mitä kokemuksia ko. terveysasemasta? Kuulemani mukaan lääkäreiden taso on juuri sitä mitä sivukonttorilta voi odottaa, pitäneekö paikkansa?
Kuljun terveysasema
10
3285
Vastaukset
- kun keskustan
arvausasemakin on. Hoitajat juoruavat keskenään eivätkä lopeta keskustelua vaikka näkevät että potilaalla ois jotain asiaa. Myöskään muu henkilökunta ei osaa tervehtiä jos potilas kävelee vastaa. Että näin.
- entinen kuljulainen
Yli 20 vuotta Kuljussa asuneena voin todeta että se on parempi kun tuo keskustan terveyskeskus. Siellä sentään pääsee omalle lääkärille ja useimmiten samana päivänä. Nyt vuoden keskustassa asuneena todella kaipaan takaisin Kuljuun, täällä kun pääsee lääkäriin muutaman viikon päästä ja silloinkin sijaiselle... omaa lääkäriä en ole vielä kertaakaan tavannut vaikka siellä olenkin paljon joutunut asioimaan...
- Kuljusta minäkin
kenen piiriin sattuu kuulumaan. Savolainen lähti nyt yksityispuolelle, eikä hänen tilalleen lie saatu vielä uutta? Nelospiirissä (Asemakylä ym.) ainakin on toiminut hyvin lääkäri-hoitaja-tiimi, Kurkioja on ehdottomasti hoitsujen aatelia.
- nainen-tre
Entisenä Tamperelaisena olen todella yllättynyt Kuljun Terveysaseman henkilökunnan inhimillisyydestä ja
sekä tapa ottaa potilas tosissaan ja aina kaikki tervehtivät ,
SIIS PALJON RUUUJA KULJUN TERVEYSASEMAN HAENKILÖKUNNALLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kiitollisena potilaannanne t, Terttu Kankaristo
ps. valittajat; menkää omaan itseenne .................................................................... - sikamaista
juttua kuinka hoito toimii Kuljussa. Itse olen ihmetellyt kun lääkäri kysyy onko mahdollista ja varaa hakeutua hoitoon yksityispuolelle. En ymmärrä miksi tälläistä pitää kysyä jos on hoidon tarve. Mieluiten menen vaivojeni kanssa Lempäälän terveyskeskuksen päivystykseen jossa saa kunnon hoitoa eikä säästöä. Minun omalääkäri on todella tyly ja ammattitaidolta näin potilaan kannalta katsoen erittäin heikko, ymmärrän hyvin miksi hän on töissä Kuljun terveysasemalla.
- ÄiteeX3
Mulla on hyvät kokemukset. Enpä ole viitsinyt yksityispuolelle hakeutua, kun olen aina saanut ajoissa ja hyvää palvelua Kuljusta. Muutin Tampereelta tänne n 8 vuotta sitten ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Aina olen päässyt lapsineni vastaanotolle kun tarve. ei ole jonotusta jne. ja lääkäri on tosi pätevä. Ei arvaile, vaan kyselee ja tutkii tarkkaan.
Nythän tilanne on varmaan toinen kun on tää sikavouhotus päällä. Ei ne pysty palveleen kaikkia kun ei tarpeeksi resursseja. Tosi harmi. Ja sitten virhearviointeja sattuu.
Lempäälään päivystykseen olen päässyt yleensä myös hyvin ilman kauheeta jonotusta. Nyt se on kiven alla ja tänään kävin suosilla yksityisellä. poika sentäs pääsi eilen ja sai hyvää palvelua siellä eli lekuri tutki eikä hutkinu. otti tulehdusarvot ja antoi ohjeet.
Kauhee työ noilla hoitsuilla nyt kun joutuvat miettimään kenet tutkitaan ja kenet ei. Kauhee vastuu ja kaikkia ei pystytä vastaanottamaan. Ei käy kateeksi! voimia ja viisautta heille! Päättäjät mokas kun tiesivät että tällainen tilanne on tulossa kun tiesivät sikan tulosta ja eivät silti lisänneet resursseja! - hö
Kysyjä ei tieltä eksy. En näe siinä mitään väärää kysyä yksityisellä käynnin mahdollisuutta, jos kerran ajat niukassa. Siihen vastataan kyllä tai ei.
- yksivaikaksisikiötä?
hö kirjoitti:
Kysyjä ei tieltä eksy. En näe siinä mitään väärää kysyä yksityisellä käynnin mahdollisuutta, jos kerran ajat niukassa. Siihen vastataan kyllä tai ei.
pidetään yllä näitä terveyspalveluita? Eiköhän tarkoituksena ole kun potilas hakeutuu terveyskeskukseen vaivojensa kanssa, saa myös sieltä apua. Se että kysytään että onko mahdollista hakeutua yksityipuolelle hoitoon kertoo ettei ole resursseja hoitaa, mutta onko se potilaan syy? Miksei lääkärit ammattilaisina vaadi lisää rahaa budjettiin? Itse ole joskus käynyt yksityisellä lääkärillä, joka oli niin fiksu että ohjasi kunnalliseen hoitoon ajatellen kustannuksia, mutta lääkäri ei vaihtunut.Tämä tapahtui kun asuin Tampereella.
Vai onko sponsori rahoja tiedossa lääkäriasemalta, kun hakeutuu yksityiselle puolelle hoitoon? Osa Kuljun henkilökunnasta on kyllä ammattitaidoltaan huonoja, näin asiakkaan näkökulmasta katsoen. - Dr. hoffmann
yksivaikaksisikiötä? kirjoitti:
pidetään yllä näitä terveyspalveluita? Eiköhän tarkoituksena ole kun potilas hakeutuu terveyskeskukseen vaivojensa kanssa, saa myös sieltä apua. Se että kysytään että onko mahdollista hakeutua yksityipuolelle hoitoon kertoo ettei ole resursseja hoitaa, mutta onko se potilaan syy? Miksei lääkärit ammattilaisina vaadi lisää rahaa budjettiin? Itse ole joskus käynyt yksityisellä lääkärillä, joka oli niin fiksu että ohjasi kunnalliseen hoitoon ajatellen kustannuksia, mutta lääkäri ei vaihtunut.Tämä tapahtui kun asuin Tampereella.
Vai onko sponsori rahoja tiedossa lääkäriasemalta, kun hakeutuu yksityiselle puolelle hoitoon? Osa Kuljun henkilökunnasta on kyllä ammattitaidoltaan huonoja, näin asiakkaan näkökulmasta katsoen.Johan oli hieno kysymys. Saattavat nuo vaatiakin, vaan kun budjetit tulee poliitikoilta, ja ne kun ei ymmärrä asioiden tärkeysjärjestystä. Rahaa ei tietenkään ole jaossa määrättömästi, joten vähän joka suuntaan täytyy jakaa niukkuutta. Eli vaatia voi mitä vaan, mutta vaatimusten toteutumisen kanssa on vähän heikkoa.
- dam dam
yksivaikaksisikiötä? kirjoitti:
Vai onko sponsori rahoja tiedossa lääkäriasemalta, kun hakeutuu yksityiselle puolelle hoitoon? Osa Kuljun henkilökunnasta on kyllä ammattitaidoltaan huonoja, näin asiakkaan näkökulmasta katsoen.jos lääkäri menee valittaan eteenpäin että tarvitaa lisää rahaa, ym. niin ei se mitään auta. Palautteen täytyy tulla asiakkaalta eikä työntekijältä. Joten suosittelen (asiakasta/potilasta) tekemään kaikesta hoitoon liittyvästä kirjallisen palautteen (hyvästä tai huonosta). Eikä kirjallinen palaute tarkoita lehden mielipide palstaa. Niin se byrokratia toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733