Rikkaan kakara hurjasteli 300 hevosvoimaisella autolla Salossa

Jep ,Jep

Sillä autolla , jolla oli hevosvoimia 300 heppaa..ja sai sen nurin kadulle jossa usein lapsia käyskentelee ,40 kilsan alueella - jarrutusjälkiäkin vain 50 metriä, heh.

26

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otetaan selvää

Kellä muka on kakara salossa joka voi rahallansa jopa lapsien henkii vaarantaen autoansa lainata /ostaa ,satanan mulkku,mikä on sen Nokian ison Johtajan nimi ,millä on tälläsii kakaroita ja se miksi annetaan 300 hevosvoimanen auto LAPSEN käsiin.

• ...

Oletteko kateellisia.. Ei se Skyline maksa kuin 10 000e verot pari tonnia.. vaikka siinä 250hv onkin.. En silti kannata idioottimaista kaahailua ja melkein voisin todeta, että kävi ihan oikein kun osus tolppaan.. Mutta ajatelkaa nyt vähän mitä kirjoitatte..

• Skailaini
        ... kirjoitti:

Oletteko kateellisia.. Ei se Skyline maksa kuin 10 000e verot pari tonnia.. vaikka siinä 250hv onkin.. En silti kannata idioottimaista kaahailua ja melkein voisin todeta, että kävi ihan oikein kun osus tolppaan.. Mutta ajatelkaa nyt vähän mitä kirjoitatte..

Tuskinpa tässä on kyse mistään kateellisuudesta! On vaan niin -tanan vaarallista kaahata taajama-alueilla, jossa sivullisten vaara joutua typerään onnettomuuteen on moninkertainen. Auto voi olla mikä tahansa toyota, mutta väärissä käsissä auto on kuolettava väline.

Nyt, kun koulut alkavat, niin katsokaa nyt tarkkaan niitä liikenteessä olevia pieniä reppuselkiä!!!

• fbddb
        ... kirjoitti:

Et taida olla perillä gts-t Skyline hinnoista... Ne ei todellakaan ole 10 000 euroa taxfreenä.
        Ei siis tarvitse pojan tai vanhempien hirveän rikkaita olla.

• asfaf
        fbddb kirjoitti:

Et taida olla perillä gts-t Skyline hinnoista... Ne ei todellakaan ole 10 000 euroa taxfreenä.
        Ei siis tarvitse pojan tai vanhempien hirveän rikkaita olla.

About 6000 eeroa verot.

Esim: http://www.esv.fi/?info=open&id=590

• datsunisti

*utelias*

• oliski

mietitää että nokian johjalla olisi skyline. aika kaukaa haetulta kuullostaa.. luulis olevan joku 100tontun bmw tai mersu. mahtaako ne isipapat osaa ajaa senkää vertaa takavetosella autolla mitä jutusta saa selkoa. tuskin on edes ajanut. ei omista edes perhekinniäistä vaan rahoitus senkin on tuonut koti ovelle. ja tästä perus perhekinniäisessä on se perus 1.6l 100hv moottori. itse olisin hiljaa jos näin olisi. ja onko kukaan ikinä kokeillut jarruttaa suoraan eteenpäin? on tainnut. sama matka ei päde sivuttain. rengas tulee liukkaaksi. ihmetteln vaan

• näin olis

tuskin tuosta kolarista olisi noin kova halo jos 40v 2 lapsen isi olisi ajanut ladalla siihen tolppaan. miettikää hei mitä alatte kirjottelemaan ja selittämään tuolla ympäriinsä.

• fafaasf

Tarkoituksenani ei ole millään tavalla puolustella Mahlakankareen hurjastelijaa, mutta rajaa siihen wauhkoamiseen, eiköhän se jannu rangaistuksensa saa tai ole jo saanut.

Jeesustellaan lisää. Kuinka moni ajaa esim Salonkadulla 40km/h alueella 07.00-09.00 aikoihin sitä sallittua neljääkymppiä. Ei kovinkaan moni.

Kovaa pyyhälletään vasentakaistaa ohi...sitä ei tietääkseni ole kuitenkaan suunniteltu ohituskaistaksi, jolla saisi ajaa kahdeksaakymppiä.
        Kadun varrella kuitenkin mm. koulu.

**keleen lasten tappajat ja murhaajat!

• 4-kymmpinen isä

Ei kyse ole mistään iästä tai muusta, vaan tällaisella alueella ei j-lauta ajeta yli rajoitusten!

• manamans
        4-kymmpinen isä kirjoitti:

Ei kyse ole mistään iästä tai muusta, vaan tällaisella alueella ei j-lauta ajeta yli rajoitusten!

täällä uhotaan kaikenlaista sitä ajajaa kohtaan, väärin hän on tehnykin en sitä väitäkään, mutta yleensä sitten kun pitäisi näitä uhoamisia toteuttaa niin menee sormi suuhun!

• -?-
        manamans kirjoitti:

täällä uhotaan kaikenlaista sitä ajajaa kohtaan, väärin hän on tehnykin en sitä väitäkään, mutta yleensä sitten kun pitäisi näitä uhoamisia toteuttaa niin menee sormi suuhun!

"Pitäs saada sellanen laki joka kieltää nopeiden autojen myynnin perheelliselle bensan säästäjälle. Insinöörit on värkänneet ihmisen alle helvetin lieskat ja tulimyrskyn siks että joku sytyttäis ne tuleen ja ajais niin että selkänahka liimautuis penkkiin kiinni. ...ja yhtään autoa en ole ostanut muuta kun suoralla rahalla. Ja suoralla mun konttero kulkee! Ja kulkis vielä kovenpaa jos nää keskiportaan visan vinguttaja porsaat ei olis tukkimassa teitä taloudellisuusajolla. Ne on matkalla mökille jonne ne hankkinu kaasugrillin huoltamolta kun ne ei saa puita syttymään paremmin kun vaimo räpsyä, joka näyttää 4kymppisenä sellasta naamaa ettei paljon viitti kymmentä minuuttia pidempää kattella kun tulee asiaa savivellilätäkölle jota ne kutsuu järveks... JA KOKO AJAN SIINÄ PIHASSA SEISOO SE PIRSSI JOTA SE LÄSKI EI POLKASE, NIINKUN EI POLKASE SITÄ MUIJAAKAAN. VAIKKA KOKO AJAN NÄKEE ETTÄ MIELI TEKEE NIIN ETTÄ POHKEESTA VALUU. SE LYLLYMAHA SAATANA TEKEE SAMAN SILLE MUIJALLE KUN SILLE AUTOLLEKKIN. SE EI KÄYTÄ NIITÄ SIIHEN TARKOTUKSEEN MIHIN NE ON LUOTUKKIN. SE KARSTOTTUU, MUIJASTA KARISEE HYMY JA PILKE.. JA AUTOSTA TARKOTUS. JA MOLEMPIEN ARVO PUTOO SILMISSÄ."

• Hippahei
        -?- kirjoitti:

"Pitäs saada sellanen laki joka kieltää nopeiden autojen myynnin perheelliselle bensan säästäjälle. Insinöörit on värkänneet ihmisen alle helvetin lieskat ja tulimyrskyn siks että joku sytyttäis ne tuleen ja ajais niin että selkänahka liimautuis penkkiin kiinni. ...ja yhtään autoa en ole ostanut muuta kun suoralla rahalla. Ja suoralla mun konttero kulkee! Ja kulkis vielä kovenpaa jos nää keskiportaan visan vinguttaja porsaat ei olis tukkimassa teitä taloudellisuusajolla. Ne on matkalla mökille jonne ne hankkinu kaasugrillin huoltamolta kun ne ei saa puita syttymään paremmin kun vaimo räpsyä, joka näyttää 4kymppisenä sellasta naamaa ettei paljon viitti kymmentä minuuttia pidempää kattella kun tulee asiaa savivellilätäkölle jota ne kutsuu järveks... JA KOKO AJAN SIINÄ PIHASSA SEISOO SE PIRSSI JOTA SE LÄSKI EI POLKASE, NIINKUN EI POLKASE SITÄ MUIJAAKAAN. VAIKKA KOKO AJAN NÄKEE ETTÄ MIELI TEKEE NIIN ETTÄ POHKEESTA VALUU. SE LYLLYMAHA SAATANA TEKEE SAMAN SILLE MUIJALLE KUN SILLE AUTOLLEKKIN. SE EI KÄYTÄ NIITÄ SIIHEN TARKOTUKSEEN MIHIN NE ON LUOTUKKIN. SE KARSTOTTUU, MUIJASTA KARISEE HYMY JA PILKE.. JA AUTOSTA TARKOTUS. JA MOLEMPIEN ARVO PUTOO SILMISSÄ."

Tai sitten ne on tajunnu, että jos haluaa kovaa ajaa, niin ajetaan suljetulla alueella.... ja suurella todennäköisyydellä niitten eukotkin saa parempaa kyytiä, kun sun kaltainen finninaama ikinä pystyis antaan...

• -###-
        -?- kirjoitti:

"...koulut alkaa taas, niin pääset opiskelemaan kansalaistaitoa, yhteiskuntaoppia, äikkää ja kaikkea muutakin, mikä auttaa sinua elämäsi varrella eteen tuleviin onkelmiin, niinku ongelmiin..."

Eikvaa.

• fgjjf
        -?- kirjoitti:

Klassikko... Loisto leffa :)

• näin ollutkaan

ja kuka oli väittänyt että tämä kyseinen auto oli nurin kadulla:D jos auto nurin käy ni eihan siinä ylensä mikä tahansa auto ole hirveen hyvässä kunnossa. aika jännä juttu kun näyttää toiset tietävän aina paremmin. mutta olemmehan me salossa. kaikki tietää peremmin toisten asiat ku henkilö itse:D ja lisää selitetään kadulla paskaa:D

• :D:

No jos auto menee nurin tai ympäri ulos tieltä, koska on ajettu törkeää ylinopeutta alueella, jossa on mm. tasa-arvoisia risteyksiä...:D, :D

Niin, että oliko se auto nurin vai ei, sekö sinua tässä ihmetytti..:D, :D?D

• qwe3
        :D: kirjoitti:

No jos auto menee nurin tai ympäri ulos tieltä, koska on ajettu törkeää ylinopeutta alueella, jossa on mm. tasa-arvoisia risteyksiä...:D, :D

Niin, että oliko se auto nurin vai ei, sekö sinua tässä ihmetytti..:D, :D?D

Huvittaa lueskella kaiken maailman perheen omaavia raapustamassa tarinaansa tänne..

Vastaava auto maksaa veroineen 10 000€ ottaen huomioon km-määrän kunnon jne. Lehdessä oleva juttu oli kevyesti ylimitoitettu tapahtuneeseen ja mikäs ihme se on kun kyseessä oli nuori ajaja. Jos sama olisi tapahtunut ja kuskina olisi ollut vanhempi perheellinen isä vuoden 90 asconalla, juttua lehteen tuskin olisi edes tullut. Vanhat patut kyyhöttää keskustassa 20kmh ja tästä syystä vaaratilanteita sattu enemmän kun lähdetään ohittamaan jne. Vanhoilta ihmisiltä kortti pois jotka eivät ole enää liikenteeseen kelvollisia.

Itse olen nuori kuski ja voin väittää täydellä varmuudella että kun olen ajanut liikenteessä niin vanhat ihmiset, sekä naiset, iästä riippumatta aiheuttavat enemmän ongelmia liikenteessä kuin minä itse, eikä kyseessä nyt ole se että olisin sokea omille virheilleni liikenteessä. Uutta peltiä olisin saanut monesti jos en olisi jaksanut jarrua painaa ja päästää leidiä eteen joka ei peiliin kytännyt kun kaistaa vaihtoi.

Teidän ihanat pikku vauvanne jotka kulkevat aamuisin kouluun ja päivällä pois ovat varmasti enemmän alttiita jäämään vanhojen pappojen ja perheen vanhempien alle jotka kauheassa "kiireessä" ajavat kauppaan tai muuten vaan eivät enää nää liikenteessä(vanhukset), verrattuna nuoriin.

• sun kirjotukses
        qwe3 kirjoitti:

Huvittaa lueskella kaiken maailman perheen omaavia raapustamassa tarinaansa tänne..

Vastaava auto maksaa veroineen 10 000€ ottaen huomioon km-määrän kunnon jne. Lehdessä oleva juttu oli kevyesti ylimitoitettu tapahtuneeseen ja mikäs ihme se on kun kyseessä oli nuori ajaja. Jos sama olisi tapahtunut ja kuskina olisi ollut vanhempi perheellinen isä vuoden 90 asconalla, juttua lehteen tuskin olisi edes tullut. Vanhat patut kyyhöttää keskustassa 20kmh ja tästä syystä vaaratilanteita sattu enemmän kun lähdetään ohittamaan jne. Vanhoilta ihmisiltä kortti pois jotka eivät ole enää liikenteeseen kelvollisia.

Itse olen nuori kuski ja voin väittää täydellä varmuudella että kun olen ajanut liikenteessä niin vanhat ihmiset, sekä naiset, iästä riippumatta aiheuttavat enemmän ongelmia liikenteessä kuin minä itse, eikä kyseessä nyt ole se että olisin sokea omille virheilleni liikenteessä. Uutta peltiä olisin saanut monesti jos en olisi jaksanut jarrua painaa ja päästää leidiä eteen joka ei peiliin kytännyt kun kaistaa vaihtoi.

Teidän ihanat pikku vauvanne jotka kulkevat aamuisin kouluun ja päivällä pois ovat varmasti enemmän alttiita jäämään vanhojen pappojen ja perheen vanhempien alle jotka kauheassa "kiireessä" ajavat kauppaan tai muuten vaan eivät enää nää liikenteessä(vanhukset), verrattuna nuoriin.

Aika rankkaa yleistystä naiskuskeja kohtaan. Kaikessa p*skantärkeydessäs voit miettiä tiedostatko sä olevas sokea ajovirheilles liikenteessä vai et.

• asdfasfd
        sun kirjotukses kirjoitti:

Aika rankkaa yleistystä naiskuskeja kohtaan. Kaikessa p*skantärkeydessäs voit miettiä tiedostatko sä olevas sokea ajovirheilles liikenteessä vai et.

Tiedostan kyllä ajotapani varsin hyvin koska tyhmähän ei tarvitse olla ja voin vakuudella sanoa että en varmasti kuulu ylläolevaan kastiin joka aiheuttaa vastaavia vaaratilanteita, en muille, en itselleni taikka muuten vaan liiku liikenteessä säännöistä tai tavoista tietämättömänä.

Yleistyst naisia kohtaan oli ehkä rankka, siinä olet ihan oikeassa mutta en jaksanut tarkemmin siitä jutustaa. Juuri kortin saaneet tai ylipäätään noin 20v olevat naiset ajavat keskustassa yli 50kmh(varmasti suuremmalla prosentilla kuin miehet) ja muutenkin sulkuviivat ovat ihan hepreaa jne. Useamman kerran olen meinannut saada uutta peltiä sen takia koska nainen on meinannut vaihtaa kaistaa keskustassa ja tulla kylkeen vaikka olen ollut viereisellä kaistalla jo jonkin aikaa. Kyseistä hommaahan huvittaa että sen jälkeen ku naisella on syke 200 ja huomaa että melkeen pääsi maksamaan uusia peltejä niin sitten tulee sellaisia murhaavia katseita 'voi vitun kloppi opettele ajamaan' ja hyvä ettei maailmanlaajuiset käsimerkit pääse käyttöön, ja vain siksi että olen nuori kuski 8) Mutta nuori kuski ei tarkoita suoraan sitä että olisi paska kuski, kuten että kaikki naiset olisivat huonoja kuskeja, ei ei. Ja sinä siinä paskantärkeydessäs voit miettiä myös samaa asiaa.

Ylipäätään nuoremmilla on liikennesäännöt varmasti paremmassa muistissa kuin 50 vuotiailla. Suurimmat ongelmat mitä olen itse tavannut on tämä kaikille tuntematon liikenneympyrä, koska pitää vilkuttaa ja koska ei, vaikeaksi meni eikö mennytkin? Sitten ryhmittyminen ja muiden huomioiminen, ei siellä jumalauta olla yksin liikenteessä, jos itse olet kääntymässä niin voit ryhmittyä niin että muut pääsevät menemään ohitsesi jos tämä olisi mahdollista, vaikka olisi kuinka audi q7..

• se
        asdfasfd kirjoitti:

Tiedostan kyllä ajotapani varsin hyvin koska tyhmähän ei tarvitse olla ja voin vakuudella sanoa että en varmasti kuulu ylläolevaan kastiin joka aiheuttaa vastaavia vaaratilanteita, en muille, en itselleni taikka muuten vaan liiku liikenteessä säännöistä tai tavoista tietämättömänä.

Yleistyst naisia kohtaan oli ehkä rankka, siinä olet ihan oikeassa mutta en jaksanut tarkemmin siitä jutustaa. Juuri kortin saaneet tai ylipäätään noin 20v olevat naiset ajavat keskustassa yli 50kmh(varmasti suuremmalla prosentilla kuin miehet) ja muutenkin sulkuviivat ovat ihan hepreaa jne. Useamman kerran olen meinannut saada uutta peltiä sen takia koska nainen on meinannut vaihtaa kaistaa keskustassa ja tulla kylkeen vaikka olen ollut viereisellä kaistalla jo jonkin aikaa. Kyseistä hommaahan huvittaa että sen jälkeen ku naisella on syke 200 ja huomaa että melkeen pääsi maksamaan uusia peltejä niin sitten tulee sellaisia murhaavia katseita 'voi vitun kloppi opettele ajamaan' ja hyvä ettei maailmanlaajuiset käsimerkit pääse käyttöön, ja vain siksi että olen nuori kuski 8) Mutta nuori kuski ei tarkoita suoraan sitä että olisi paska kuski, kuten että kaikki naiset olisivat huonoja kuskeja, ei ei. Ja sinä siinä paskantärkeydessäs voit miettiä myös samaa asiaa.

Ylipäätään nuoremmilla on liikennesäännöt varmasti paremmassa muistissa kuin 50 vuotiailla. Suurimmat ongelmat mitä olen itse tavannut on tämä kaikille tuntematon liikenneympyrä, koska pitää vilkuttaa ja koska ei, vaikeaksi meni eikö mennytkin? Sitten ryhmittyminen ja muiden huomioiminen, ei siellä jumalauta olla yksin liikenteessä, jos itse olet kääntymässä niin voit ryhmittyä niin että muut pääsevät menemään ohitsesi jos tämä olisi mahdollista, vaikka olisi kuinka audi q7..

olinkin minä joka alkoi paskantärkeäks? Sinäpä se yleistit ja kyl toi sun tekstis on niin tärkeilyä et huh huh..
        "Tiedostan kyllä ajotapani varsin hyvin koska tyhmähän ei tarvitse olla ja voin vakuudella sanoa että en varmasti kuulu ylläolevaan kastiin joka aiheuttaa vastaavia vaaratilanteita, en muille, en itselleni taikka muuten vaan liiku liikenteessä säännöistä tai tavoista tietämättömänä."
        Niin, että muut aiheuttaa niitä vaaratilanteita tahallaan?Monet tuskin huomaa niitä virheitään, kuten et sinäkään.
        Omakohtaisia kokemuksia löytyy mieskuskeista, joiden kohdalla on saanut ihmetellä että mistä muropaketista se kortti on tullutkaan..
        Mutta annetaanpa nyt aplodit edellisen kirjoittajalle, Salon ainoalle täydelliselle kuskille.

• Haha =D
        se kirjoitti:

olinkin minä joka alkoi paskantärkeäks? Sinäpä se yleistit ja kyl toi sun tekstis on niin tärkeilyä et huh huh..
        "Tiedostan kyllä ajotapani varsin hyvin koska tyhmähän ei tarvitse olla ja voin vakuudella sanoa että en varmasti kuulu ylläolevaan kastiin joka aiheuttaa vastaavia vaaratilanteita, en muille, en itselleni taikka muuten vaan liiku liikenteessä säännöistä tai tavoista tietämättömänä."
        Niin, että muut aiheuttaa niitä vaaratilanteita tahallaan?Monet tuskin huomaa niitä virheitään, kuten et sinäkään.
        Omakohtaisia kokemuksia löytyy mieskuskeista, joiden kohdalla on saanut ihmetellä että mistä muropaketista se kortti on tullutkaan..
        Mutta annetaanpa nyt aplodit edellisen kirjoittajalle, Salon ainoalle täydelliselle kuskille.

Ketä tässä täydellisestä puhu? Sanoin vain että en aiheuta vaaratilanteita, ei tarvitse kaahata ja liikennesäännöt on harvinaisen yksinkertaisia, toki jokaiselle joskus käy virheitä, se on selvää, mutta minkälaisia. Ajaa 150kmh nelifillariluisteessa tolppaan vai että ei välttämättä huomaa suojantien ylittäjää samantien, eriasia.

"niin että muut aiheuttaa niitä vaaratilanteita tahallaan" aaaa, nyt ymmärsin mitä tarkoitat, jos joku tekee vahingossa virheen niin sehän on täysin hyväksyttävää lähti henki tai ei, aivan aivan. Vaaratilanteiden tahallaan aiheuttamisestakaan ei puhuttu, puhutaan vaikkapa "aidasta eikä aidan seipäästä" 8)

Millä perusteella väität että juuri minä en itse huomaisi virheitäni? Enkä kyllä tekstiäni tärkeilyksi luokittelisi, kerro toki itse miten olisit itse kyseisen asian muotoillut?

• Växi
        Haha =D kirjoitti:

Ketä tässä täydellisestä puhu? Sanoin vain että en aiheuta vaaratilanteita, ei tarvitse kaahata ja liikennesäännöt on harvinaisen yksinkertaisia, toki jokaiselle joskus käy virheitä, se on selvää, mutta minkälaisia. Ajaa 150kmh nelifillariluisteessa tolppaan vai että ei välttämättä huomaa suojantien ylittäjää samantien, eriasia.

"niin että muut aiheuttaa niitä vaaratilanteita tahallaan" aaaa, nyt ymmärsin mitä tarkoitat, jos joku tekee vahingossa virheen niin sehän on täysin hyväksyttävää lähti henki tai ei, aivan aivan. Vaaratilanteiden tahallaan aiheuttamisestakaan ei puhuttu, puhutaan vaikkapa "aidasta eikä aidan seipäästä" 8)

Millä perusteella väität että juuri minä en itse huomaisi virheitäni? Enkä kyllä tekstiäni tärkeilyksi luokittelisi, kerro toki itse miten olisit itse kyseisen asian muotoillut?

Varsinainen ruuneperi. Sinun olisi hyvä miettiä ammatinvalintaasi ja ryhtyä esimerkiksi autokoulunopettajaksi. Parhaimmillasi olisit varmasti telkkarissa selostamassa, kuinka liikenteessä tulisi oikein ajaa. Sana on nimittäin niin sanotusti hallussa. .."se on gyllä gauheeta..":)

• safghh
        Växi kirjoitti:

Varsinainen ruuneperi. Sinun olisi hyvä miettiä ammatinvalintaasi ja ryhtyä esimerkiksi autokoulunopettajaksi. Parhaimmillasi olisit varmasti telkkarissa selostamassa, kuinka liikenteessä tulisi oikein ajaa. Sana on nimittäin niin sanotusti hallussa. .."se on gyllä gauheeta..":)

Oli kyllä niin hyvin perusteltu juttu että täytyy ottaa neuvo huomioon... Toiset ihmiset ei vaan osaa ajaa liikenteessä(ja nyt niille pilkun nussijoille että tässä kommentissa ei ole mitenkään ideana että olisin itse maailman paras kuski tai siis salon täydellinen kuski niin kuin joku viittasi).

"Salon ainoalle täydelliselle kuskille", aina ei tarvitse olla täydellinen että osaisi ajaa liikenteessä 8) taisi olla nainen kommentoimassa ja tuli vedettyä kaliiperia liian iso herne nenään yleistyksestä :(((

• hurjastelleet

Aloituksesta paistaa pelkkä kateus.

Kysyn vaan, onko 40 alueella hurjasteleminen sallitumpaa, jos vanhemmat ovat köyhiä ja kipeitä?

Koomista tekstiä teillä siellä salossa, sossujen kaupungissa.

• Anonyymi

Eipä ole järki vieläkään kasvanut tämän jantterin päähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      147
      3942
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      10
      3438
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      46
      2933
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2862
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      142
      2513
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2174
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      16
      1388
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      99
      1355
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1304
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      80
      1166
    Aihe