Minulla on muutama ruusu pihassa, epäilisin, että ne on ryhmäruusu The Fairy. Voikohan tuosta lajikkeesta olla vanhempia versioita kun sain ne yhden vanhan talon pihasta. Lehdet on neilikan terälehtien näköiset. Mahtaako tuo olla mikä ruusu jossa tuollaiset lehdet, punaisia ja vaaleanpunaisia. Kukkii koko kesän, keväästä syksyyn.
The "Fairy"
5
749
Vastaukset
- jokin muu
The fairy on maanpeiteruusu, rennot, leveät , maanmyötäiset varret, ei kasva paljoa korkeutta.
Ryhmäruusut ovat taas suurikukaisia ja kasvavat ylöspäin. Luulen ettei kukkasi ole fairy, vaan jokin muu.
Katsoppa The Fairyn kuvia:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=the fairy ruusu&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi- Maija*
olla joku muukin. Ne ovat vain ihan saman näköisiä mutta kasvaa korkeutta puolimetriä jopa enemmänkin. Viitisen senttiä kukan halkaisija.
- mieleeni
Maija* kirjoitti:
olla joku muukin. Ne ovat vain ihan saman näköisiä mutta kasvaa korkeutta puolimetriä jopa enemmänkin. Viitisen senttiä kukan halkaisija.
Maija*, tuli mieleeni , että tarkoittaisitkohan neilikkaruusua. Sitä vois kasvaa vanhoissakin pihoissa.
Siinä on vähän samanlaiset pienet kerrotut kukat ja niitä on monenvärisiä ja korkeuskin täsmäis.
Katsoppa kuvia :
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=neilikkaruusu&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq= - Maija*
mieleeni kirjoitti:
Maija*, tuli mieleeni , että tarkoittaisitkohan neilikkaruusua. Sitä vois kasvaa vanhoissakin pihoissa.
Siinä on vähän samanlaiset pienet kerrotut kukat ja niitä on monenvärisiä ja korkeuskin täsmäis.
Katsoppa kuvia :
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=neilikkaruusu&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq=Saattaisi olla hyvinkin tuo. Vaikuttaa niinkuin minulla olisi hiukan pienemmät kukat mutta voihan kuva olla hiukan erilainen. Minulla voi olla yhdessä oksassa jopa 50 kukkaa. Eli kohtalainen puska kun on muutama oksa.
- Maija*
Maija* kirjoitti:
Saattaisi olla hyvinkin tuo. Vaikuttaa niinkuin minulla olisi hiukan pienemmät kukat mutta voihan kuva olla hiukan erilainen. Minulla voi olla yhdessä oksassa jopa 50 kukkaa. Eli kohtalainen puska kun on muutama oksa.
minun ruusun tunnistus ongelma ole vielä ratkennut. Tänne ei kai voi itseottamaa kuvaa lähettää. Voisikohan jollekin muulle sivulle laittaa jos joku tunnistaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787