Lämmin sade

Paljain jaloin nurmella tanssin
alas rantaa vievää tietä

Tahdon olla
silkkikuikkas

Sulavasti
lähelläs uida

Allamme
liikuttuneet aallot

Yllämme hiljainen
lämmin sade

21

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*
      • Eilen minutki yllätti, sade jossa tein silkkiuikkana aamuisen uintiretken.
        Kyllä luonto on minulle runsauden sarvi, josta ohjattu amentamaan.

Eilinen sadepäivä ja nyt täälä aurinkoiset luonnon kaasvot hymyilee.
        Kohta pitää rientää poimiin mustaviinimarjoja, mehustusaikaa vitamiineja talveks talteen.
        Sinulle lämmin kiitos sanoistas, annoit ajatuksilleni aikaa, hymyn kera vilkuttelen

• *MURUKULTA*
        toivonliisa kirjoitti:

Eilen minutki yllätti, sade jossa tein silkkiuikkana aamuisen uintiretken.
        Kyllä luonto on minulle runsauden sarvi, josta ohjattu amentamaan.

Eilinen sadepäivä ja nyt täälä aurinkoiset luonnon kaasvot hymyilee.
        Kohta pitää rientää poimiin mustaviinimarjoja, mehustusaikaa vitamiineja talveks talteen.
        Sinulle lämmin kiitos sanoistas, annoit ajatuksilleni aikaa, hymyn kera vilkuttelen

Siitähän me ammennamme, ympäristöstä, ihmisitä - rakennamme niillä itseämme. :)

• *MURUKULTA* kirjoitti:

Siitähän me ammennamme, ympäristöstä, ihmisitä - rakennamme niillä itseämme. :)

Auringon lapsetki jo heränneet , tuuli keinuttelee oksia. Suurella mielenkiinnolla janoan, lähden mökille . Niitä pimeneviä iltoja , alkaa hepokattiorkesteri soitella, kynttilöitä valaisemaan elokuun salaperäisiä iltojani. MURUKULTA...nyt pakkaan eräreppuni ja starttaan ruuhkan sekaan.

• lindalinda1

ja Sinuun sulaudun, jos vain sen minulle suot.

Sanoma, jonka olet ryydittänyt lämpimillä ja herkillä
      lauseilla runoosi. Kesäaamun lämmin sade iholla,
      rakkain siinä lähellä ja kaikki on kuin unta.

Ihanan lempeää soljuntaa Sinulta taas Liisa,
      kiitos lukuelämyksestä.

Ja niin, nythän se sade tulikin, vaikkei niin kovin lempeänä
      vaan melkoisen rankkana ainakin täällä Hämeessä.

• Silkkikuikan ja monen muun luontokappaleen, jotka näyttää ihmislapselle mallia.
        Läheisyyden nälkää tulla samaan veteen ja veden elementissä aamusuukon antaa.
        Rakkaushan luonnossa kaikkialla, "olemme hänen kämmenellä"

lindalindal1

Eilisestä vierailustas aurinkoisessa aamussa kiitän, ilahtunnu olen pidit penestä runostani. Minulla kiire see on jokavuos näin marjojen aikaan, olenkohan naimisissa noitten puskieni kanssa, heh niin., aurinkoista torstaita, hymyn kera.

• Tämä on todella lämmin sade ja olenko nyt
      väärässä että olet pitemmän tunnelmoinnin
      tilalle luonut lyhyttä kuin lämmintä mieltä
      sanojesi puitteissa...niillä hyvin varustetuissa.

Lämmintä sateen hetkiä Sinulle mutta kuivaa
      itsesi välillä...ei saa vilustua "sikojen flunssalle"
      ehdoin tahdoin.

• Lämmin sade sen kohteena , ihanaa!
        Tuosta tunnelmoinnista, aamukahvia juodessa yllätti minutki. Sateen piikkiin kaikki kunnia, sehän see kynääni liikutteli. dolan...tähän rakkauden nälkään tuuli taiten
        tulee ja kietoo suureen pyyhkeeseen. Eikös elämä olekki ihanaa, se suo ja tuo vedensylissä silkkikuikan sulavin liikkein - niin lähelle.

Hymyn kera kiitän, olet huolestunnu, etten vain vilustuis ja sarastuis sikainfulenssaan. Sinulle aurinkoista torstaita, kiitos vierailustas

• tomppa2006

...on erittäin virkistävä kokemus...

Kesärunosi on kaunis. Pidin.

• Veden kalvolla karkeloi, ihania uimahetkiä, kesän kohokohtia, rakastan niitä.
        tomppa2006.....uidaan nautitaan, kiitos olen otettu, pidit runostani.

• Ja minä juoksen pyyhe päällä sateessa ja palelen.
      Olin uimassa rannassa.
      Runosi oli upea,,,kiitos

• Ihana kesäkuva, olet ja vedensylissä nautiskellu.
        Runoks pieneks, kiteytyi sateen synnyttämä.
        Odotan viikonloppua, aah kun mökille pääsen, juoksen järveen.

Sinulle kesäisiä tuoksuja löytöjä, veden saloja aaltoja kaulailevia.

• Mysteriet

Tunnelman voi tuntea =)

Viihdyn tässä

• Hyvä olla. Eikö se oo löytö, on se , se on minutki tyynnyttänny, siitä kiitos.
        Mysteriet....syntynny elävä, kiitos viihdyit, aurinkoista torstaita täältä.

• ....Melkein makasin siellä vesilammikossa...
      Höm ja ja ...
      Tunnelmaa ja haaveita aivan =)

• Meille kylmän pimeän kaamoksen lapsille, aaah. Saadaan piilostamme tulla ja tuntea. KrisseLinnanneito....maataas syvissäki vesissä, sukelletaan sulavasti kuin tuo ihana silkkikuikka. Kiitos vierailustas, unelmien suomille teille, aurinko nyt paistaa.

• Minanoita

Kaunis, äärettömän herkkä.
      Tästä tuli todella lämmin olo...

Sinä Liisa osaat kirjoittaa runoja joista
      välittyy lukijalle kuva hyvin sydämellisestä
      ihmisestä=))))

• Eilen aamussa sadetta kuuntelin, sadetta jota kuin musiikkia rakastan.
        Join aamukahviani, tyhjä sivu vihkossani, tämä lyhyt runo satoi, muutamin pisaroin.Katsoin kuin ulkopuolinen, nään itseni olen silkkikuikka rakkauden kisailussa. Minänoita ....vierailussas täyteläistä, josta liikutun, kiitos

• kaaru

Kaste tuntuu jaloissa
      tanssia se ei haittaa

sulavasti uimme rinnakkain
      lämmin kesäsade kastelee
      hiuksemme

Hieno runo Sinulla Liisa kuten aina:)

• Ihanaa paljain jaloin, saada tuntea kesässä märkää. Uimavedet valloittaa saadaan lapsen lailla olla vaikka tuoki silkkikuikka. Olen aivan tuskaillu ikävä niin,
        päästä taas veden syliin, syliin missä saan avautua tunteineni. Tules uidaan tehdään yhdessä pitkä matka, uidaan saari ympäri kaikessa rauhassa. Kiitos ilo taas kun sanas lämmittää, kesäistä torstaipäivää, hymyn kera.

• Jotka ovat piipahtaneet ajatusteni äärellä, teille kaikille oikein hyvää kesää.
      Nyt kiire ajaa minua, aurinkoista torstaita....Liisa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe