Mitä syntymäaikani kertoo?

Ria_

Olisin kiinnostunut kuulemaan joltain astrologiaan perehtyneeltä mitä syntymäaikani kertoo ja mitä sen mukaan on tulevaisuudessa vielä odotettavissa?
Olen nainen ja syntynyt 6.11.1980 n. klo 15.40 Oulaisissa.
Mitä näillä tiedoilla saa selville? Mielenkiinnolla odotan jos joku haluaa jotain kertoa ja palautetta annan.
Kiitos :)

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomaton Kokemus

      Älä huuda noin kovaa! voivat vielä kuulla.

      Astrologiapastoreiden ahneissa mielissä väikkyy ihana kuva suuresta läjästä rahanroskaa heti, kun he vain huomaavat jonkun jymäytettävän.

      He kyllä jaarittelevat sinulle ummet ja lammet, jotta saisivat tuon kuvan hieman todellisemmaksi.

      Älä aina huiputtaa itseäsi!

      Ei ole olemassa mitään helppoa ratkaisua kysymykseen: "Kuka minä olen?".
      Koe asioita konkreettisessa ja abstraktissa maailmassa, pohdi heränneitä tuntemuksiasi ja rupea tästä kutomaan paitaasi, jossa lukee "Minä olen".

      • Ria_

        En ajatellut kuvettani kenellekkään kaivella juuri tuon taki...
        Ajattelin jos joku harrastelija tai sitten kokeneempi haluaisi ystävällisyyttään jotain kertoa. Kenties sellaisiakin ihmisiä olisi?... Jos ei niin, päivä jatkuu siitä huolimatta.


      • Ria.
        Ria_ kirjoitti:

        En ajatellut kuvettani kenellekkään kaivella juuri tuon taki...
        Ajattelin jos joku harrastelija tai sitten kokeneempi haluaisi ystävällisyyttään jotain kertoa. Kenties sellaisiakin ihmisiä olisi?... Jos ei niin, päivä jatkuu siitä huolimatta.

        Katsoin Helmi-sivun tulkintaasi.
        Aloitan siitä, kun tunnen yhden luonteenpiirteesi omaavan ihmisen, hän on mukava ja hyvä ihminen.
        "Sinulla on hyvä todellisuudentaju. Vastuuntuntosi on suuri. Et pelaa kepulikonstein. Voit rakastua itseäsi paljon vanhempaan henkilöön ja suhteella on hyvät mahdollisuudet onnistua." Minä siis tunnen tuollaisen ihmisen ja voit luottaa siihen, että seuranvalintasi on merkityksellinen. Ajattelenkin tuon olevan elämäsi peruskivi.

        Onhan siellä huone 7 skorpionissa, intohimoja. Tunnen tuollaistakin ihmistä, jääkö tuo piirre pysyväksi sinun kohdallasi, aika näyttää, minkäs luonteelleen tekee. Ei pahalla...

        Kuu-skorpionissa, elämäsi näyttää perustuvan hyvinkin seksin varaan...

        Minua miellyttää Jousimies Vaa´an merkissä, Hän uskoo oikeuteen ja pitää siitä, siis myös luonteeseen vahvasti kuuluva ominaisuus, minulla sama. Elämän pitää olla reilua, menttaliteettia, älä tee minulle väärin.

        Saturnus-Vaaka, vakavamielinen, moraalinen, arvostaa tunnollisuutta.
        Muita, parantajaa, lääketiede, henkisiä asioita...Tarve parantaa.
        Pluto Vaa´assa, Vaa´lle Pluto aiheuttaa muutoksia. Olisiko elämään liittyviä, melko järkkyjä muutoksia?
        Karttasi, seksiä, syviä tunteita, intohimoja, henkisyyttä.
        Olen tavannut joitakin karttasi ominaisuuksilla eläviä ihmisiä. JOs kysytään, Olenko hyvä? Vastaan, Olet hyvä.


    • Helmi-sivut?

      Siellä voit tehdä kartan ja tulkinta tulee myös. Tulkinta ei vastaa kirjoista luettavaa tulkintaa, jotain osviittaa saat, mutta älä jätä sitä mieleesi.

      Tulevaisuutta ei voi ennustaa kartalta. On vain ajanlaatuja.
      Nyt on viimeinen hetki lopettaa käsitys astrologian kykyyn ennustaa tulevaisuutta.

      Täällä on varmasti halukkaita auttamaan sinua, joten ole pitkämielinen.

    • Uskomaton Kokemus

      Astrologipastorit antavat sinulle ensin yksinkertaisia ja ilmaisia näytteitä palveluistaan, mutta sitten kun olet jäänyt koukkuun, niin nuo rahanroskalle persot ruojat rupeavat kuppaamaan sinusta jokaisen penninpyörylänkin.

      Harkitse kaksi kertaa ennen kuin rupeat hommaan!

      • ...

        Ei se noin mene. Kukaan ammattiastrologi ei anna ilmaisia näytteitä, siitä voimme olla varmoja. Eivät he ole täällä koskaan. Luota siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe