Tradera.com - kokemuksia?

Huutaja

Oletteko huutaneet mitään ruotsalaisesta nettihuutokaupasta Traderasta?
Jos olette, niin mitenkä maksut ja toimitukset ovat onnistuneet?
(Lähinnä erilainen taidelasi on sydäntäni lähellä)
Ruotsia osaan sen verran, että kaupanteko muuten varmaan sujuu, mutta maksutavoista ei ole hajuakaan kun en ole ulkomailta netissä mitään koskaan ostanut.

Asiallisista neuvoista olisin kovin kiitollinen :)

6

8149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasima

Moi!

Ihan ok toimii! Monesti myyjä on itse asiassa Ruotsissa asuva suomalainen, mutta kirjoittavat silti ruotsiksi.. ;)

Maksu tavallisen suomalaisen nettipankin kautta eu-maksuna, katso vaihtokurssi esim. Suomen pankin nettisivuilta. Tarvitset vain myyjältä BIC tai SWIFT koodin sekä kansainvälisen IBAN -muotoisen tilinumeron.

Pakkaavat poikkeuksetta hyvin. Ei ole ollut mitään ongelmia tähän asti. :)

Hyviä huutoja!

• yrittänyttä ei laite

Eli ruotsin huuto.nettiin? yritetty on, jo useita tunteja muttei vain onnistu. Olen googlettanut asiaa, ja muillakin on ollut ongelmia, mutta jotkut ovat pystyneet rekisteröitymään. Ongelma luultavasti johtuu siitä, ettei hyväksy Suomen maakoodia 358, koska lomakkeessa oletetaan että maakoodissa on vain 2 merkkiä... Kirjauduin siis nimen omaan ulkomaalaisena, "not swedish" ja tarjosi heti maaksi Suomea, ja kaikki muut meni ok, mutta puhelinnumeron syöttö ei onnistu. Laitoin sit maakoodiksi 35 ja sit suuntanumeroksi 840 niin sain laitettua numeroni ihan oikein. Tuli kuitenkin viesti etteivät hyväksyneet tietojani.

Sit vielä: traderaan ei saa yhteyttä jollei ole tunnuksia sinne! Eli milläs annat palautetta/kysyt, kun tunnareiden luonti ei onnistu. Jos haluaa antaa palautetta ilman tunnareita, pitää olla ruotsalainen ja olla ruotsin sotu.

Voisiko joku, jolla rekisteröinti on hyväksytty, laittaa ystävälliseesti sinne palautteen ja pyytää korjaamaan tuo maakoodi-ruudun niin että siihen mahtuu myös 3-numeroinen maakoodi! Kiitos tuhannesti jos joku voisi näin tehdä!

• Maakoodi oikein
        yrittänyttä ei laite kirjoitti:

Eli ruotsin huuto.nettiin? yritetty on, jo useita tunteja muttei vain onnistu. Olen googlettanut asiaa, ja muillakin on ollut ongelmia, mutta jotkut ovat pystyneet rekisteröitymään. Ongelma luultavasti johtuu siitä, ettei hyväksy Suomen maakoodia 358, koska lomakkeessa oletetaan että maakoodissa on vain 2 merkkiä... Kirjauduin siis nimen omaan ulkomaalaisena, "not swedish" ja tarjosi heti maaksi Suomea, ja kaikki muut meni ok, mutta puhelinnumeron syöttö ei onnistu. Laitoin sit maakoodiksi 35 ja sit suuntanumeroksi 840 niin sain laitettua numeroni ihan oikein. Tuli kuitenkin viesti etteivät hyväksyneet tietojani.

Sit vielä: traderaan ei saa yhteyttä jollei ole tunnuksia sinne! Eli milläs annat palautetta/kysyt, kun tunnareiden luonti ei onnistu. Jos haluaa antaa palautetta ilman tunnareita, pitää olla ruotsalainen ja olla ruotsin sotu.

Voisiko joku, jolla rekisteröinti on hyväksytty, laittaa ystävälliseesti sinne palautteen ja pyytää korjaamaan tuo maakoodi-ruudun niin että siihen mahtuu myös 3-numeroinen maakoodi! Kiitos tuhannesti jos joku voisi näin tehdä!

Hei! Laita maakoodiksi 00 (nollanolla) ja sitten 358 ja oma numerosi ilman ensimmäistä nollaa.
        esim. 00 358 401234567 (jos numerosi on 040 1234567). Nyt pitäisi onnistua.

• saikkuli
        Maakoodi oikein kirjoitti:

Hei! Laita maakoodiksi 00 (nollanolla) ja sitten 358 ja oma numerosi ilman ensimmäistä nollaa.
        esim. 00 358 401234567 (jos numerosi on 040 1234567). Nyt pitäisi onnistua.

mut se ilmottaa että s.posti jo rekisteröitynyt. mulla tuli traderasta viesti että ne ei pystynyt tunnistaa mua, mut mitempä laitan niille viestiä

• np

Olen ostanut ruotsalaisesta nettihuutokaupasta noin kaksisataakertaa
      kymmenen vuoden aikana..Maksut olen lähettänyt ruotsin kruunuina
      kirjekuorissa. (Vaihto pankissa.) Kaupanteko onnistui jopa erittäin hyvin.
      En muista ainoatakaan ongelmaa huutamieni tavaroiden toimituksissa.
      Ruotsinkielen taitoni on hyvin puutteellinen, mutta käytin asioidessani
      myyjien kanssa sanakirjaa ja jotenkin selvisin kaupanteoissa.

• Traderalainen

Olen Traderan käyttäjä ja olen ostanut ja myynnyt tuotteita Traderassa. Maksutavaksi käy yleensä Paypal joka on Ebaystä tuttu ja turvallinen. Rekisteröidyin varmasti 5 vuotta sitten enkä ole käyttänyt sitä vuosiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1460
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1117
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1114
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1046
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe