Neuvokaa joku mistä keskustan liikkeestä saa kyseistä tököttiä? Kiitos.
Bayer Baition D-muurahaisspray
7
838
Vastaukset
- Ötökkämurha
Omani hain Kärsämäen Agri Marketista, mutta keskustassa kysyisin ensinnä Puutarhaliike Helteeltä Brahenkadulla:
http://www.puutarhaliikehelle.fi/?n=9037&Yhteystiedot - Kokemuksella
Spray tehoaa vain suihkauksen saaneisiin murkkuyksilöihin.
Kokeile jauhe- tai raesirotetta. Varsinkin sisätiloissa. Tehoaa nopeasti. Älä poista pölynimurilla!
Jauhe kulkeutuu murkussa pesään tartuttavasti ja raesyötin murkku vie pesään muidenkin syötäväksi.
Murkku on sitkeä sissi, eikä vähästä nujerru. Torjunta-aineet ovat kovaa kamaa.
Lue käyttöohjeet ja noudata niitä huolellisesti.- Talonmies e57468486
Sääli että Baition on saanut / päässyt / joutunut monopoliasemaan.
Noista aineista ei ole yhdestäkään mihinkään.
Itse taistelin sisällä usean vuoden, porasin jalkalistan päälle pieniä reikiä, johon rokotusruiskulla ruuttasin jauhetta. Leviää meinaan todella laajalle siellä koolauksen välissä.
Ei kun uusi reitti taas ja uudesta paikasta huusholliim.
Ei sata reikää ole kaukana joita eri seiniin porailin.
Eikä tulleet ulkoa koskaan vaan yhdyskunta oli seinän sisällä.
Sitten ulkona.
Pihalaatat alkoi kallistella, kun kuskasivat hiekkaa pois alta, Joka reiästä aina jauheta sisään, välillä Baitionin kasteluaineella. Ei mitään tulosta. hetken päästä tultiin laatan toisesta reunasta ylös.
Teen todella tavallaan talonmiehen hommia ja olen useassa muussakin huushollissa tapellut saman asian kanssa.
Lähes turhin tuloksin.
Tuo aina / aineet on vain karkoite, ei mitenkään myrkky.
On soitettu tuholaistorjuntaan, heillä on kyllä aineet, mutta ei myydä tavalliselle pulliaiselle. Tulevat kyllä kalliilla hinnalla torjumaan.
Ulkona kun on hiekkaa, betonirappu, laattaa. Niin kuulin eräältä tutulta, että desi bensaa ja tikku perään.Tuo on ollut ainoa keino joka myös auttaa.
Mutta ei siis missään puutalon kivijalassa, eikä tietenkään sisällä.
- missEvie
Kuulin vaan vinkin, että tällä saisi tapettua iljettävät sokeritoukat.
- muurahaisvihaaja
Sitä voi ostaa Stockmannilta.
- missEvie
Ai ihan totta? Mistä sieltä?
- missEvie
????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006