Jälleen 'yliopistoväki' vie oppimatonta kansaa kuin pässiä narussa.
Ne heittää jonkun muotisanan tietämättömien ihmisten kaluttavaksi.
Tällainen muotisana on nyt framille heitetty narsismi-teema. Yllytetään köyhät tappelemaan keskenään.
Ja me papit nauroimme niin!
Ei muotisanoihin tarvi hirttäytyä!
13
435
Vastaukset
- vähättelyä
Ja yritystä tehdä vakava ongelma olemattomaksi.
Muoti-ilmiön taustalla on tärkeä asia ja on hyvä, että "oppimaton kansakin" nykyisin saa tietoa luonnehäiriöstä nimeltä narsismi/psykopatia, että ymmärtävät pelastaa itsensä sellaisen kynsistä.
Ihmettelen sitä fanaattisuutta, millä niin monet haluaa piilottaa todellisen ongelman.- capt.cöpenick*
Ovat olleet nuo keskustelua maltillisesti kritisoivat kirjoitukset. Perustelen tätä omalta kantiltani.
Aspergersyndroomani 'ohitettiin' ja tilalle jopa Ylen aluelähetyksen suorassa lähetyksessä mätkäistiin psykopaatin 'leima'.
"Ihmettelen sitä fanaattisuutta, millä niin monet haluaa piilottaa todellisen ongelman".
Olen valmis uuteen neurobiologin tutkimukseen, jos maksaja löytyy. - yksinkertaiset
"Oppimaton kansa" on alisteinen, itsesäälissä rypemistä ja tekosyy. Tuollainen asenne implikoi isäntä/orja-suhteen ja te alistatte itse itseänne.
Ei ole mitään oppimatonta kansaa, on vain saamattomia joilla ei ole halua hankkia tietoa ja kehittyä ihmisenä. Istutaan vain kirkon penkillä, töllön äärellä, seurataan lakia ja maksellaan veroja jne.
Tietoa on ollut saatavilla aina ja nykypäivänä on netti täynnä ilmaisia kirjoja, mutta yksinkertaiset odottavat että arvilind tai joku muu auktoriteetti kertoo mitä uskoa ja toistella.
Suurin osa psykopaatti/narsisti-keskustelusta on muotisanojen toistelua. 'Oonks mää tai mun kaveri narsisti, psykopaatti, huomisenmuotioireyhtymä???' Lokkilauma toistelee muiden kaakatusta ettei vaan paljastu oman persoonan mitättömyys. Narsismi unohtuu kun tulee taas pari uutta syndroomaa pinnalle. Seiskan lukijoiden aivokapasiteetti on rajallinen ja se pystyy havainnoimaan vain käynnissä olevan keskustelun.
Asia on kyllä todellinen ja merkittävä, mutta lukisitte niitä kirjoja pelkän sanaston omaksumisen sijaan. Kysely todistaa kyseessä olevan muoti-ilmiö kun ei ole halua tutustua oikeasti asiaan.
Kirjasto on ilmainen ja ulkomaisista kirjakaupoista voi tilata jos ei kotimaasta löydy. Laittakaa rahat mieluummin kirjoihin kuin alkoholiin, madeinchina-krääsään tai viihteeseen. On olemassa niin helvetin mielenkiintoisia kirjoja satojen vuosien ajalta. Lopettakaa leikkiminen ja aloittakaa tiedonhankinta.
- vajakki
mussuttaa. Satuhahmot rulettaa eiks je;-)
- -hullu-
Se on se vanha raha ... joka hallitsee ... tänne on etsiytynyt fiksuja tyyppejä, ja se hivelee itsetuntoani sikäli, että saan olla samassa joukossa tekemässä omia temppujani ja kantamassa korteni soppaan -- hyvin menee. Jatka vain... mä tykkään sun tyylistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1371130Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37947Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73820Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva164811Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34774- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy188693Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136685