Tuplapano

Kimppailijat

Kertokaahan parhaiten onnistuneista tuplapanoasennoista.
Nimimerkillä "ei se käy niinkuin elokuvissa"

15

8533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ehdottomasti paras asento kokeilla tuplaa on se perinteinen, eli toinen mies alla ja nainen tulee ratsastamaan päälle. Sitten toinen mies tulee naiseen takaapäin.

      Tässä asennossa onnistuu parhaiten, mutta vaatii ennen kaikkea, että nainen on sopivan rentoutunut ja paikat sopivan liukkaana ;)

      Eli ennen kuin kannattaa kokeilla tuplaa, niin muistakaa lämmittelyt ja hyvät liukasteet. Ja peppuseksissä yleensäkin pitää ottaa aika rauhallisesti.

      Kokemusta löytyy täältäkin suunnasta ja eihän se aina onnistu kuin elokuvissa, mutta ajan kanssa ja sopivan harjoitusseuran kanssa sitähän kiva harjoitella :)

    • pitää ostaa pari

      dildoa jotta onnistuu, laitat 2 dildoa kiinni pöytään tai seinään ja nainen ohjaa ne sisällensä, itse menet mulkkus kans panemaan naista johonkin reikään missä dildo on jo valmiina, sillain se homma toimii.

    • elokuvissakaan...

      Elokuvissakin usein se alempi on passiivinen ja takaakoukkaaja yrittää tehdä liikettä.
      Ja usein näissä tuplajutuissa on poikain vehkeet ohuensorttiset...

    • 1) Ollaan kolmestaan, minä, vaimo, vierailija, suukotellaan, hyväillään. Saadaan mahdollisimman rento tunnelma.
      2) Tehdään yhdessä keko tyynyistä joka päälle vaimo käy vatsalleen peppu pystyyn.
      3) Työnnyn rauhassa anukseen mahdollisimman syvään ja puristan vaimon lanteista meidät yhteen.
      4) Vierailija pyöräyttää meidät yhdessä olijat ympäri. Minä jään alimmaiseksi ollen edelleen vaimoni pepussa.
      5) Vierailija suukottelee vamoni vatsaa ja puristelee minua kiveksista. Laukean peppuun ja pehmenen sopivasti.
      6) Vierailija asettuu päällimmäiseksi vaimon jalkojen väliin ja työntyy hitaasti sisään pimppaan.
      7) Tunnen vieraan kalun liikket vaimon kehon lävitse, jäyketyn ja paisun uudestaan.
      8) Tässä kohtaa vaimo huutaa nautinnosta ja hetken kuluttua myös minä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sääli ettei yhtään neegaria.


    • Anonyymi

      Panee miten vaan niin pitää olla liukkaria.
      Ja kookkaat kullit parhaita.
      Aina se alku on sähellystä ja säätöä.
      Naisena pitää muistaa että on ettänaista naidaan. Helpointa minulle oli että olin seisaaltaan olevan miehen sylissä seivästettynä ja toinen tuli pyllyyn. Mutta
      Miehille se ei ole helppoa.
      Onneksi en ole painava, 55kg pysyy vielä
      Sylis.
      Kaikissa variaatioissa alku hieman työlästä mutta sitten taivas repeää.
      Parhaat orkut saanut eteenkin kun molemmat on olleet vieraita jotka tyydyttävät itsensä.

      • Anonyymi

        Olemme pari 60v Rovaniemeltä parasta ollut kun saanut uskovaisen kanssa ryhmäseksi harrastuksia yhdessä aviomiehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme pari 60v Rovaniemeltä parasta ollut kun saanut uskovaisen kanssa ryhmäseksi harrastuksia yhdessä aviomiehen kanssa.

        Buuaahaa mikä vitsiniekka köyritkö Raamattua


    • Anonyymi

      Kannattaa aloittaa tuosta että menee miehen päälle ja ohjaa kullin pimppiin,ja menee ihan vartaloon kiinni ja on liikkumatta ja nostaa pylly pystyn, ja odottaa että selkään tuleva kaveri saa kullin pyllyyn. Kun hän on hetken nainut pyllyyn kulli on tosi kovana,sit voi liikkua sen mukaan miten pystyy,yleensätarvii vaan nauttia,pyllyyn naija tekee tarvittavan liikkeen.
      Pano keinu on hyvä apu kun ollaan toisin päin.istumaan vaan kullin päälle niin että kulli menee pyllyyn,ei paljoa liukkaria, jalat levälleen kiinni ,Pillua on helppo naida,ja liike tulee Pillua naidessa,
      Nainen ei voi ottaa muuta kun vastaan kullia mitä hänelle annetaan.
      Kannattaa tehdä paikassa missä ääntä saa tulla,sillä minä en ainakaan pystynyt oleen hiljaa. Tosin miehiä oli kolme ja mieheni neljäntenä.

    • Anonyymi

      Lisää että ei ole helppoa..mutta nautittavaa.

    • Anonyymi

      Totta puhut "ei käy niin kuin elokuvissa" olin niin kiihoittunut että en pystynyt oleen hetkeäkään paikoillaan. Istuin miehen sylissä iso siitin pillussa. Oli minun toive että isompi siitin oli pimpistä, sillä pojat oli hetken nussineet mua pyllyyn. Ensin se pienempi oli hyvin liukkarin kans alustanut pyllyni. Sitten toinen oli pikkuisen rajummin työnnetty pyllyyn.
      Siitä vaihdettiin sitten molempiin reikiin.mut laitettiin siihen ison siittimen varaan,ja se toinen yritti saada siitintä pyllyyn. Olin ihan kiimassa,eka kerta tuplaa,en ollut paikallani.
      Pojat oli ennenkin nussineet yhdessä naista ,tiesivät miten se tapahtuu.
      Hetken kuluttua sain oikein kunnolla molempiin ,ja sain sellaisia orkku ja että vieläkin tulee elävästi mieleen.

    • Anonyymi

      Olen ollut muutaman kerran kaverin kans naimassa kimppa naista.
      Joka kerran on halunnut molempiin reikiin samaan aikaan ,ja ääntä on naisesta tullut.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe