KRP on kiittänyt muroja tietomurtorikoksesta julkisesti.
KRP on kiittänyt Clusoa, koska Cluso lähetti KRP:lle CD-levyllisen luottamuksellista tietoa. KRP suuntasi WinCapita-tutkintaansa Cluson antamien tietojen pohjalta.
Cluso soluttautui Tienaus-foorumille ja välitti kaikki luottamukselliset ja henkilökohtaisetkin keskustelut ja kirjeenvaihdot KRP:lle. Osa tiedoista on myös täällä foorumilla.
KRP ei ole vielä palkinnut Clusoa soluttautumisesta. Cluso on luvannut tiedottaa, kun kiitos-viesti saapuu.
Clusoa ja Muroja S. Kurrin johdolla tullaan vielä kiittämään 1. luokan urhoollisuusristillä ja kenties lehvin.
Kirveellä töitä?
KRP:n palkitsemisjärjestelmä
on omituinen.
4
289
Vastaukset
- riittää.. : )
Jokainen osallinen tulee saamaan ansionsa mukaan, nukkukaa hyvin yönne!
Odottavan aika ei ole pitkä enään : ) - kiittänyt
Clusoa postista.
- ........x...........
on sekopää
Olisittepa oikesti uskoneet mua, kun varotin Antista.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152045
- 621974