimerkki? kirjoitti:

        Tämä maassa on pizzerioita täynnä. Eikä tuossa jutussa kerrottu, että pitikö tuota kyseistä pizzeriaa alkuperältään Suomalainen vai maahanmuuttaja, vaikka eipähän sillä ole juurikaan väliä. En edelleenkään ala tuomitsemaan kaikkia Suomen pizzerioita, jos jostain Vantaalta löytyy pizzasta hiuskasa. Voihan tuo linkin postaaja saada tuosta jotain kiksejä, mutta ei tuon jutun perusteella voi tuomita juuri ketään. Tuskin ne sielä tahallaan pizzoihin mitään hiuksia tunkenu ja jos tuollaista sattuu enemmänkin, eiköhän virannomaiset sulje sen aika nopeasti.

        Ps. Eräästä paikallisesta Suomalais yrittäjän elintarviketuotteista on löytyny mm.(lasia ja katkennut mattoveitsenterä..), kyllä me suomalaisetkin osataan välillä kiireessä tumpeloida. Kannattaa pizzeriassa, kuin muuallakin syödä ruokansa hitaasti nautiskellen, niin ei tule nieltyä mitään epämääräistä. ;) Ei ole omalle kohdalle sattunu mitään tollaista, koska ne ovat loppupeleissä erittäin harvinaisia tapauksia.

        mitä lihaa pizzoissanne on joita haette pizzeriasta. Onko siellä räkää nenästä, vai räkä klimpattu. Kaikkea sitä on nähty ja kuultu edellisiin viitaten, mutta ei voi ketään alkaa nimeämään kun ei ole paikalla ollut ja nähnyt. Jutut on juttuja ,mutta tehkää itte pizzanne, säästytte murheilta ja patalapuilta !
        Ikävää mainetta kaikkinensa pizzerioille ja huhut alkaa vyörymään. Mutta tosiasia on se, että mistä takaa kaiken puhtauden ja hygieenisyyden. Kiinnitän itse usein huomion siihen, että tehdään pizzaa, välillä rahastetaan toinen asiakas ja taas pizzan kimppuun. Unohtu välistä, mikä, no käsienpesu. Jotta kaikkea sitä pyöritellään käsissä, vastataan puhelimeen ja siinä se, bakteerit valmiina lämpöiseen uuniin pizzan kera. Jokainen valitsee itse ruokapaikkansa, mutta huhuja ei kannata levitellä. Totta toki että viranomaiset sulkee aika nopsaan paikan jos paikka jää kii. Mutta usein on niin että jos kerran parin vuoden välein terveystarkastaja käy, niin mitään ei sillon ole. Ne varmaan ilmoittaa tulostaan, ehkäpä. Mutta jos asioita on mitä valittaa, kannattaa valittaa suoraan terveystarkastajalle. Eiköhän sitten ala tapahtua ...


      • niiiih
        mistä tiedätte kirjoitti:

        mitä lihaa pizzoissanne on joita haette pizzeriasta. Onko siellä räkää nenästä, vai räkä klimpattu. Kaikkea sitä on nähty ja kuultu edellisiin viitaten, mutta ei voi ketään alkaa nimeämään kun ei ole paikalla ollut ja nähnyt. Jutut on juttuja ,mutta tehkää itte pizzanne, säästytte murheilta ja patalapuilta !
        Ikävää mainetta kaikkinensa pizzerioille ja huhut alkaa vyörymään. Mutta tosiasia on se, että mistä takaa kaiken puhtauden ja hygieenisyyden. Kiinnitän itse usein huomion siihen, että tehdään pizzaa, välillä rahastetaan toinen asiakas ja taas pizzan kimppuun. Unohtu välistä, mikä, no käsienpesu. Jotta kaikkea sitä pyöritellään käsissä, vastataan puhelimeen ja siinä se, bakteerit valmiina lämpöiseen uuniin pizzan kera. Jokainen valitsee itse ruokapaikkansa, mutta huhuja ei kannata levitellä. Totta toki että viranomaiset sulkee aika nopsaan paikan jos paikka jää kii. Mutta usein on niin että jos kerran parin vuoden välein terveystarkastaja käy, niin mitään ei sillon ole. Ne varmaan ilmoittaa tulostaan, ehkäpä. Mutta jos asioita on mitä valittaa, kannattaa valittaa suoraan terveystarkastajalle. Eiköhän sitten ala tapahtua ...

        Eipä noita ole lehtien sivulla kovinpaljoa noita ollu ja vaikka olisikin, niin ei todellakaan voi yleistää, että joku juttu Vantaalta kattaisi kaikki pizza paikat. Uskoisin, että tuota käsihygieniaa laiminlyö aika moni paikka ja varmasti muutkin, kuin pizza paikat. Mutta kaikki klimpit, lasinsirut, karvatupot ja muut on valitettavia ja jos omallekohdalle sattuu niin varmana sais ruuanvalmistaja suoraa palautetta ja voisi jäädä ruuat siinä paikassa syömättä. Mutta todella harvinaisia tilanteita kyllä ja niillähän iltapäivälehdet oikeen mässäilee. Mutta kumminkin tervettä maalaisjärkeä lukiessa noita juttuja. Ei ole omalle kohdalle sattunu yhtään mitään tuollaista, enkä edes pelkää tilata sitä mun lempi pizzaa. Ei ole kovin suuri todennäköisyys löytää pizzastaan mitään ikävää yllätystä. Mikäs tässä on ollessa.


    • Anonyymi

      Kaikki hyviä.

    • Anonyymi

      Pizza on epäterveellistä ja siitä tulee huono olo.

      • Anonyymi

        itse olin menossa keuruulla pitsalle ,mutta en syönyt kun näin samalla kokin kaivavan sormella korvaansa. saman tien ulos ja keula kohti pmäkeä.


    • Anonyymi

      Niin kauas aikamoista. Toki olen siellä itsekkin käynyt. Voi sinua minkä tapauksen olet nähnyt.

      • Anonyymi

        Sulle kelpaakin kaikki mikä ihmisestä irti lähtee.


      • Anonyymi

        Raiskauksia rahanpesua ja koirille tarkiotettua jauhelihaa.Näin meni pmäellä kun ensimmäiset kebap ravintolat tuli.Lihoissa jänteitä kun ostivat eläin kaupasta alkuun jauheliat.Ja sitten nuo muut.


      • Anonyymi

        Yläristin pitzeria lyö nyt kaikki muut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe