Keinohedelmöitys on massamurha

Katsoin muutama päivä sitten "Jimiltä" ohjelman, jossa kerrottiin keinohedelmöityksestä.

Keinohedelmöityksessä hedelmöitetään kerrallaan 30-50 munasolua. Eli se tarkoittaa sitä, että on niin monta ihmistainta.

Kuitenkin niistä ihmisen aluista vain yksi otetaan kohtuun kasvamaan.

Miksi "vl-elämänsuojelu", sallii keinohedelmöityksen, joka on todellisuudessa massamurha?

Kyllä se tuo TV on saatanallinen kapistus, kun tuollaisenkin paljasti ;)

13

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsitykseni on, että vl:t hyväksyvät hedelmöityshoidot, olenko väärässä?

• Aika hiljaista

Tällä kohtaa!

• Aika hiljaista kirjoitti:

Tällä kohtaa!

Epäloogisuus vaivaa vl-oppeja. Ehkäisyssä ei yleensä tuhota, jo hedelmöittyneitä munasoluja, kierukkaa lukuunottamatta. Mutta ehkäisy on peikko heille.

Keinohedelmöityksessä tuhotaan joka kerta, montakymmentä, jo alkanutta ihmiselämää.

Tässäkin tulee esille se vl-ajattelu, että tarkoitus pyhittää keinon. Joka on tässä tapauksessa massamurha.

• omissa

nimissäni. En hyväksy keinohedelmöitystä. Mitään kantaa en ole siihen koskaan kuullutkaan mistään.
        tv. eräs vl

• omissa kirjoitti:

nimissäni. En hyväksy keinohedelmöitystä. Mitään kantaa en ole siihen koskaan kuullutkaan mistään.
        tv. eräs vl

..hiljaisen vl-hyväksynnän, asialle kuitenkin olevan, koska siihen ei kannanottoa viralliselta taholta ole tullut.

Jos ehkäisyynkään ei olisi otettu virallisia kannanottoja, sitä tehtäisiin hiljaisuudessa hyväksytysti.

• manses
        Devoit kirjoitti:

..hiljaisen vl-hyväksynnän, asialle kuitenkin olevan, koska siihen ei kannanottoa viralliselta taholta ole tullut.

Jos ehkäisyynkään ei olisi otettu virallisia kannanottoja, sitä tehtäisiin hiljaisuudessa hyväksytysti.

Olen vl ja mielestäni tässä asiassa on todellinen ristiriita ehkäisemättömyyden kanssa. En siis hyväksy varsinaisesti enkä itse menisi mut en tuomitse ketään jotka haluavat käydä hedelmöityshoidoissa.

Onhan sekin perhesuunnittelua sanan varsinaisessa merkityksessä. Harvoinpa lapsettomuudesta kärsivät hedelmöityshoidoilla hankkivat useamman kuin kaksi lasta. Lähtiessä jo tiedetään että monta lasta ei voi saada sillä tavoin.

Lisäksi mietityttää just tuo et että alkioita hedelmöitetään useita mut osa jää käyttämättä. Mihin ne sitten laitetaan? Sehän on tosiaan murhaamista.

Mut en silti äkkiseltään monta paria keksi jotka olisivat käyneet hoidoissa. Ehkä en kaikkia tiedäkään mut luulisin että vl:t ovat kuitenkin aika varovaisesti suhtautuneet tähän asiaan.

• manses kirjoitti:

Olen vl ja mielestäni tässä asiassa on todellinen ristiriita ehkäisemättömyyden kanssa. En siis hyväksy varsinaisesti enkä itse menisi mut en tuomitse ketään jotka haluavat käydä hedelmöityshoidoissa.

Onhan sekin perhesuunnittelua sanan varsinaisessa merkityksessä. Harvoinpa lapsettomuudesta kärsivät hedelmöityshoidoilla hankkivat useamman kuin kaksi lasta. Lähtiessä jo tiedetään että monta lasta ei voi saada sillä tavoin.

Lisäksi mietityttää just tuo et että alkioita hedelmöitetään useita mut osa jää käyttämättä. Mihin ne sitten laitetaan? Sehän on tosiaan murhaamista.

Mut en silti äkkiseltään monta paria keksi jotka olisivat käyneet hoidoissa. Ehkä en kaikkia tiedäkään mut luulisin että vl:t ovat kuitenkin aika varovaisesti suhtautuneet tähän asiaan.

On tieten kohtuutonta meuhkata näistä murhista niille, jotka hedelmöityshoidon kautta lapsen ovat saaneet.

SRK:n viöpittömyyttä epäilen, kun elämää sanovat suojelevansa.

Minusta hedelmöityshoito ja abortti ovat rinnasteisia. Sillä erotuksella, ettei abortissa tule kuin yksi murha kerrallaan.

• kanssasi.
        Devoit kirjoitti:

On tieten kohtuutonta meuhkata näistä murhista niille, jotka hedelmöityshoidon kautta lapsen ovat saaneet.

SRK:n viöpittömyyttä epäilen, kun elämää sanovat suojelevansa.

Minusta hedelmöityshoito ja abortti ovat rinnasteisia. Sillä erotuksella, ettei abortissa tule kuin yksi murha kerrallaan.

voi olla samaa mieltä > Minusta hedelmöityshoito ja abortti ovat rinnasteisia. Sillä erotuksella, ettei abortissa tule kuin yksi murha

• kanssasi. kirjoitti:

voi olla samaa mieltä > Minusta hedelmöityshoito ja abortti ovat rinnasteisia. Sillä erotuksella, ettei abortissa tule kuin yksi murha

Ettei tule riitasointuja yhteiseen säveleen :)

Hyvää yötä

• on elämän

ja kuoleman herra sanoo aimo ja silti tanskalaisiittiöin srk-kansaa siitetän

• Jesaja:
        29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,

• vl-vastaukset?

Tähän koeputkihedelmöityskysymykseen ei kyllä koskaan tule kunnollisia vl-vastauksia. Miksi ihmeessä?

Ainoan vl-kannanoton koeputkihedelmöityshoitoihin olen itse jostain lukenut, ja se on, että ok, kunhan käytetään vain parin omia sukusoluja. Siihen ei koskaan oteta kantaa, että vl:t sallivat jo hedelmöitettyjen alkioiden tuhoamisen (siihenhän ehkäisyasiassa aina vedotaan että ei saa murhata ihmisalkua joka on siis hedelmöitynyt munasolu). Miksi tässä asiassa nyt sitten hyväksytään alkioiden tuhoaminen?

• Ovat ehtineet antaa siunauksensa asialle, josta ilmeisesti eivät tienneet tarpeeksi.

Todella noloa heille, jotka möykkäävät ehkäisystä murhan syntinä ja keinohedelmöityksen myötä sitten hyväksyvät kymmeniin menevän murhat, yhden syntyneen vastapainona.

Tätä asiaa meidän ei pidä jättää tähän, vaan joka kerta, kun tulee kysymys ehkäisyn synnistä, esittäkäämme kysymys keinohedelmöityksen massamurhasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe