UUSIA PÄIVÄLLEEN ENNALTATIETÄMISIÄ
"Jos Gorba tulee maaliskuussa, Jeesus tulee syyskuussa". Tuo viime vuosituhannen periaatteeni paljasti etukäteen päivälleen ei vain 11. 3. 2000 Gorban paluuta politiikkaan vaan "Jeesuksena" päivälleen 1,5 vuotta myöhemmin oli WTC:n isku. Sitten mm. 11. 3. 2004 terrori- isku oli päivälleen oikein ja etukäteen sellaiseksi iskuksi selitetty. Uuden vuosikymmenen ensimmäisen seitsenvuotiskauden aikana näimme selityksissäni ainutlaatuiset yli 20 päivälleen ennaltatietämistä http://wwnet.fi/users/veijone/paivalleen_ennaltatietaminen.htm.
Koskaan muulloin historiassa ei päästä useankaan miehen toimesta tuollaiseen yhtä hyvään päivälleen ennaltatietämiseen kuin minä yksinäni pääsin alkaen tietämisestä Jeltsinin lähtö 1. 1. 2000. Vaikka vuosina 2008-2014 ei päästä yhtä lukuisaan päivälleen ennaltatietämiseen, tulevien tiedettävien tapahtumien laatu on oleva ainutlaatuisen merkittävä.
Uudella seitsenvuotisjaksolla ensimmäinen päivälleen tietäminen on 8. 8. 2008. Jotkut netissä kirjoittivat ja itsekin sain eräältä ystävältä tekstiviestin, että Venäjä hyökkää Suomeen huomenna, 8. 8. 2008. Itse hyväksyin hyökkäyksen en Suomeen vaan etelään kuten sitten Georgiaan tapahtuikin. Nuo jotka tiesivät päivälleen ja hyökkäyksen olivat asiassa merkittävämpiä profeettoja kuin minä, joka tiesin vain, ettei Venäjä vielä hyökkää Suomeen. Hyökkäys on siirtynyt 3 v 3 kk itse sanomastani, josta saadaan tarkka päivämäärä ja se pätee, mikäli tämä tapahtumakalenteri toteutuu.
Päivälleen ennaltatietäminen tarkentuu aina sitä mukaa kuin määräpäivä lähenee. Jo kuukausia sitten olen toiseksi antanut päivämäärän 9. 9. 2009. Tapahtumaksi silloin olen selittänyt Gorban paluun alkua ja tapahtumaa säestäisi hyvin sikainfulenssan yleistyminen onhan Antikristus peto myös suurin sika. Jo 1986 kannoin esitellen taluani kuin Egyptin vitsausten tulosta alkaen Aidsista.
Sikäli kuin uusi juutalaistemppeli tulee, tulee Kalliomoskeijalle käymään köpelösti ja päivämääräkin tullaan tietämään. Googinmaa on valmis kun Venäjä ja Valko-Venäjä tekevät liiton. Sen johtaja, herra Goog on sama kuin suuri Antikristus.
Mikäli todella syksyllä 2009 Antikristuksen tulo alkaa, tulee myös seuraava päivälleen tietäminen ainakin noin viikon tarkkuudella. Noin 28. 1. 2011 seurakunta lähtee Karitsan häihin jos Antikristus on ilmestynyt kuun alkupuolella. Noin on aina noin viikon tarkkuudella viikko ilmestymisen jälkeen tuli ilmestyminen vaikka myöhemmin. Ylösoton päivämäärässä ei voida olla varmoja päivälleen, vaikka edelliset päivälleen tietämiset viittaavat siihen, että suunnilleen päivälleen sekin tiedetään tai siis ainakin minä tiedän. Raamattu ei voi raueta tyhjiin vaan profetiasarja etenee vääjäämättä niin ettei ylösotto edes ole uskon asia vaan tilastotieteellinen fakta!
Gorba tuli maaliskuussa ja Jeesus tulee syyskuussa! Näkyvä paluu toteutuu oikeassa vuodenvaihteessa syyskuussa 2014. Vihan ajassa tiedetään päivälleen ennen muuta sen loppuminen 1335 päivää jälkeen seurakunnan lähdön. Tulija on tuomari kuka on valmis, mutta seuraajani ovat oikein ja hyvin valmistautuneita ylösoton hetkellä!
Harri Veijonen 8. 8. 09
http://wwnet.fi/users/veijone/
Päivälleen ennaltatietäminen jatkuu
16
473
Vastaukset
- Samilainen
Miksi olet täällä ? Mene omiesi ryhmään tai kirkasta itseäsi positiivisilla asiolla.
http://www.youtube.com/watch?v=734AXikWICc&feature=related
- pasuna
Antikristus ei nouse Venäjältä,näin ilmoittaa kirjoitukset.
- Iso Lapis
Kerroppa milloin herätys tulee suomeen ja mistä se alkaa.
- Pikakirjoittaja
harriveijonen kirjoitti:
Gorban paluu aiheuttaa herätyksen ensin
tietenkin heissä, jotka asian ennaltatiesivätpimenee koko ajan, olemme tuhon kynnyksellä. Täällä ei tule enää mitään herätyksiä, eikä maailmalla. Pyhät pyhittyvät, ja saastaiset saastuvat. Ihmiset hoippuvat merestä mereen, eivätkä löydä Jumalaa.
Siitähän todistavat mm. saarnamiesten ja naisten lentely pitkin maailmaa, muka evankelioimassa suurissa massatapahtumissa, ja silti murto- osa muka uskoon tulleista kääntyy aidosti pahoilta teiltään. Uskonto on vain pinnassa ja korulauseissa, mutta sydän on paha ja petollinen, häijyyttä ja juonittelua tulvillaan. Sitä pähkinänkuoressa nykyuskonnot. Uskovat ovat paljon pahempia kuin jumalattomiksi nimittelevänsä tavalliset ihmiset. - pasuna
Herätys tulee;kunhan ensin Israel tuhoaa Iranin atomivoimalat ja tuhoaa Damaskon.Israel pakoitetaan rauhaan ts.väärään vuosiviikkoon.Mutta tällä aikaa on myöskin karhussa tapahtunut vallankaappaus.Se ajaa pakolaiset pois,joista tulee melkoisesti Suomeenkin.Herra alkaa toimimaan,mutta vain niiden kautta,jotka Hän on siihen kasvattanut.Lyhyt mutta voimakas työn aika on kärkijoukolla n.puoli vuotta ja viedään kotiin.Siitä ja Israelin pakkorauhasta alkaa viimeinen vuosiviikko.Yksikään joita Herra tulee käyttämään ole minkään kirkkokunnan listoilla.Eli kokoaminen ylösottoon,joka on niin voimakas saa aikaan herätyksen.Mutta vasta satoa kootaan paremmin kärkijoukon jälkeen.Tällä haluan sanoa ,että on niin eritasoisia Herran töitä.
- ödsflgj
Pikakirjoittaja kirjoitti:
pimenee koko ajan, olemme tuhon kynnyksellä. Täällä ei tule enää mitään herätyksiä, eikä maailmalla. Pyhät pyhittyvät, ja saastaiset saastuvat. Ihmiset hoippuvat merestä mereen, eivätkä löydä Jumalaa.
Siitähän todistavat mm. saarnamiesten ja naisten lentely pitkin maailmaa, muka evankelioimassa suurissa massatapahtumissa, ja silti murto- osa muka uskoon tulleista kääntyy aidosti pahoilta teiltään. Uskonto on vain pinnassa ja korulauseissa, mutta sydän on paha ja petollinen, häijyyttä ja juonittelua tulvillaan. Sitä pähkinänkuoressa nykyuskonnot. Uskovat ovat paljon pahempia kuin jumalattomiksi nimittelevänsä tavalliset ihmiset.ja -naisten lentely ympäri maailmaa kylläkin todistaa vain ja ainoastaan siitä, että hakevat rahastettavia aina vain laajemmalta. Hyväuskoisia hölmöjä kun on Jenkkilän ulkopuolellakin.
- Pikakirjoittaja
juutalaistempeliä, mutta voihan olla, että itse turmion iljetykselle käy köykäisesti. Temppelin häpäisy on jo tapahtunut, koska Jeesuksen tarkoittama usko on eri, kuin mitä kirkko opettaa. Jumala ei koskaan välitä asua käsintehdyissä temppeleissä. Siksi voidaankin hyvällä syyllä sanoa, että koko maailman temppelit, sellaisina kuin ne palvelevat muka Jumalaa, ihmiskäsin tehtyinä seremoniallisina uskontoina, pyhittävät uhrinsa saatanalle. Se on antikristusta, jos mikä. Samaa antikristuksen mahtia palvele koko maailma, sidonnaisuus uskontojen ja rahan kytköksin.
Sitä päivää eikä hetkeä tiedä kukaan, eivät henkivallat eivätkä ihmiset, ainoastan Jumala, milloin Hän tulee omiensa kanssa täältä hakemaan. Saatanalla on vähän aikaa, ja näköjään se pitää hyvin tarkoin paikkansa, koska jumalattomuus huutaa taivaaseen asti. Ennusteluja myös on pilvin PIMEIN, mutta ennustelua ei saisi harjoittaa.
On vaikka minkä sortin profetiaa liikkeellä, mutta KIRKASTAVATKO NE JEESUKSEN EVANKELIUMIA, PELASTUSSANOMANA JULISTETTAVAA KOKO MAAILMALLE JA SITÄ KAUTTA JOUDUTTAEN HÄNEN TULOAAN? Sillä Jeesuksen todistus on PROFETIAN HENKI. Ilman tuota todistusta ei profetialla ole arvoa. Mitä hyötyä tietää esim. tuhoista, jos ei ole pelastunut? Taivaaseen ei silloin mene, ehkä hieman voi siirtää kuolemaansa, jos tietää jonkun onnettomuuden tai iskun ajankohtia, mutta mikäli sielu ei ole hyvissä käsissä, on surkeassa jamassa. harhaennustusta olet ihmisille kertonut ja niitä jälkeenpäin selittänyt? Pystytkö myöntämään erehtyneesi ? Miten aiot selittä, jos 09.09.09 päivänä ei tapahdukkaan mitään erikoista? Ei liene vaikea arvata, että seuraava merkittävä aika voisi olla 10.10.10.
- ylösotto
ei mielestäni ole niin selvä, että se tapautuisi syksyllä, kukten olen monelta taholta lukenut. Vanha testamentti on esikuva, mitä tulee tapahtumaan ja on varoittavana esimerkkinä, kuten raamattu sanoo.
Raamattu sanoo että Israel meni luvattuun maahan heti pääsiäisen jälkeen ja niin tulee todennäköisesti seurakuntakin menemään luvattuun maahansa, eli taivaaseen, heti pääsiäisen jälkeen.
Joosua, 5:10-12 Kun israelilaiset olivat leiriytyneet Gilgaliin, viettivät he sen kuukauden neljäntenätoista päivänä, ehtoolla, pääsiäistä Jerikon arolla.
5:11 Ja pääsiäisen jälkeisenä päivänä he söivät sen maan tuotteista happamatonta leipää ja paahdettuja jyviä, juuri sinä päivänä.
5:12 Mutta seuraavana päivänä lakkasi manna, koska he söivät sen maan tuotteita; eivätkä israelilaiset enää saaneet mannaa, vaan he söivät sinä vuonna Kanaanin maan satoa. ylösotto kirjoitti:
ei mielestäni ole niin selvä, että se tapautuisi syksyllä, kukten olen monelta taholta lukenut. Vanha testamentti on esikuva, mitä tulee tapahtumaan ja on varoittavana esimerkkinä, kuten raamattu sanoo.
Raamattu sanoo että Israel meni luvattuun maahan heti pääsiäisen jälkeen ja niin tulee todennäköisesti seurakuntakin menemään luvattuun maahansa, eli taivaaseen, heti pääsiäisen jälkeen.
Joosua, 5:10-12 Kun israelilaiset olivat leiriytyneet Gilgaliin, viettivät he sen kuukauden neljäntenätoista päivänä, ehtoolla, pääsiäistä Jerikon arolla.
5:11 Ja pääsiäisen jälkeisenä päivänä he söivät sen maan tuotteista happamatonta leipää ja paahdettuja jyviä, juuri sinä päivänä.
5:12 Mutta seuraavana päivänä lakkasi manna, koska he söivät sen maan tuotteita; eivätkä israelilaiset enää saaneet mannaa, vaan he söivät sinä vuonna Kanaanin maan satoa.viestisi suunattu H. Veijoselle, hän kun puhuu jostakin syyskuusta, vai minulle?
Vastaan kuitenkin, että ensinnäkin koko aihe Jeesuksen takaisintulosta ei ole ajankohtainen.
Toisekseen ihminen ei tiettävästi edelleenkään voi tietää heidän aikatauluja.
Kolmanneksi oudompi väite tai kysymys: Onko silloin maapallo ja sen vuotuinen kierto entisensä? Eli onko silloin edelleen esim. vuodenajat ja aurinko luomassa valoaan samalla tapaa niin kuin nytkin? Raamatussahan on ennustettu taivaan ilmiöistä jotakin mitä tapahtuu, ennen kuin aika on täynnä.
Jos vuodenajat ovat niin kuin nytkin, niin itse olen aina mieltänyt sen luonnon heräämisen aikaan, siis kevät, mutta kuka tietää?
- Huhahhhei
koomikon tunnistaa aina siitä, että jotkut ottavat hänen vitsinsä hirvittävän vakavasti, kuten saamme yltä lukea :)
- Rva-KYRIOS---
(((( Mooses ja Profeetat> Olivat> Vain* Johannekseen ))))
* Olkaa> Armo- Liiton* Pappeja* Naisetkin!!!
* Johanneksen> Kirjeen> Kohta, kumoaa!!!
* Jo ( Mooseslaitkin )!!!
* Odottakaa, kuin minä> Muutosta!!!
* Mutta> Tehkäämme ( Maalliset )> Tehtävämme!!!
* Rukoilkaa Suurempia,kuin* Haluatte!!!
* Tämän olen> Tutkimusteni> Ansiosta> Löytänyt!!!
* Pukekaa> Myös* Päällenne Kristus!!!
* Elämä on --- kouluakin ---
* Mikä viimmeinen - luokka -???
VENÄJÄ Ei ( Gook Ei Roos )> OBS >> Ja >>> Kuin *** *** Elämänkin!!!
Petrus kirjoitus, säilynyt* Meille!!!
t; yksinkertaisesti terveiset!!!
... Helsinkiläiseltä ...
* Armon Omalta...
... teuvolta ....- arvaa mitä?
kivoja merkkejä olet keksinyt.
oliko niiden tarkoitus saada
pelonsekainen tunnelma hmm...?
Jeesus on Herra! muuta en tiedä ja ihmettelen tätä kiihkoilua
- Nyt ratkeaa sitten
Ja nythän, kun 9.9.2009 ei mitään tapahdu, niin NÖYRÄNÄ tietenkin nöyrästi myönnät olevasi väärä profeetta ja lopetat ennustamisen, eikös niin? Tähän astihan jokainen ennustuksesi on osunut aina sekunnilleen oikein, mutta tällä kertaa nyt RATKAISTAAN tämä asia sitten lopullisesti.
Oletko muuten lukenut Raamattu -nimistä kirjaa? Siellä on mm. tämä kohta: 5. Moos. 18:22: "Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321