Minulla on muutama ruusu pihassa, epäilisin, että ne on ryhmäruusu The Fairy. Voikohan tuosta lajikkeesta olla vanhempia versioita kun sain ne yhden vanhan talon pihasta. Lehdet on neilikan terälehtien näköiset. Mahtaako tuo olla mikä ruusu jossa tuollaiset lehdet, punaisia ja vaaleanpunaisia. Kukkii koko kesän, keväästä syksyyn.
The "Fairy"
5
757
Vastaukset
- jokin muu
The fairy on maanpeiteruusu, rennot, leveät , maanmyötäiset varret, ei kasva paljoa korkeutta.
Ryhmäruusut ovat taas suurikukaisia ja kasvavat ylöspäin. Luulen ettei kukkasi ole fairy, vaan jokin muu.
Katsoppa The Fairyn kuvia:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=the fairy ruusu&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi- Maija*
olla joku muukin. Ne ovat vain ihan saman näköisiä mutta kasvaa korkeutta puolimetriä jopa enemmänkin. Viitisen senttiä kukan halkaisija.
- mieleeni
Maija* kirjoitti:
olla joku muukin. Ne ovat vain ihan saman näköisiä mutta kasvaa korkeutta puolimetriä jopa enemmänkin. Viitisen senttiä kukan halkaisija.
Maija*, tuli mieleeni , että tarkoittaisitkohan neilikkaruusua. Sitä vois kasvaa vanhoissakin pihoissa.
Siinä on vähän samanlaiset pienet kerrotut kukat ja niitä on monenvärisiä ja korkeuskin täsmäis.
Katsoppa kuvia :
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=neilikkaruusu&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq= - Maija*
mieleeni kirjoitti:
Maija*, tuli mieleeni , että tarkoittaisitkohan neilikkaruusua. Sitä vois kasvaa vanhoissakin pihoissa.
Siinä on vähän samanlaiset pienet kerrotut kukat ja niitä on monenvärisiä ja korkeuskin täsmäis.
Katsoppa kuvia :
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=neilikkaruusu&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq=Saattaisi olla hyvinkin tuo. Vaikuttaa niinkuin minulla olisi hiukan pienemmät kukat mutta voihan kuva olla hiukan erilainen. Minulla voi olla yhdessä oksassa jopa 50 kukkaa. Eli kohtalainen puska kun on muutama oksa.
- Maija*
Maija* kirjoitti:
Saattaisi olla hyvinkin tuo. Vaikuttaa niinkuin minulla olisi hiukan pienemmät kukat mutta voihan kuva olla hiukan erilainen. Minulla voi olla yhdessä oksassa jopa 50 kukkaa. Eli kohtalainen puska kun on muutama oksa.
minun ruusun tunnistus ongelma ole vielä ratkennut. Tänne ei kai voi itseottamaa kuvaa lähettää. Voisikohan jollekin muulle sivulle laittaa jos joku tunnistaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120