Tosi huonosti käyttäytyvä mäyräkoira!!!

Epätoivoinen!!! <:O

Meidän mäyräkoira käyttäytyy ulkona todella huonosti!Se on muuten lyhytkarvainen ja kooltaan tavallinen. Se haukkuu ulkon kuin hullu! Ja se on noloa! Se on ikäänkuin valmis tappamaan ja se vetää ja haukkuu tosi kovaan äänen! Eikä sitä voi oikeastaan haukkumiseksi kutsua! Se rähisee ja sylkee ja ähkii ja on pelottava ja kuulostaa ihan isolta koiralta. Naapuriimm e on juuri muuttanut pieni lapsi ja jos koira tapaa sen rapussa se varmasti on kamalaa! Se haukkuu rapussa kamalasti!! Ja on valmis hyökäämään... Se "haukkuminen ei ole tälläistä : Vuh vuh ! Vaan : Räyhh muurrnnkld nklksn döon aän ! En osaa kuvailla. ... mutta se vaikuttaa ihan hullulta!!! Ja en halua lopettaa sitä! Eikä herkut vie huomiota mitenkään! Se haukkuu myös vieraille, mutta jos vieraat antavat herkkuja heti tulonsa yhteydessä, koira tykkää ja on hellä niille. Se on oikein ihastuttava ja leikkisä ja hellä koira, tuttaville! Sen ihanampaa koiraa ei olla vois, ellei ulkokäyttäytymistä lasketa! Herkut eivät vie sen huomiota ja tämä haukkuminen tuskin loppuu koirakoulun avulla! Koira on jo kaksi vuotias. Sillä on ollut myös huonoja kokemuksia koirasta! Sen kimppuun kävi jonkinlainen bullterrieri, mutta saimme sen pelastettua!

Onko mitään tehtävissä?
Tänään rupesin itkemään, olen toivoton! En vain voi luopua koirasta, se on niin NIIN rakas minulle!!!!!

8

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskustelun aloittaja

      Toivottavasti löytää neuvoja...onko koira teidän mielestä koulutettavissa?

      • varmasti

        täysin hoidettavissa. Tsekkaa koiraneuvola.fi ja ota yhteyttä Vilanderiin.


      • Mäykkylä
        varmasti kirjoitti:

        täysin hoidettavissa. Tsekkaa koiraneuvola.fi ja ota yhteyttä Vilanderiin.

        Suosittelen myös Koiraneuvola.fi. Heillä on kokemusta mäykyistä, oma mäykkynikin "korjattiin" Vilanderin avulla. Siellä ei rääkätä koiraa, koiraa ei hakata eikä mitään muutakaan pötyä tapahdu mitä Vilanderista valehdellaan. Päinvastoin, koulutus on selkeää ja yksinkertaista ja tulos todellakin on nähtävissä luvatussa ajassa. Ja muutos on pysyvä, mutta omistajan pitää muuttaa omaa käytöstään myös pysyvästi.
        Namit voit heittää nyt heti hiivattiin, kun koirasi rähjää, ei se pysty keskittymään mihinkään nameihin ja vaikka sinulla olisi grillattu broileri mukana, ei sekään voittaisi rähjäämistä. Lisäksi kun tunget sille rähjäystilanteessa namia, se saattaa kuvitella että palkkaat sitä nimenomaan rähjäämisestä. Kouluttajalle, mars mars!


      • tai.......

        joku muu haukunrajoitin panta minä ainakin kokeilisin


    • elli3

      Tv:stä tulee ohjelma Isännän ja koiran käytöskoulu. Siitä saa hyviä neuvoja miten ongelmakoirien kanssa tulee käyttäytyä ja miten koiran saa tottelemaan ja ongelmakäyttäytyminen loppuu.

      • tarvitaan kirjoittajille

        ehkä enemmän kuin koirille.


    • kk mäykky

      Tarviiko tuohon enää muuta lisätä. Älä salli koiralle tätä käytöstä ja tee se myös koiralle selväksi. Osoita olevasi koiraa vahvempi. Jos ei muu auta niin koira selälleen ja pidä kiinni niin että alistuu. Itselläni on vuoden ikäinen kkmäykky ja kolme lasta. Olen aina tehnyt selväksi kuka talossa määrää ja käskee mitä koira tekee. Hellyyttä koiralle täytyy myös osoitta mutta koira täytyy aina tuntea rajansa. Meillä mäykky ennakkoluuloista huolimatta on hyvä perhekoira. Myös lapset osaa antaakoiralle kuria eikä koiran itse tunto ole siitä kärsinyt kun kurin ja hellyyden suhde säilyy. Koira on meille ensimmäinen mutta ei viimeinen mäykky.

    • ENDAKSI

      OTA MÄYKKY SYLIIN KUN TOINEN KOIRA TULEE VASTAAN.JUTTELE SILLE JA RAUHOITA.MÄYKKY TULEE AJANMITTAAN UTELIAAKSI .JONKUN AJAN KULUTTUA LASKE SE MAAHAN NOIN 10 METRIÄ ENNEN VASTAANTULIJAA.JOS MÄYKKY PYRKII SYLIIN OTA SE SYLIIN.KYLLÄ SE SIITÄ OPPII.MUT EI VÄKISIN.MUL ON OLLU 4 MÄYKKYÄ ,OIKEESTAAN NYT ON NELJÄS.SAA NIITÄ VÄLILLÄ HÄVETÄ.N:RO 2 OLI HUIPPU.MENTIIN KIOSKILLE.N:2 TYKKÄS LAKRITSISTA.OLI JONO MUT EI HAITANNU.JONON OHI VAAN.JA SIITÄ HEILURIROSKIK-SEN KANNELLE.ROSKIS NURIN,ROSKAT PITKIN KATUA.MÄYRIS OLI KIOSKIN TERÄSTISKILLÄ JA SANO ETUJALAT HARALLAAN RÄYH.KIPSANTÄTI ANTO MÄYRIKSELLE LAKUN.TIESI ASIAN.MÄYRIS SÖI LAKUA,IHMISET NAURO,TÄTI NAURO,KADULLA OLI POLIISI,SEKIN NAURO.JA MÄÄ KOKOSIN ROSKIA.ENKÄ NAURANU.JA MULLA ON NELJÄS MÄYRIS.TAIDAN OLLA MASOKISTI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe