Vinyyliaita kiinnostaa, mutta

onko

kokemuksia sellasen toimivuudesta täällä pohjolassa?
Sellasia näytti olevan USAssa runsaasti jopa julkisten alueiden aitauksissa, porteissa jne. Siistin jopa liiankin "steriilin" oloisia, mutta jotain pitäisi tehdä meidän orapihlaja-aidalle, sekun ei kasva eikä kaadu.

4

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi...

orapihlaja on ikinä otettu pihakasviksi;) Itse vihaan sitä. Edellisen rivitaloasunnon pihassa meni auton ja pyörän renkaat sekä oma jalkapohja. Nyt oman talon pihasta hävitin mokomat.

Miksei vinyyliaita Suomessa toimisi. Onhan talojen vinyyliverhouksesta esim. Kanadassa yli 40 vuoden kokemus jopa Suomea vaativammissa olosuhteissa. Eiköhän tuo aina lauta-aidan päihitä siinä suhteessa. Ynnä se, ettei se juuri vaadi huoltoa.

• kkkkkkkkkkkk.kkk

kummiskin kantsuu ottaa yhteyttä oman kunnan rakennusvalvontaan - eivät välttämättä anna tälläselle lupaa

• JOFIX.FI

Hyviä kommentteja !

Aivan oikein, eri tuotteiden kohdallahan on kysymys valinnoista ja arvotekijöistä.

Kysymys kuuluu aina jokaista osatekijää kohden " mihin verrattuna - mitä asiaa verrataan samoilla tiedoilla - mihin ? " - kuten onko autossa metallipuskurit vai muovipuskurit, kannammeko ruokakaupan osotokset paperikassissa, muovikassissa vai ns iki-kassissa jne - ns muoviaitojen tai muovisten ulkoverhousten raaka-aineet ovat myös mm kierrätysmuovia ja jopa NaCl ts ns merisuolaa esimerkiksi on ulkoverhouspaneeleista n 56 %.

Lisäksi mm :

Onko tärkeää, että ne kestävät jopa 50 vuotta ?
      Onko tärkeää, että ne voi kierrättää ?
      Onko tärkeää, että ne ovat huoltovapaita ?
      Onko tärkeätä, että ne maksat itsensä takaisin ajan kanssa kunhan otetaan laskukone käyttöön ja ynnätään kulut vuosien varrella ?
      Onko tärkeätä, että esim työtapaturmien määrä on pienempi kun huolto / uusintakorjaus töitä ei tarvitse tehdä ?

Mielestämme asiakas on aina oikeassa - me tarjoamme vain ratkaisu vaihtoehtoja jotka ovat erilaisia ja joilla on omat etunsa - hintaakaan unohtamatta.

Keskustelemalla ja tosiasioihin perehtymällä asiat selviävät. Me olemme valmiita vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja asiakkaidemme kokemukset antavat omat näkökulmansa miksi he päätyivät meidän palveluhimme.

Kysymys on valinnoista

Rakentavin terveisin !
      www.jofix.fi
      JOFIX OY
      jofix.fi Youtube

ULKOVERHOUS VINYYLIVERHOUS AITA PIHA-AITA PORTTI MELUESTE SOKKELI NÄKÖESTE ASENNUS SUUNNITTELU PITKÄT TAKUUT ENERGIANSÄÄSTÖ PUUSEPÄN MITTATILAUS TUOTTEET ASIAKAS KOKEMUS ASENNUS KOKEMUSTA

• Petrus100

Vinyyli on PVC:tä eli ongelmajätettä.

Tulee iso lasku sille, joka hävittää tuon aidan. Ihme, että tuota saa edes myydä EU-alueella.

Lisäksi PVC-muovia on käytetty ikkunoissa jo ainakin 30 vuotta ja ikkunat ovat aivan karmeita. Väri on mennyt ja ei voi huoltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2078
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe