Onko tyypeillä kertomuksia/kokemuksia/vinkkejä maijoituksesta Langkawilla. Itse ole suunnitellut Malesian matkaa joulu-tammikuulle ja kiinnostaisi kuulla, missä olette siellä yöpyneet. Kiitos!
MAJOITUS LANGKAWILLA
2
553
Vastaukset
- mesta
Pari vuotta sitten tuli siellä käytyä, yövyttiin Aseania Resortissa. Mukava hotelli, ei mikään huippuluxus mutta hinta/laatusuhde oli mun mielestä kohillaan. Tosi hieno uima-allas.
Yleisesti pieni saari mutta tekemistä kyllä riittää. Pohjoisosassa on vuorennyppylä minne pääsee köysiradalla ylös. Sääolot kyllä vaihtelee siellä nopsaan ja saattavat sulkea nopeastikin hissit kun menee pilveen koko vuorenhuippu. Eli kannattaa yrittää valita selkeä päivä sille reissulle. Mopsalla esim kiertelee saarta mukavasti ja päivässä koko saarenkin (reissulla käytiin vuorella, krokotiilipuistossa ja perhospuistossa, eikä kuitenkaan hirveetä kiirettä noissa pidetty). Snorklausta kannattaa kokeilla myös päiväreissulla (en muista saarten nimiä, mutta parin tunnin laivamatkan päässä). Siellä voi bongata barrakudoja sekä snorklata riuttahaiden kanssa (hyvä kokemus, ei ole vaarallisia ihmiselle).- huipulle
Sinne vuorenhuipulle kyllä pääsee kävellenkin.
Etelärinteellä menee polku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708