käytetyn Lexus 200:sen ja oisko käyttäjiltä kokemuksia ko.laitteesta?
Hyvät varusteet ja takaveto viehättää. Onkohan kalliit huollot ym...
Asialliset vastaukset kiitos!!!
Olisin
9
4896
Vastaukset
- malli..
yli 5 vuotta.
Aloitetaas luotettavuudesta: ainoastaan pallonivel eteen ja pari polttimoa vaihdettu jos nyt vioista voi puhua. Eli luokkansa luotettavimpia...mittarissa yli 150tkm.
Varustepaketteja pari/kolme erilaista. Mulla puolinahkasisusta, sähköpenkki ja parempi audiojärjestelmä jonka tunnistaa hattuhyllyn kaiuttimien lexus logosta.
Huollot hitusen kalliimpia kuin vastaavan ikäseen avensikseen. Jakohihnan ja vesipumpun vaihto kustansi muistaakseni 570€. Öljynvaihto 70-100€ luokkaa, vaihtoväli 15tkm.
Talviautoksi huonohko, koska takavetonen ja luistonestojärjestelmä ei ole parhaasta päästä. Osta hyvät nastarenkaat. Lämpenee nopeasti ja käynnistyy kovillakin pakkasilla kuin sähkölamppu.
Niin ja tässä mallissahan on takana ne legendaariset "lexus valot" josta hirmuisa kopiontivimma muilla autovalmistajilla sekä tuunaajilla alkoi.
Lue tekniikan maailman 1/2000 juttu.- kovasti kommentista!
Mielestäni tuntuu olevan luokkaa laadukkaampi kuin ihan perus Toyota. Lexus siis huolletaan samassa paikassa kuin Toyotat? Kuinkahan huolto onnistuu ns monimerkkikorjaamossa?
- huolletaan
kovasti kommentista! kirjoitti:
Mielestäni tuntuu olevan luokkaa laadukkaampi kuin ihan perus Toyota. Lexus siis huolletaan samassa paikassa kuin Toyotat? Kuinkahan huolto onnistuu ns monimerkkikorjaamossa?
Tojon huolloissa. Eihän kysymyksessä ole muutakuin auto siinä missä muutkin. Olen nähnyt jopa LS460 huoltokirjan jossa tojotan huoltoleima. Kysymys on vaan siitä, että jos asut pääkaupunkiseudulla niin Suomen ainoa valtuutettu Lexus huolto on siellä.
Sitten on niitä ihmisiä jotka haluavat täydellisen merkkihuoltohistorian autolleen, eli lähtevät vaikka Rovaniemeltä ajamaan Vantaalle huollon takia...
Monimerkkikorjaamoista en tiedä, tojon huolloissa luulisi olevan enemmän kokemusta. Mutta eihän tuo is200 nyt mikään niin tekninen ole etteikö sen huolto onnistuisi missä vaan. Itse olen vaihtanut ite öljyt ja pallonivelet sun muut pikku hommat siellä missä halvimmalla saa. Ja isot hommat sitten tojotalla(jakopää) - tuossa
huolletaan kirjoitti:
Tojon huolloissa. Eihän kysymyksessä ole muutakuin auto siinä missä muutkin. Olen nähnyt jopa LS460 huoltokirjan jossa tojotan huoltoleima. Kysymys on vaan siitä, että jos asut pääkaupunkiseudulla niin Suomen ainoa valtuutettu Lexus huolto on siellä.
Sitten on niitä ihmisiä jotka haluavat täydellisen merkkihuoltohistorian autolleen, eli lähtevät vaikka Rovaniemeltä ajamaan Vantaalle huollon takia...
Monimerkkikorjaamoista en tiedä, tojon huolloissa luulisi olevan enemmän kokemusta. Mutta eihän tuo is200 nyt mikään niin tekninen ole etteikö sen huolto onnistuisi missä vaan. Itse olen vaihtanut ite öljyt ja pallonivelet sun muut pikku hommat siellä missä halvimmalla saa. Ja isot hommat sitten tojotalla(jakopää)suositteli lukemaan TM 1/2000. Se oli muistaakseni se lehti jossa oli jonkin sortin vertailu tuon luokan autoista. Jos olet vielä kahden vaiheilla Lexuksen hankkimisessa, suosittelin että ÄLÄ lue sitä vertailua. Tai no toisaalta.. Siinä kyllä jutun alkutaipaleilla kyllä kerrotaan yhdestä miehestä, joka sitten vertailee niitä autoja. Kertoopa siinä samalla myös ennakkoasenteistaan japanilaisa autoja kohtaan. Lexus oli tietenkin verailun ainoa japanilainen. Loppuavostelussa IS200 sai tasan yhden tähden, ja "Ajopuu" kehui ainoastaan auton varustelua ja takuuta.
Oli kyllä äärimmäisen epäreilu vertailu Lexuksen kannalta, sillä saman hintaluokan autoja oli mukana myös 2.5 V6- sekä turbomoottoreilla varustettuja. Eipä ole sen jälkeen Lexuksia TM:n vertailuissa näkynyt, vaikka muita luokan autoja on kyllä ollut useastikin. Ehkä parempi niin. TM ei kuitenkaan osaisi olla mainitsematta yhtenäisyyksistä Toyotaan. Viimeistään siinä kohtaa menee aina itseltäni maku koko juttua kohtaan. - artikkelissa
tuossa kirjoitti:
suositteli lukemaan TM 1/2000. Se oli muistaakseni se lehti jossa oli jonkin sortin vertailu tuon luokan autoista. Jos olet vielä kahden vaiheilla Lexuksen hankkimisessa, suosittelin että ÄLÄ lue sitä vertailua. Tai no toisaalta.. Siinä kyllä jutun alkutaipaleilla kyllä kerrotaan yhdestä miehestä, joka sitten vertailee niitä autoja. Kertoopa siinä samalla myös ennakkoasenteistaan japanilaisa autoja kohtaan. Lexus oli tietenkin verailun ainoa japanilainen. Loppuavostelussa IS200 sai tasan yhden tähden, ja "Ajopuu" kehui ainoastaan auton varustelua ja takuuta.
Oli kyllä äärimmäisen epäreilu vertailu Lexuksen kannalta, sillä saman hintaluokan autoja oli mukana myös 2.5 V6- sekä turbomoottoreilla varustettuja. Eipä ole sen jälkeen Lexuksia TM:n vertailuissa näkynyt, vaikka muita luokan autoja on kyllä ollut useastikin. Ehkä parempi niin. TM ei kuitenkaan osaisi olla mainitsematta yhtenäisyyksistä Toyotaan. Viimeistään siinä kohtaa menee aina itseltäni maku koko juttua kohtaan.saab voitti ja sitä kehuttiin aika lailla(miten mm. turbo vie kiihtyvyydessä lexuksen yms.)
Noissa testeissä ei LAINKAAN ajatella että sillä autolla ajetaan vielä 10v päästäkin ja sen täytyy olla luotettava silloinkin.
Nyt puljut täynnä noita 1999 vuoden saabbeja,vikoja piisaa ja myyntihinnat ei puoliakaan lexuksien vastaavista.
Mutta kaipa jutun arvostelija ajoi sillä vaan yhden vuoden ja vaihtoi uuteen...=) - kovin tutulta!
tuossa kirjoitti:
suositteli lukemaan TM 1/2000. Se oli muistaakseni se lehti jossa oli jonkin sortin vertailu tuon luokan autoista. Jos olet vielä kahden vaiheilla Lexuksen hankkimisessa, suosittelin että ÄLÄ lue sitä vertailua. Tai no toisaalta.. Siinä kyllä jutun alkutaipaleilla kyllä kerrotaan yhdestä miehestä, joka sitten vertailee niitä autoja. Kertoopa siinä samalla myös ennakkoasenteistaan japanilaisa autoja kohtaan. Lexus oli tietenkin verailun ainoa japanilainen. Loppuavostelussa IS200 sai tasan yhden tähden, ja "Ajopuu" kehui ainoastaan auton varustelua ja takuuta.
Oli kyllä äärimmäisen epäreilu vertailu Lexuksen kannalta, sillä saman hintaluokan autoja oli mukana myös 2.5 V6- sekä turbomoottoreilla varustettuja. Eipä ole sen jälkeen Lexuksia TM:n vertailuissa näkynyt, vaikka muita luokan autoja on kyllä ollut useastikin. Ehkä parempi niin. TM ei kuitenkaan osaisi olla mainitsematta yhtenäisyyksistä Toyotaan. Viimeistään siinä kohtaa menee aina itseltäni maku koko juttua kohtaan.Ei oo Lexuksen maahantuojat tarpeeksi "maasuttaneet" TM:n toimitusta!! Tais olla turhan ohuet pippuripihvit! Euroautot voittaa aina Teknarin testit!!!
Ko koeajoilla voi pyyhkiä perseensä!!! - suo24
artikkelissa kirjoitti:
saab voitti ja sitä kehuttiin aika lailla(miten mm. turbo vie kiihtyvyydessä lexuksen yms.)
Noissa testeissä ei LAINKAAN ajatella että sillä autolla ajetaan vielä 10v päästäkin ja sen täytyy olla luotettava silloinkin.
Nyt puljut täynnä noita 1999 vuoden saabbeja,vikoja piisaa ja myyntihinnat ei puoliakaan lexuksien vastaavista.
Mutta kaipa jutun arvostelija ajoi sillä vaan yhden vuoden ja vaihtoi uuteen...=)Eiköhän jo pelkästään se että Saabi voitti, kerro kaiken oleellisen koko testistä. Siinä autossa ei ole muuta hyvää kuin turboahdin ja se että niitä näkee nykyisin enää harvoin liikenteessä.
- Dide
kovin tutulta! kirjoitti:
Ei oo Lexuksen maahantuojat tarpeeksi "maasuttaneet" TM:n toimitusta!! Tais olla turhan ohuet pippuripihvit! Euroautot voittaa aina Teknarin testit!!!
Ko koeajoilla voi pyyhkiä perseensä!!!Kiinnostaisi tietää että onko Lexus laatuvaikutelmassa lähellä Sakuja, entä ajettavuus,hiljaisuus,ym. Autoa pidän max.3 vuotta, se ei kiinnosta toimiiko auto 10 vuoden päästä. Elikkä ,onko Lexus parempi kuin Anjovis? Jotenkin Lexus on alkanut kiinnostamaan autona mutta kammottaa vain yhtäläisyys Tojotan kanssa . Vertailukohtana olis Audi A4 ja Bimmerin kolmonen, eli suuret saappaat pitäisi Lexusksen täyttää. Asiallisia vastauksia kiitos!
- että bmw:n
Dide kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää että onko Lexus laatuvaikutelmassa lähellä Sakuja, entä ajettavuus,hiljaisuus,ym. Autoa pidän max.3 vuotta, se ei kiinnosta toimiiko auto 10 vuoden päästä. Elikkä ,onko Lexus parempi kuin Anjovis? Jotenkin Lexus on alkanut kiinnostamaan autona mutta kammottaa vain yhtäläisyys Tojotan kanssa . Vertailukohtana olis Audi A4 ja Bimmerin kolmonen, eli suuret saappaat pitäisi Lexusksen täyttää. Asiallisia vastauksia kiitos!
ja audin pitäis ihan oikeesti täyttää lexuksen saappaat!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1437815Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007300Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317192Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216748Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736361Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236024Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1125742Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht25706Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa835368