Meille on tulossa piharemppa. Mietin ett mitä jos hankittaisiin mustaherukkapensaat omaan pihaan. Onko helppoa kasvattaa/hoitaa? Pärjäisivätkö puolivarjossa paikassa?
mustaherukkapensaiden hankinta
1
603
Vastaukset
- varmaan
pärjäävät, kunhan maa on multavaa.Kysy ostaessasi pystykasvuisia lajikkeita,
ova helpommat hoitaa kuin lamoavat.Itselläni on Melalahti ja Öjeby, härmän kestäviä ja suurimarjaisia.
Maa oli kovaa ja humusta vähän, mutta heitin sinne kaikki syksyn lehdet, niitetyt
ruohot,katoin kostean maan sanomalehdillä ja revin puhelinluettelotkin
pensaiden juurille.Painoa päälle, ettei tuuli vie.Puolivalmista kompostia syksyllä,
kitkemistähteet ym.mitä vain käteen jäi, vanhat heinä- ja olkipaalit jne.
Parissa vuodessa maan kasvukunto parani, nyt laitan keväällä vain pari kourallista
Puutarhalannosta ja joskus puuntuhkaa .
Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873