Eli siis, onko kukaan pystynyt hakemaan pankista lainaa, jotta saisi maksettua pikavippinsä pois ja näin ollen maksaisi sitten sitä lainaa vaan yhteen paikkaan?
Jos olette, mistä pankista?
Millä tuloilla?
Tarvittiinko vakuuksia?
Ikäsi?
Olisin todella kiitollinen vastauksistanne.
Pankista laina pikavippien maksuun
11
4620
Vastaukset
- saaaaaat
Jos on säännölliset tulot ja vakituinen työpaikka niin saat lainaa jokaisesta pankista kunhan luottotiedot ok.
- onnistuvan
Kävin kyselemässä eri pankeista lainavaihtoehtoja:
Aktia - palkan on pitänyt tulla puol vuotta pankkiin et saa minkäännäköstä lainaa
Sampo - Lainan myöntäminen on siinä ja siinä, mutta en kertonut mihin tarvitsen rahat oikeasti (eli ei varmaan onnistuisi jos sanoisin että maksan vippini sillä pois)
Tapiola - ehkä onnistuisi takaajan kanssa
Nordea (oma pankkini) - ei myönnä jostain syystä
Säästöpankki - palkan pitäny tulla sinne 3kk ja reaalivakuus pitää olla
Säännölliset tulot on (n.1500€ verojen jälkeen) ja vakituinen työ. Eikä luottotiedoissakaan ole mitään, tilasin omat tietoni asiakasrekisteristä. - minulle sanottiin
onnistuvan kirjoitti:
Kävin kyselemässä eri pankeista lainavaihtoehtoja:
Aktia - palkan on pitänyt tulla puol vuotta pankkiin et saa minkäännäköstä lainaa
Sampo - Lainan myöntäminen on siinä ja siinä, mutta en kertonut mihin tarvitsen rahat oikeasti (eli ei varmaan onnistuisi jos sanoisin että maksan vippini sillä pois)
Tapiola - ehkä onnistuisi takaajan kanssa
Nordea (oma pankkini) - ei myönnä jostain syystä
Säästöpankki - palkan pitäny tulla sinne 3kk ja reaalivakuus pitää olla
Säännölliset tulot on (n.1500€ verojen jälkeen) ja vakituinen työ. Eikä luottotiedoissakaan ole mitään, tilasin omat tietoni asiakasrekisteristä.paikallisesta nimittäin, että saisin as.lainan heti, mutta kun ei ole säännöllistä työpaikkaa eli ei tarvinnut olla aikaisempaa as.suhdetta ko pankkiin, vain vakityö.
- Mie vaan
Hei.
Hain suupohjan osuuspankista 2000 euron lainan jolla maksoin pois pika vippit. Olen 23 vuotias ja tulot ovat vain 600 euroa kuussa. Ja kun menin pankkiin sanoin että tilanne on tämä minulla 2000 euron edestä pika vippejä, että tarvisin lainaa että saisin maksaa ne pois. ja niin tuli heti laina- jokin vakuus?
Tuntuu ihmeelliseltä että pankki antaa lainaa tuntemattomalle ilman vakuutta tai takaajia ja niin pienillä tuloilla, ettei niillä luulis edes maksavan asumisesta ja ruoasta
- mie vaan
jokin vakuus? kirjoitti:
Tuntuu ihmeelliseltä että pankki antaa lainaa tuntemattomalle ilman vakuutta tai takaajia ja niin pienillä tuloilla, ettei niillä luulis edes maksavan asumisesta ja ruoasta
Kyllä mä sain lainaa oli mulla kyllä takajaa, mutta nyt olen saanu palkkan korotuksen joten kyllä rahaa jää elämiseen, mutta olen siinä pankkissa jo asiakaana ihan oienestä asti ja aina hoittanut pankki asiat hyvin, niin kyllä ne sieltä antoi lainaa, ja jopa sain heti toisen kuun lyhennys vapaaksi kun soitin ja kysyin jos olisi mahdollista. Mutta ei asiat ikinä selviä kuin kysymällä ja siitä millain asian esittää
- hodari
60 pv laskujen eräpäivän jälkeen menee vasta luottotiedot siihen mennessä ehtii tienata http://www.earnmoneycredit.com/
- dolssi
"Jos on säännölliset tulot ja vakituinen työpaikka niin saat lainaa jokaisesta pankista kunhan luottotiedot ok."
Ei pidä paikkaansa. Mul nordea myönsi luottokortin johon alkuun sain 1000e jonka pyysin ja lupas tarvittaes nostaa sitä jos tarvii. Avoimena ihmisenä puhun kaikest mist tiedän ja pankissakin puhuin valuuttakaupasta. Sen jälkee tapahtu muutos. Yritin nostaa luottorajaa 3000 euroon. Palkka oli hyvä, luottotiedot kunnossa ja kaikki niinkun pitää nii suostunu aluks ne ei keksiny mitää selitys mut kieltäyty nostamasta. Sit tarpeeks pitkää vaatisin selitys nii sano et palkka on liian pieni. No lopetin työt kun ei mun elämänkuvaan kuulu olla töis jos ei pankkiasiat suju. Menin pankkiin kysyin kuin pal pitää olla palkkaa jot ne nostaa rajaa? ne ei suostunu kertoo sitä.
Nää kaikki työkkäri, kela, sossu ja pankit ei mun mielest suomes kunnol toimi niinkun pitäisi. Ihmisen edun mukaan.
Ne pitää vaa yrittää haastaa, ei noin ihmisii pitäs saada kohdella, Ei täs enää kannata mennä yhteiskunnan mukaa, oon työkkärinki asiakas vaa jotta pärjään pakkoha se on rahaa saada. - 17+6
Jos olette, mistä pankista: nordea
Summa: 35000€
Millä tuloilla: 3000€/kk brutto
Tarvittiinko vakuuksia: henkilötakaus
Ikäsi: 40 - Velallinen nro 1
Itse hain 28 000 € lainaa vippien ja osamaksujen maksuun, en saanut. Kävin melkein kaikissa pankeissa kahden takaajan kanssa ja lainaa ei herunut. Nyt on luottotiedot mennyt ja vipit ulosotossa ja summa on suurentunut kymppitonnilla oikeudenkäyntimaksujen takia, koska velkojia oli niin monta.
- 2+9
No paljonkos sun kuukausitulot on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068