The "Fairy"

Maija*

Minulla on muutama ruusu pihassa, epäilisin, että ne on ryhmäruusu The Fairy. Voikohan tuosta lajikkeesta olla vanhempia versioita kun sain ne yhden vanhan talon pihasta. Lehdet on neilikan terälehtien näköiset. Mahtaako tuo olla mikä ruusu jossa tuollaiset lehdet, punaisia ja vaaleanpunaisia. Kukkii koko kesän, keväästä syksyyn.

5

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokin muu

      The fairy on maanpeiteruusu, rennot, leveät , maanmyötäiset varret, ei kasva paljoa korkeutta.

      Ryhmäruusut ovat taas suurikukaisia ja kasvavat ylöspäin. Luulen ettei kukkasi ole fairy, vaan jokin muu.

      Katsoppa The Fairyn kuvia:

      http://images.google.fi/images?hl=fi&q=the fairy ruusu&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

      • Maija*

        olla joku muukin. Ne ovat vain ihan saman näköisiä mutta kasvaa korkeutta puolimetriä jopa enemmänkin. Viitisen senttiä kukan halkaisija.


      • mieleeni
        Maija* kirjoitti:

        olla joku muukin. Ne ovat vain ihan saman näköisiä mutta kasvaa korkeutta puolimetriä jopa enemmänkin. Viitisen senttiä kukan halkaisija.

        Maija*, tuli mieleeni , että tarkoittaisitkohan neilikkaruusua. Sitä vois kasvaa vanhoissakin pihoissa.
        Siinä on vähän samanlaiset pienet kerrotut kukat ja niitä on monenvärisiä ja korkeuskin täsmäis.

        Katsoppa kuvia :

        http://images.google.fi/images?hl=fi&q=neilikkaruusu&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq=


      • Maija*
        mieleeni kirjoitti:

        Maija*, tuli mieleeni , että tarkoittaisitkohan neilikkaruusua. Sitä vois kasvaa vanhoissakin pihoissa.
        Siinä on vähän samanlaiset pienet kerrotut kukat ja niitä on monenvärisiä ja korkeuskin täsmäis.

        Katsoppa kuvia :

        http://images.google.fi/images?hl=fi&q=neilikkaruusu&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq=

        Saattaisi olla hyvinkin tuo. Vaikuttaa niinkuin minulla olisi hiukan pienemmät kukat mutta voihan kuva olla hiukan erilainen. Minulla voi olla yhdessä oksassa jopa 50 kukkaa. Eli kohtalainen puska kun on muutama oksa.


      • Maija*
        Maija* kirjoitti:

        Saattaisi olla hyvinkin tuo. Vaikuttaa niinkuin minulla olisi hiukan pienemmät kukat mutta voihan kuva olla hiukan erilainen. Minulla voi olla yhdessä oksassa jopa 50 kukkaa. Eli kohtalainen puska kun on muutama oksa.

        minun ruusun tunnistus ongelma ole vielä ratkennut. Tänne ei kai voi itseottamaa kuvaa lähettää. Voisikohan jollekin muulle sivulle laittaa jos joku tunnistaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe