Onnen ja Onnenttomuuden päivät eli

Tykö Brahen päivät Onnelliset päivät ,tammi 25 helmikuun 9 ja 10 sekä kesäkuun 14 päivä? onnettomia päiviä ,tammikuun 1,2,5,13,20.helmikuun 17,18,11.maaliskuun 1,14,4,ja 19 huhtikuussa 10,12,24...jne Brahen mielipiteen mukaan on parasta olla ryhtymättä mihinkään näinä päivinä jolle toivoo menestystä?Olisi aika vähän päiviä jos uskoisi tätä stooria elikkä pelkkää huuhata? vais mitä

14

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi-lempi

      A-PU-VAAAA...menee vaikeeks kun joutuu almanakan kanssa elämään...:/

      • Vaan ei uskaltas mitään tehdä todellakin APUVADDD


    • Ihan peräti outoa sun puurojen ja keitoksien jälkeen ;)

      • Siis mitä?? etkös ollu uusi?? Minähän kirjoitan vaikka mitä huuhaata.Mutta kaunista päivän jatkoa sulle


      • sammakko17 kirjoitti:

        Siis mitä?? etkös ollu uusi?? Minähän kirjoitan vaikka mitä huuhaata.Mutta kaunista päivän jatkoa sulle

        mikään eilisen teernpoikanen enää ole, vaikka olenkin"untuvikko". Lueskelinhan jo talvella kirjoituksiasi puuronkeitosta joka aamu ja koiran kanssa liukumäkeen menosta :))Sillon jäit mieleen, kun sua aina kiusattiin ja lähdit poikin lopullisesti. Ihan okhan nuo sun jutut. Välillä vaan sekoilet aikalailla. Kaikki ei näy tykkäävän, kun puutut joka asiaan ;) Rakasta, kärsi ja unhoita sopii sulle kuin nuppi lipputankoon. Kirjoitusintoista iltaa suule, kun kuitenkin olet koko illankin koneen ääressä. Muuten taidat välillä olla puskanakin aika paljon?


      • untuvikko kirjoitti:

        mikään eilisen teernpoikanen enää ole, vaikka olenkin"untuvikko". Lueskelinhan jo talvella kirjoituksiasi puuronkeitosta joka aamu ja koiran kanssa liukumäkeen menosta :))Sillon jäit mieleen, kun sua aina kiusattiin ja lähdit poikin lopullisesti. Ihan okhan nuo sun jutut. Välillä vaan sekoilet aikalailla. Kaikki ei näy tykkäävän, kun puutut joka asiaan ;) Rakasta, kärsi ja unhoita sopii sulle kuin nuppi lipputankoon. Kirjoitusintoista iltaa suule, kun kuitenkin olet koko illankin koneen ääressä. Muuten taidat välillä olla puskanakin aika paljon?

        kirjoitusvirheet, mutta on kiire ja oli pakko kuitenkin sulle vastata, että ssat mielenrauhan.


      • untuvikko kirjoitti:

        kirjoitusvirheet, mutta on kiire ja oli pakko kuitenkin sulle vastata, että ssat mielenrauhan.

        Nautihan nyt elämästä älä ota ressiä huuhaaillaan hihhi


    • ...Puupäätään olenko mokaannut noina päivinä
      jotain oleellista...

    • sä oot täällä sammakko? Muistakko ku oli joskus kivaa? Se hellämies meitä piiritti:)))Luulin että oot jo naimiaisissa sen kans.Oikeesti. Teillähän synkkas nii hyvi sillo.

    • oli nakojaan tykø.. volvoilijoiden epasuosiossa noina noituuden aikoina :-O

      • Scania scaniasta,noituuttakos hmm jaahs


    • voi kun sä oot ihihihii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe