Ostin aurinkovarjon Joensuun myymälästä perjantaina 31.7. Tietenkään varjoa ei ollut heillä, mutta se luvattiin toimittaa tiistaina Hyvinkäältä, missä varjoja oli 10 kpl. Luotin myyjään ja maksoin varjon sekä varjoon käyvän jalan yhteensä 100 euroa. Varjon tulo sanottiin kerrottavan tekstiviestillä. Keskiviikkona 5.8 tiedustelin varjoani. Minulle kerrottiin Hyvinkäältä tulleen kuorman olleen niin täysi, ettei varjo mahtunut mukaan. Vakuutettiin kuitenkin seuraavan kuorman tulevan saman viikon torstaina. Edelleen myös luvattiin saapuminen ilmoitettavan tekstiviestillä. Menin lauantaina 8.8 tiedustelemaan varjoani vaikkei tekstiviestiä ollut tullutkaan. Myyjä ihmetteli tapahtunutta kun varjo ei vieläkään ollut heillä ja toisti tekstiviesti-ilmoituksen. Ja kertoi heidän tarvitsevan korvata myöhästyneestä toimituksesta ainoastaan minulle euron viikossa. Toisen myyjän saavuttua paikalle saimme kuulla henkilökunnan Hyvinkäällä olevan vaihdon tarpeessa ja hän myös kehoitti meitä valittamaan mahdollisimman moneen paikkaan. Sen aion tehdäkin varoituksena muille: älkää missään tapauksessa uskoko mitään mitä Maskun myyjä sanoo ja älkää koskaan maksako tavaraa etukäteen ennenkuin olette sen saaneet. P.S Varjo luvattiin toimittaa maanantain 10.8 ylimääräisessä kuormassa: arvatkaa onko se tullut? Muuten, miten kauan mielestänne pitää odottaa tekstiviesti-ilmoitusta ennenkuin siitä voi itse kysellä?
Huonekaluliike Maskun toimitukset
4
800
Vastaukset
- ostelija olli
Sama juttu se on muillakin liikkeillä, luvataan liikoja ja monesti siihen on syynä se että pelätään asiakkaan jättävän kaupan tekemättä liian pitkän toimitusajan takia.
Minä en ole enää vuosiin ostanut kalusteita ja kodinkoneita siten, että en saa tavaraa mukaan, kun lähden ostoksille niin laitan peräkärrin auton perään ja ostokset suoritan siinä kaupassa mistä saa tavarat mukaan. - Pettynyt ostaja
Onnea matkaan, minulle on ollut tulossa Joensuun Maskusta uudet penkinjalat, jotka tilattiin alunperin vääränvärisinä nyt yli 10kk! Siis loppuvuodesta 2008 olen odottanut! Tämä menee jo niin törkeäksi kyllä, että varmasti valitamme. En suosittele kyseistä yritystä, ei kukaan yrittäjä eikä yritys voi toimia noin!!!! Yrityksen puolelta yhteydenpito minuun on ollut aivan surkeaa, ei siellä paljoa kiinnosta mitä asiakas ajattelee. Toivon vaan että saan joskus maksamani tuotteen ja en enää koskaan astu jalallani siihen liikkeeseen.
- mikkoKat
Sen verran voin myös sanoa, että me saimme purettua omat kauppamme Kuluttajaneuvoja Heiskasen opastuksella.
Emme koskaan enää suuntaa kyseiseen putikkiin! - jiipajaa
No pitkään olet malttanut odotella? Huh huh. Omatoimisuutta hieman näihin toimiin ja lopettaa se turhanpäiväinen valittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315909- 345413
- 293064
- 342454
- 412203
- 372118
- 152098
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391676