TikTak on

Don'tTurnBack

jättänyt oman jälkensä Pop/Rock-musiikin historiaan.Mikään ei voi sitä jälkeä poistaa...

Räksyttäkää vain,ei auta. ;D

6

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emil Skog

      Kun kuuntelee näitä pahasti jumittavia ikuisesta teiniangstista kärsiviä suomalaishevareita mm. Kotiteollisuus, Apulanta jne...niin tulee ikävä Tiktakia ja heidän pirteää esiintymistä

    • ...olin todellisuudessa varmaan jo kotona unten mailla, kun mä näin känni huurteessa selaista unta, että olin Kebab parissa ja kuulin että joku sano että saako sedän pöytään istua - sanoin ei saa siis unessa - merkillinen häpeä, koen känissä syömisen niin intiimiksi kun kastikkeet levisi naamalle - tietoisena tästä sanoin unessa - ei saa.

      Oli jonkinlaisia kommunikaatio ongelmia - en halunnut unessani olla vittumainen - siten sitä ennen tapahtui jotain aivan karmeata jo keikka paikalla - monellakin tavalla monta kertaa vaikka en ollut kuin 5 promillen humalassa ja nukuin käytännössä siis unessa - se oli kaameata pelkäsin olin aivan avuttomassa kunnossa - aina välillä asia tulee mieleen ja känissä niin kuin nytkin olen ihan vähän vaan - tulee asia mieleen. ei se mitään, en mene psykolookille - tuskin hän voisi asioita millään tavalla todentaa. no olen asiasta hieman itseironinen ja huumoria saa olla.

      Mulla on ollut aivan sairaan kivaa niiden keikoilla, ne on tosi hyviä lavalla ja ottivat yleisönsä, Sitten Message: eräille sitä nimeä saa nykyään käyttää niin en minä sanonut mitä nimeä.

      Mä olen ilmeisesti ollut liiaksi tuolla Natonistien keskustelupalstalla ja siellä on pässejä täynnä. Oliko tuolla laulaja tyttösellä jokin aika sitten äitinsä silmälasit ja jonkinlainen peruukki. Jeep tä on nyt Harhaa. mutta menin naimisiin elokuussa se ei ole harhaa – vaimo kiukkuinen, kun ostin 12 pulloo. Hän on absolutisti. Tulemme viivana Tiktakin keikalle pitämään hauskaa jos se joskus perustetaan uudelleen ja sattuvat tulemaan Turkuun,

      No ei tässä mitään, Älkää juoko paljon jos se aiheuttaa painajaiset, kuten minulla vanhempana on välillä käynyt – juon nykyään tosiharovin – ei se maistu – tai kyllä se joskus maistuu niin kuin tänään jatka partiota.

      juu en ole käynyt sitä, mutta silti se 2*2wtumpattua takissa kertausten kautta en mä sellaisista ole kiinnostunut sillä tavoin, siirryin nostoväen aliupseeriksi velvollisuudesta oli ilmoitettava nykyinen terveyden tila jalkaakin on ihan sökö. Olisin oikein hyvä Ylipäällikkö ja päästäkseni ylipäälliköksi minun täytyisi olla presidentti joten yritystä vielä tarvitaan. Pitäisin sodan aikana ylipäällikkyyden itselläni. Joku haluaisi sitten olla vaikka joku muu – no enhän minä miksikään presidentiksi vielä pyri, kun nuo nykyiset puolueet on niin paskoja, jep joten en voi osallistua vaaleihin edes sitoutumattomana, mutta jos parin kierroksen jälkeen sitten presidentiksi suoraan VAHVOILLA VALTAOIKEUKSILLA. Meillehän meinasi tulla 1918 Väinö I, olisin siisi Väinö II.

      Rock N’ Roll grrrrrrrrrrrrrr................

    • Sir Turpentine

      jättihän se lokkikin paskansa mun pipoon, ja saan mä sitä syyttää! sama meininki, 8D

    • :((((

      Tiktak oli parhaimpia suomalaisia yhtyeitä :D (Y)

      • ^TikTak^

        PS. Kiitos Tiktak hienoista biiseistä =) =) =)


    • TikTakFani

      Tämä ei tiemmä ole mikään keskustelupalsta alkoholin juomisesta vaan TikTakista.
      TikTak kiinnostaa enemmän kuin jonkun känni-unet ja känni-jutut.
      Enkä ainakaan itse välitä tippakaan alkoholista vaan TikTakista välitän.
      Ja mulla on lapsuudessa ollut just alkoholin takia kamalia hetkiä kun vanhemmat on ollut kännissä ja ottanut aina välillä minun makuun liikaa alkoholia.
      Ja niinä hetkinä olen mennyt huoneeseeni ja ollut siellä ja kuunnellut TikTakkia ja pakko sanoa että TikTakista sain voimaa sellaisina hetkinä jaksaa.
      Alkoholista on vain harmia mutta TikTakista on sen sijaan pelkkää iloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe