siitä, ettei tämä asia liity ateismiin, vaan ainoastaan kahteen ateistiin.
Kävin eilen ateistipuolisoni kanssa naapurilähiön baarissa pelaamassa biljardia vapareitten kampanjapaita päälläni. Voitin 3-1.
Olen hyvin pahoillani
19
146
Vastaukset
olkoon. En kuitenkaan usko, että paita auttoi sinut voittoon, sillä silloin olisin taikauskoinen:-)
- Kössönöm
Ei tietenkään paita auttanut voittoon, vaan taito.
...on tapahtunut. Nyt kun palstalla suoritetaan puhdistusta, tämä asia on pelkästään positiivinen.
Voin myös tunnustaa, että keitin kahvia....tiedän että se on kyllä raamatussa kielletty....ja vielä ilman vaatteita....- Kössönöm
eikö edes essua ollut päällä?
Kumma juttu muuten, että vaikka emme ole vuosiin pelanneet biljardia, niin kummasti vaan se muistui mieleen. Vähän sama juttu polkupyörän ajamisessa ja naimisessa. Kun kerran oppii, niin ei se taito unohdu... kuinka sinä syntinen saatoit olla niin ajattelematon? :-D))))))))))))))))))))))))) Tätä ei ainakaan poisteta.
Että täällä palstalla tapahtuu jotakin outoa.
Puhdistus tapahtukoon .
Poistun takavasemmalle ;)Kössönöm kirjoitti:
eikö edes essua ollut päällä?
Kumma juttu muuten, että vaikka emme ole vuosiin pelanneet biljardia, niin kummasti vaan se muistui mieleen. Vähän sama juttu polkupyörän ajamisessa ja naimisessa. Kun kerran oppii, niin ei se taito unohdu......vaikka aikaa kuluisi. Ei ollut edes essua...olikin rohkeasti sanottuna Nudisti-Kahvitus menossa.... ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
...vaikka aikaa kuluisi. Ei ollut edes essua...olikin rohkeasti sanottuna Nudisti-Kahvitus menossa.... ;-D
viestit.
- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
...vaikka aikaa kuluisi. Ei ollut edes essua...olikin rohkeasti sanottuna Nudisti-Kahvitus menossa.... ;-D
aamukahvit kaikilla herkuilla. Ei hassumpaa...
Kössönöm kirjoitti:
aamukahvit kaikilla herkuilla. Ei hassumpaa...
..tosin parvekkeella olevat naapurit hieman ihmettelivät....aivan sama..kyllä sitä voi ihminen rentoutua, edes kerran vuodessa...on sitä paitsi kuumakin... ;-D
- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
..tosin parvekkeella olevat naapurit hieman ihmettelivät....aivan sama..kyllä sitä voi ihminen rentoutua, edes kerran vuodessa...on sitä paitsi kuumakin... ;-D
kun viestejäsi lukee.
Kössönöm kirjoitti:
kun viestejäsi lukee.
Vapata itsesi ja viskaa vaatteet pois! Kyllä sitten talvella ehtii tuskailla toppatakissa!
Kesä on vain kerran vuodessa!- Kössönöm
Tarkastaja.X kirjoitti:
Vapata itsesi ja viskaa vaatteet pois! Kyllä sitten talvella ehtii tuskailla toppatakissa!
Kesä on vain kerran vuodessa!Ja kohta tulee isompi hiki, kun alan lättyjä paistelemaan.
- keikaroijat
Periaattees on hyvä että ulkoilet välillä, mutta en usko koko juttua ellei ole tietellistä todistetta, eli kuvaa tms. Kuvien manipulointi ja uudelleenlevitys on kyllä sallittua jos materiaali on itse kuvattua, mutta ilman omistajan lupaa kielletty ja voi muuten johtaa oikeustoimiin. Eli väärässä kuorossa laulamista, joka näyttää myös olevan aataminaikuinen harrastus, kannatta harkita sil puol jokkee
- Kössönöm
kun minä kerran niin sanon.
Eikä biljardin pelaamista baarissa voi sanoa ulkoiluksi.
Etkä sinä voi tietää kummal puolel jokkee mää asun. - auran jämäkät
Kössönöm kirjoitti:
kun minä kerran niin sanon.
Eikä biljardin pelaamista baarissa voi sanoa ulkoiluksi.
Etkä sinä voi tietää kummal puolel jokkee mää asun.ei menee jakeluun, fiktiomatka selvästi, mielikuvitusbiljardia, tottahan aina haaveilla voi mutta miten kössön voi houkutella ulos edes torille kun penkki on perseessä kiinni
- Kössönöm
auran jämäkät kirjoitti:
ei menee jakeluun, fiktiomatka selvästi, mielikuvitusbiljardia, tottahan aina haaveilla voi mutta miten kössön voi houkutella ulos edes torille kun penkki on perseessä kiinni
Olen minä torilla ollut melkein joka toinen päivä. Eilen illalla vielä tämän upeasti voitetun biljardiskaban jälkeen menin kissan kanssa pihalle. Naapurin kanssa siinä vierähti toista tuntia jutellessa kaikesta maailman asioista ja varsinkin tästä ateistipalstan poistopolitiikasta.
Kössönöm kirjoitti:
Olen minä torilla ollut melkein joka toinen päivä. Eilen illalla vielä tämän upeasti voitetun biljardiskaban jälkeen menin kissan kanssa pihalle. Naapurin kanssa siinä vierähti toista tuntia jutellessa kaikesta maailman asioista ja varsinkin tästä ateistipalstan poistopolitiikasta.
Sinulla on palstalainen naapurina?
Vai joku näistä kymmenistä spämminimimerkeistä verhon takaa alakerrasta kurkkimassa?- Kössönöm
MetaTenkka kirjoitti:
Sinulla on palstalainen naapurina?
Vai joku näistä kymmenistä spämminimimerkeistä verhon takaa alakerrasta kurkkimassa?vaan tämän naapurin kanssa juteltiin tämän palstan sensuurista. Hän ei palstalle kirjoittele, mutta muuten on ihan mukava ateisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504144Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351949Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421014- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80937
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815