hei! olin pikkukarhu

ex emäntä

synnyn 4v sitten 8 pentuiseen pentueeseen.heti kun lähdimme sisarusten kanssa liikkeelle emäntäni huomasi minussa jotain poikkeavaa.eläinlääkäri totesi kuopan näköhermojenipäässä,joten en nhnyt kunnolla.viastani huolimatta kerrottiin,että voin elää melko normaalia elämää.näinhän se menikin siihen asti,kunnes perheeni erosi.minut oli kuulemma rekisteröity isäntäni nimiin ja olin hänen omaisuuttaan?emäntä sanoi,että ositusta ei ole tehty,joten puolet minusta on hänen?näin minusta tuli "tavara".
isäntäni käski ystävänsä hakemaan minut kotoa.sitten ei paljoa olekkan kerrottavaa.ystävä vei minut jonkun miehen luokse,jota en tuntenut.sitten minua ei enää ollut.
lauantaina emäntäni sai vihiä minun poismenosta ja sunnuntaina isäntäni ystävä näytti paikan jossa minä olen....emäntä kaivoi lapiolla senverran,että varmistui minun plevan siellä.huomenna kuulemma tulee poliisit kaivamaan minut pois ja toivottavasti vie kotiin.
kiitos huolenpidosta.en ole tarkoittanut kenellekkään pahaa.anteeksi kun jouduin katkeran ihmisen kostokohteeksi.
kyllä te ihmiset olette ihmisiä :)
t.pikkukarhu

9

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qerwe

Oletkos nähnyt omiasi? Vai mikä on ongelma?

• missä makaan

mikäpäs lemmikki siellä tuommoisia kyselee? tämä on eläimet kertovat palsta.kerroin vain miten minulle kävi.
        jos niin hirveästi kiinnostaa minun ex.emäntäni ongelmista kysellä soitappa h.lle ja kysy numero.

• qerwe
        missä makaan kirjoitti:

mikäpäs lemmikki siellä tuommoisia kyselee? tämä on eläimet kertovat palsta.kerroin vain miten minulle kävi.
        jos niin hirveästi kiinnostaa minun ex.emäntäni ongelmista kysellä soitappa h.lle ja kysy numero.

En huomannut.

• ex emäntä

enpä pääsyt edes omaan pihaan.täällä makaan kymmenien muiden koirien luiden kanssa.näin sanoo laki,myös kennelliitto.kenen nimissä koira on saa vaikka lopettaa sen kunhan tekee asianmukaisesti?esim.ampumalla.
      isäntä oli kysellyt ex.emännältä,että eikö hän voi antaa anteeksi?emäntä oli vastannut,että,sitten kun puhallat hengen pikkukarhun nokkaan,voin harkita.
      mitä mieltä olette melkein terveen koiran lopettamisesta ampumalla?olin vain likinäköinen ja siksi olinkin persoona.ns.ajatteleva koira.

• osaa suureen

suruusi, exemäntä! Onneksi pääsit eroon noin kauheasta miehestä! En voi sanoa muuta kuin että älä katkeroidu, tapahtunutta ei voi muuttaa toiseksi. Muistele ilolla hyviä hetkiä rakkaan pikkukarhusi kanssa. Hän on nyt saanut rauhan ja hänellä on hyvä olla. Voimia Sinulle!

• pikkukarhu olin
        osaa suureen kirjoitti:

suruusi, exemäntä! Onneksi pääsit eroon noin kauheasta miehestä! En voi sanoa muuta kuin että älä katkeroidu, tapahtunutta ei voi muuttaa toiseksi. Muistele ilolla hyviä hetkiä rakkaan pikkukarhusi kanssa. Hän on nyt saanut rauhan ja hänellä on hyvä olla. Voimia Sinulle!

kiitos,että sain asiallisen vastauksen tältä palstalta.tämä on myös opettavainen tarina.uuden telkarin, yms.mihin lemmikki verrasetaan erossa,niin voi ostaa kaupasta.uutta pikkukarhua ei osteta.
        vaikka se oli vajavainen.moni kasvattaja olisi lopettanut sellaisenheti.meillä päätettiin,että se jää meille,vaikka oli sovittu,että sisko lassie jätetään.nyt on vain suuri tyhjiö,vaikka koria on 3.ei sellaista persoonaa voi korvata.

• muistolle.
        pikkukarhu olin kirjoitti:

kiitos,että sain asiallisen vastauksen tältä palstalta.tämä on myös opettavainen tarina.uuden telkarin, yms.mihin lemmikki verrasetaan erossa,niin voi ostaa kaupasta.uutta pikkukarhua ei osteta.
        vaikka se oli vajavainen.moni kasvattaja olisi lopettanut sellaisenheti.meillä päätettiin,että se jää meille,vaikka oli sovittu,että sisko lassie jätetään.nyt on vain suuri tyhjiö,vaikka koria on 3.ei sellaista persoonaa voi korvata.

Olipa surullinen tarina. Mieleltään keskenkasvuisen ihmisen kosto eläimelle ei ole koskaan oikein. Toivottavasti et sitä ikinä anteeksi anna.

• pk
        muistolle. kirjoitti:

Olipa surullinen tarina. Mieleltään keskenkasvuisen ihmisen kosto eläimelle ei ole koskaan oikein. Toivottavasti et sitä ikinä anteeksi anna.

olen kuullut pariskunnasta joka ei osannut päättää kumpi lemmikin saa ja yhdessätuumin lopettivat sen?myös miehestä joka sytytti kissan tuleen?
        näitä tunnevammaisia tuntuu olevan.mutta eniten se sattuu,kun osuu omalle kohdalle ja ei mahda mitään.

• pikkukarhu2011
        pk kirjoitti:

olen kuullut pariskunnasta joka ei osannut päättää kumpi lemmikin saa ja yhdessätuumin lopettivat sen?myös miehestä joka sytytti kissan tuleen?
        näitä tunnevammaisia tuntuu olevan.mutta eniten se sattuu,kun osuu omalle kohdalle ja ei mahda mitään.

sattumaa,mutta tuli hyvämieli,kun luin ko. osoitteen kyltistä. pikkukarhu elää vieläkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      101
      3502
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      9
      3372
    3. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      52
      2372
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      76
      2331
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      98
      2315
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      139
      2108
    7. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      422
      1882
    8. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      36
      1870
    9. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      49
      1847
    10. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      118
      1807
    Aihe