Tykö Brahen päivät Onnelliset päivät ,tammi 25 helmikuun 9 ja 10 sekä kesäkuun 14 päivä? onnettomia päiviä ,tammikuun 1,2,5,13,20.helmikuun 17,18,11.maaliskuun 1,14,4,ja 19 huhtikuussa 10,12,24...jne Brahen mielipiteen mukaan on parasta olla ryhtymättä mihinkään näinä päivinä jolle toivoo menestystä?Olisi aika vähän päiviä jos uskoisi tätä stooria elikkä pelkkää huuhata? vais mitä
Onnen ja Onnenttomuuden päivät eli
14
190
Vastaukset
- impi-lempi
A-PU-VAAAA...menee vaikeeks kun joutuu almanakan kanssa elämään...:/
Ihan peräti outoa sun puurojen ja keitoksien jälkeen ;)
Siis mitä?? etkös ollu uusi?? Minähän kirjoitan vaikka mitä huuhaata.Mutta kaunista päivän jatkoa sulle
sammakko17 kirjoitti:
Siis mitä?? etkös ollu uusi?? Minähän kirjoitan vaikka mitä huuhaata.Mutta kaunista päivän jatkoa sulle
mikään eilisen teernpoikanen enää ole, vaikka olenkin"untuvikko". Lueskelinhan jo talvella kirjoituksiasi puuronkeitosta joka aamu ja koiran kanssa liukumäkeen menosta :))Sillon jäit mieleen, kun sua aina kiusattiin ja lähdit poikin lopullisesti. Ihan okhan nuo sun jutut. Välillä vaan sekoilet aikalailla. Kaikki ei näy tykkäävän, kun puutut joka asiaan ;) Rakasta, kärsi ja unhoita sopii sulle kuin nuppi lipputankoon. Kirjoitusintoista iltaa suule, kun kuitenkin olet koko illankin koneen ääressä. Muuten taidat välillä olla puskanakin aika paljon?
untuvikko kirjoitti:
mikään eilisen teernpoikanen enää ole, vaikka olenkin"untuvikko". Lueskelinhan jo talvella kirjoituksiasi puuronkeitosta joka aamu ja koiran kanssa liukumäkeen menosta :))Sillon jäit mieleen, kun sua aina kiusattiin ja lähdit poikin lopullisesti. Ihan okhan nuo sun jutut. Välillä vaan sekoilet aikalailla. Kaikki ei näy tykkäävän, kun puutut joka asiaan ;) Rakasta, kärsi ja unhoita sopii sulle kuin nuppi lipputankoon. Kirjoitusintoista iltaa suule, kun kuitenkin olet koko illankin koneen ääressä. Muuten taidat välillä olla puskanakin aika paljon?
kirjoitusvirheet, mutta on kiire ja oli pakko kuitenkin sulle vastata, että ssat mielenrauhan.
untuvikko kirjoitti:
kirjoitusvirheet, mutta on kiire ja oli pakko kuitenkin sulle vastata, että ssat mielenrauhan.
Nautihan nyt elämästä älä ota ressiä huuhaaillaan hihhi
...Puupäätään olenko mokaannut noina päivinä
jotain oleellista...sä oot täällä sammakko? Muistakko ku oli joskus kivaa? Se hellämies meitä piiritti:)))Luulin että oot jo naimiaisissa sen kans.Oikeesti. Teillähän synkkas nii hyvi sillo.
oli nakojaan tykø.. volvoilijoiden epasuosiossa noina noituuden aikoina :-O
- voi kun sä oot ihihihii
hohohohohooh
http://www.youtube.com/watch?v=da4k-Bav2WI&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592