Meedio Arja Kosonen

Soittanut

Onko meedio Arja Kosonen tuttu? Hänen tiedot löytyy muun muassa astro.fi sivuilla. Soitin joitakin viikkoja sitten ja olisi mukava tietää minkä kokemus teillä muilla on hänestä. Toteutuuko visiot?

14

4331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristalliN

      Olen käynyt meedioistunnossa, ja helposti tunnistettavia olivat tulijat/rakkaat henkimaailmasta. Iloa tuotti monelta tasolta yhtaikaa olevat viestit; sekä asiasta mikä askarrutti eniten ihmissuhteissa, tulevaisuuden poluista lisätietoa mikä saa huomaamaan (toivottavasti) kun hetki on oikea, että vaihtoehtoja on useampia kuin mitä ymmärrän tällä hetkellä. Henkisiä totuuksia ja RakkaudenLakia unohtamatta, sain myös sen, mitä Tarvitsin, ei sitä kaikkea mitä välttämättä Halusin: onneksi myös ihanan energiahoidon. Tilasin myös kirjallisen tulkinnan, mihin olen aika ajoin palannut todetakseni "täällähän tähän on viittaus". Tulevat visiot näen sitten kun aika on, käyvätkö toteen? riippuu myös valinnoistani, polut on kuitenkin näytetty. Suosittelen.Jokainen meedio on myös selvännäkijä, selvännäkijä ei ole välttämättä meedio. Itse vastaanotan mieluiten viestit/avun korkeimmasta valosta, oppaitteni kautta eli meediolta.

      • Soittanut

        Kiitos vastauksestasi. :) Se minuakin yllätti täysin, kun hän tunnisti minun elämässäni olleet tärkeät ihmiset, muun muassa isosiäni. Voihan tietysti meedio höpöttää kokeillen niitä näitä, mutta eri piirteet ja mainitseminen henkilöstä oli sellaista mikä ei voi tietää. Vaikka nyt vaikuttaa vaikealta niin sain sellaiset "visiot" /näkymät/opastusta, että odotan rauhallisemmin ielin tulevaa.


      • meedio kuule
        Soittanut kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. :) Se minuakin yllätti täysin, kun hän tunnisti minun elämässäni olleet tärkeät ihmiset, muun muassa isosiäni. Voihan tietysti meedio höpöttää kokeillen niitä näitä, mutta eri piirteet ja mainitseminen henkilöstä oli sellaista mikä ei voi tietää. Vaikka nyt vaikuttaa vaikealta niin sain sellaiset "visiot" /näkymät/opastusta, että odotan rauhallisemmin ielin tulevaa.

        kaivaa ne "ei voi tietää" asiat ihan yhtä helposti sinusta esille vaikka kuinka leikkisit skepoa.

        Sinä et voi hänen tekniikoitaan väistellä tai havaita vaikka kuinka yrittäisit, ellet tasan tarkkaan tiedä millaisia tekniikoita on olemassa joilla hän sinua huijaa. Joten siksi minä en pistä mitään arvoa tuolle että väität että meedio olisi muka kertonut sellaisia asioita mitä hän ei voi muka muuten tietää.


      • Soittanut
        meedio kuule kirjoitti:

        kaivaa ne "ei voi tietää" asiat ihan yhtä helposti sinusta esille vaikka kuinka leikkisit skepoa.

        Sinä et voi hänen tekniikoitaan väistellä tai havaita vaikka kuinka yrittäisit, ellet tasan tarkkaan tiedä millaisia tekniikoita on olemassa joilla hän sinua huijaa. Joten siksi minä en pistä mitään arvoa tuolle että väität että meedio olisi muka kertonut sellaisia asioita mitä hän ei voi muka muuten tietää.

        sinun tarvitsekaa. ;)
        Itselläni on sellainen ammatti, että vaikea minua on huijata, sanotaanko että liittyy psykologiaan.
        Anyway, vapaasti saat olla sitä mieltä mitä olet! :)
        Minä koin tilanteen, keskustelun ja puhelimessa, missä en juurikaan tehnyt muuta kun kuuntelin, ja yllätyin positiivisesti joten...Jätetään tämä tähän. :)


      • Psykologian
        Soittanut kirjoitti:

        sinun tarvitsekaa. ;)
        Itselläni on sellainen ammatti, että vaikea minua on huijata, sanotaanko että liittyy psykologiaan.
        Anyway, vapaasti saat olla sitä mieltä mitä olet! :)
        Minä koin tilanteen, keskustelun ja puhelimessa, missä en juurikaan tehnyt muuta kun kuuntelin, ja yllätyin positiivisesti joten...Jätetään tämä tähän. :)

        opinnotkaan ei auta siihen etteikö hän voisi sinua huijata ellet tiedä niitä tekniikoita mitä hän käyttää. Vaikka huijaamisessa käytetään psykologiaa apuna, se ei vielä kerro mitään siitä että hyvä psykologi tai psykiatri kykenisi paljastamaan huijauksen.

        Olisit voinut ammattisi sanoa, mitä salattavaa siinä on?

        Sellaista huijaamisen asiantuntijaa ei ole olemassakaan joka uskoisi että meedioilla ja muilla samaan ammattikuntaan kuuluvilla olisi yliluonnollisia kykyjä.


      • Soittanut
        Psykologian kirjoitti:

        opinnotkaan ei auta siihen etteikö hän voisi sinua huijata ellet tiedä niitä tekniikoita mitä hän käyttää. Vaikka huijaamisessa käytetään psykologiaa apuna, se ei vielä kerro mitään siitä että hyvä psykologi tai psykiatri kykenisi paljastamaan huijauksen.

        Olisit voinut ammattisi sanoa, mitä salattavaa siinä on?

        Sellaista huijaamisen asiantuntijaa ei ole olemassakaan joka uskoisi että meedioilla ja muilla samaan ammattikuntaan kuuluvilla olisi yliluonnollisia kykyjä.

        On asioita ihmisen elämässä, henkilöitä ja minkälaisia ovat tai olivat, nimet, tekemiset yms. jossa EI voi toista huijata jos hän vaan kuuntelee sanomatta mitään ja kuitenkin tunnistaa mistä ja kenestä kyse! Meedio EI voi siinä mitään huijata koska EI tunne minua puhumattakaan että tuntisi ihmiset elämästäni!

        Ja asia omasta puolestani loppuunkäsitelty. Jokainen elää elämäänsä miten ja millä tavalla itse haluaa jos vaan pystyy ja kykenee. Jokainen kokee asioita ja elämää eri tavalla ja usko ja kokee eri tilanteita ja olemista. Ja ok näin, niin kauan kun ei loukkaa muita.


      • voi huijata
        Soittanut kirjoitti:

        On asioita ihmisen elämässä, henkilöitä ja minkälaisia ovat tai olivat, nimet, tekemiset yms. jossa EI voi toista huijata jos hän vaan kuuntelee sanomatta mitään ja kuitenkin tunnistaa mistä ja kenestä kyse! Meedio EI voi siinä mitään huijata koska EI tunne minua puhumattakaan että tuntisi ihmiset elämästäni!

        Ja asia omasta puolestani loppuunkäsitelty. Jokainen elää elämäänsä miten ja millä tavalla itse haluaa jos vaan pystyy ja kykenee. Jokainen kokee asioita ja elämää eri tavalla ja usko ja kokee eri tilanteita ja olemista. Ja ok näin, niin kauan kun ei loukkaa muita.

        Sinä et tunne niitä tekniikoita vaikka olisit psykologian tohtori, joten ymmärrän siksi kyllä miksi yrität puolustella.

        Minua jäi kuitenkin kiinnostamaan se syy miksi väitit tuntevasi psykologiaa, mutta et uskalla paljastaa ammattiasi.


      • Soittanut
        voi huijata kirjoitti:

        Sinä et tunne niitä tekniikoita vaikka olisit psykologian tohtori, joten ymmärrän siksi kyllä miksi yrität puolustella.

        Minua jäi kuitenkin kiinnostamaan se syy miksi väitit tuntevasi psykologiaa, mutta et uskalla paljastaa ammattiasi.

        Sinulle - kuka lienetkin - en tarvitse paljastaa MITÄÄN! Ja "tekniikoita" ymmärtää kyllä se joka on psykologian tohtori. EI tarvitse edes olla sitä tajutakseen tilanne ja mitä kokee. Minun EI tarvitse mitään puolustella.

        Ja nyt, the discussion is over for my part! ;) Saat jatkossa provosoida vapaasti without my participation.


      • niin ja
        Soittanut kirjoitti:

        Sinulle - kuka lienetkin - en tarvitse paljastaa MITÄÄN! Ja "tekniikoita" ymmärtää kyllä se joka on psykologian tohtori. EI tarvitse edes olla sitä tajutakseen tilanne ja mitä kokee. Minun EI tarvitse mitään puolustella.

        Ja nyt, the discussion is over for my part! ;) Saat jatkossa provosoida vapaasti without my participation.

        psykologian tohtoriko on automaattisesti samalla taikuri, huijari ja ihmistuntija?

        Hyvä ihminen, vaikka tämä voi sinua ehkä loukata, mutta minä sain tietää jo sinun sanoistasi että sinä et tiedä tästä aiheesta mitään, etkä varsinkaan tiedä niistä tekniikoista mitään ja tuo viimeinen kommenttisi todisti sen minulle.

        Pelkkä halu paljastaa ja leikkiä skeptikkoa meedion edessä ei auta yhtään mitään huijareiden tekniikoita vastaan. Huijarit tietävät että jotkut ihmiset ovat epäileväisiä tai eivät usko lainkaan mitä meedio esittää olevansa.

        Jos heidät olisi noin helppo paljastaa kuin mitä kuvittelet, niin heitä ei enää tässä maailmassa olisi lainkaan koska heidät olisi paljastettu ihan jokaisen ihmisen toimesta jo vuosituhansia sitten. Koitas käsittää että he ovat huijaamisen ammattilaisia ja heidän tekniikkansa ovat hyvin hiotut juuri tuollaisia skepoleikkijöitä vastaan. Heillä on silmää ihmistuntemukselle ja heillä on sydäntä tehdä se kylmäverisesti.

        Jos olisit ollut ammattilainen, olisit uskaltanut paljastaa ammattisi. Minua ei kiinnosta se mikä ammatti sinulla on opiskeltuna, mutta minua kiinnosti se syy että miksi et sitä paljastanut vaan pelkästään vihjasit että se liittyy psykologiaan.


      • lakasinkoneen kuljettaj
        niin ja kirjoitti:

        psykologian tohtoriko on automaattisesti samalla taikuri, huijari ja ihmistuntija?

        Hyvä ihminen, vaikka tämä voi sinua ehkä loukata, mutta minä sain tietää jo sinun sanoistasi että sinä et tiedä tästä aiheesta mitään, etkä varsinkaan tiedä niistä tekniikoista mitään ja tuo viimeinen kommenttisi todisti sen minulle.

        Pelkkä halu paljastaa ja leikkiä skeptikkoa meedion edessä ei auta yhtään mitään huijareiden tekniikoita vastaan. Huijarit tietävät että jotkut ihmiset ovat epäileväisiä tai eivät usko lainkaan mitä meedio esittää olevansa.

        Jos heidät olisi noin helppo paljastaa kuin mitä kuvittelet, niin heitä ei enää tässä maailmassa olisi lainkaan koska heidät olisi paljastettu ihan jokaisen ihmisen toimesta jo vuosituhansia sitten. Koitas käsittää että he ovat huijaamisen ammattilaisia ja heidän tekniikkansa ovat hyvin hiotut juuri tuollaisia skepoleikkijöitä vastaan. Heillä on silmää ihmistuntemukselle ja heillä on sydäntä tehdä se kylmäverisesti.

        Jos olisit ollut ammattilainen, olisit uskaltanut paljastaa ammattisi. Minua ei kiinnosta se mikä ammatti sinulla on opiskeltuna, mutta minua kiinnosti se syy että miksi et sitä paljastanut vaan pelkästään vihjasit että se liittyy psykologiaan.

        Sinulla on mennyt yli hilseen jo jonkin aikaa, sovitaanko jotta purat ongelmaasi muualle vaikka psykologille. Ei ole muiden syy jos et sinä usko. Se on sitten vain umpisolmu mille et mahda yhtään mitään.

        Par aikaan saattaa olla useita apua etsiviä jotka saattaisivat ilman sinun häiriköintiäsi saada täältä apua, karkoitat kaikki. Nautitko osastasi?


      • Ulkopuolinenn
        meedio kuule kirjoitti:

        kaivaa ne "ei voi tietää" asiat ihan yhtä helposti sinusta esille vaikka kuinka leikkisit skepoa.

        Sinä et voi hänen tekniikoitaan väistellä tai havaita vaikka kuinka yrittäisit, ellet tasan tarkkaan tiedä millaisia tekniikoita on olemassa joilla hän sinua huijaa. Joten siksi minä en pistä mitään arvoa tuolle että väität että meedio olisi muka kertonut sellaisia asioita mitä hän ei voi muka muuten tietää.

        Onko itselläsi paljonkin kokemuksia meedioista? Monenko luona olet käynyt?
        Itse en ole vielä käynyt, mutta läheinen ihminen kyllä joka kertonut tapahtuneesta.
        Kerropa mitä keinoja huijaukseen meedio käyttää kun kertoo asioita kysymättä mitään ja johdattelematta millään tavalla? Selitä jos olet niin viisas ja kaikkitietävä?


      • Lapinseita
        Soittanut kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. :) Se minuakin yllätti täysin, kun hän tunnisti minun elämässäni olleet tärkeät ihmiset, muun muassa isosiäni. Voihan tietysti meedio höpöttää kokeillen niitä näitä, mutta eri piirteet ja mainitseminen henkilöstä oli sellaista mikä ei voi tietää. Vaikka nyt vaikuttaa vaikealta niin sain sellaiset "visiot" /näkymät/opastusta, että odotan rauhallisemmin ielin tulevaa.

        Nosto


    • 123omg

      Onko kellään viime aikaisia kokemuksia Arjasta? Itse soitin hänelle hiljattain ja kertoi hyvinkin kannustavalla tavalla tulevaa

      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia tulkinnoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe